vynechávání motoru

Vše o naftovém motoru a převodovém ústrojí, poruchy, úpravy, rady, topení a chazení

Moderátoři: kubiii, Minimaxa, peta.smolik, Globusman

Odpovědět
Kauli
Začátečník
Příspěvky: 6
Registrován: 16 zář 2010, 12:02

vynechávání motoru

Příspěvek od Kauli »

Zdar lidičky, tak si nevím rady a to ani můj servisák. Vlastním Multinku r.v. 2004 již ale nový model 1.9 JTD 115. No a před měsícem se mi začalo stávat, že mi v jakékoliv rychlosti na krátkou dobu - 2-3 sekundy, za jízdy motor ubral - zadusil se a znovu se to zase srovnalo. Tak jsem byl v servisu a vyměnil se palivový filtr. No a teď to začlo dělat už i při samotných rozjezdech ale takovým způsobem, že pomalu celou křižovatku projíždím krokem, pak to najednou čapne a vyrazí, přeřadím na dvojku, opakuje se to samé a pak 3,4,5 v poho. S autem byl servisák na diagnostice a nic to neháže, žádnou chybu či závadu a sám si neví rady. Setkal se s tím z vás u někdy u svých miláčků multinek.
Reklama
 

ftaxi
Fiaťák
Příspěvky: 69
Registrován: 08 bře 2008, 22:08
Bydliště: Slovensko

Re: vynechávání motoru

Příspěvek od ftaxi »

Skús odpojiť váhu vzduchu a daj vedieť ako sa to prejavý.
Kauli
Začátečník
Příspěvky: 6
Registrován: 16 zář 2010, 12:02

Re: vynechávání motoru

Příspěvek od Kauli »

No tak hlásím zatím servisák bezradný, celkem dvě diagnostiky, ani na jedné žádná chyba, váha dává hodnoty které má, erg ventil či jak se to jmenuje taky, nic to nehlásí, auto taky, jediný snad co by ještě mohlo být, tak jedna z trysek značně v prdeli. Tak uvidíme v pondělí, to se to veze k nějakýmu maníkovi co dělá jen a jen Fiaty. Kdybych to dal přímo do servisu Fiat, tak se z toho pak asi podělám.
r.aper
Fiaťák
Příspěvky: 64
Registrován: 06 lis 2009, 09:02
Bydliště: Ostrava

Re: vynechávání motoru

Příspěvek od r.aper »

Kdyby to byla vstřik. tryska,tak by ti svítila kontrolka vstřiku.Mi problikávala,ale jelo to bez problému.Pak jsem chtěl nastartovat a nic-diagnostika taky nic.Nakonec mechanik zjistil,že jedna tryska je v kelu,vyměna,vyčištění ultrazvukem všech dalších,celkem 8 tisíc.U těch nových modelu by prý měl počítač hlásit i který konkrétní vstřik.je špatný.Já mám JTD 105 a tam to jště není.
Kauli
Začátečník
Příspěvky: 6
Registrován: 16 zář 2010, 12:02

Re: vynechávání motoru

Příspěvek od Kauli »

No právě, mě to na palubním počítači nic nehlasí a diagnostika též nic. Tak uvidíme v pondělí co se dál zjistí. Ale je to voprus, když stojíte na křižovatce jako první a máte vyrazit a vy prd prd prd prd krokem :-)
Kauli
Začátečník
Příspěvky: 6
Registrován: 16 zář 2010, 12:02

Re: vynechávání motoru

Příspěvek od Kauli »

Tak a je to jasné, a tak nějak v pr.... Odešlo turbo, zítra se bude rozebírat, zda je pouze zanešené, či zda jsou klapky v něm v háji. Takže buď vyčistit v lepším případě, anebo koupit, ale to buď repas či na vrakárně. Nové, to je garda.
Ivan
Začátečník
Příspěvky: 36
Registrován: 07 led 2006, 10:55
Kontaktovat uživatele:

Re: vynechávání motoru

Příspěvek od Ivan »

Mám přesně ten samý problém. Každej tejden jezdím do servisu a stále mám nevyřešeno. I to turbo už rozebrali a vyčistili. Dokud je motor studený, tak pohoda. Jakmile se však zahřeje, tak nemá absolutně žádný výkon v nízkých otáčkách (rozjíždění je naprostá tragedie). Naprázdno jde motor do otáček normálně, ale při rozjíždění ani prd. Pár vteřin nic a pak se najednou chytí a vyrazím vpřed jak raketa. A za mnou se vyvalí černý dým.

Kauli: nějaký pokrok u tebe?
Fiat Multipla 1.9 JTD, r.v. 2002
Ivan
Začátečník
Příspěvky: 36
Registrován: 07 led 2006, 10:55
Kontaktovat uživatele:

Re: vynechávání motoru

Příspěvek od Ivan »

Tak jsem si ještě pročetl témata na podobná témata a vypadá to na váhu vzduchu. Odpojil jsem ji, byl jsem to teď projet a zatím to vypadá, že to bylo ono. Pár dnů budu teď ještě jezdit bez ní a pak ještě potvrdím zda za to může fakt ta váha.
Fiat Multipla 1.9 JTD, r.v. 2002
Kauli
Začátečník
Příspěvky: 6
Registrován: 16 zář 2010, 12:02

Re: vynechávání motoru

Příspěvek od Kauli »

Ještě jednou zdravím abych aktualizoval stav vozítka a jeho opravy. Tak nakonec to nebylo turbo. To bylo vyndáno a zcela rozbebráno a zpět namontováno bez jakéhokoliv poškození. Nakonec to byl jeden vstřík, který špatně dával no a věc, která tu již byla několikrát probírána. EGR Ventil či jak se ten ventil jmenuje. Co se týče elektriky byl v poho, ale byl celý zanešený, takže se nevracel. Mechanik jej celej vyčistil, teď autí jede nádherně bez jakéhokoliv škubání. Paráda.
Ivan
Začátečník
Příspěvky: 36
Registrován: 07 led 2006, 10:55
Kontaktovat uživatele:

Re: vynechávání motoru

Příspěvek od Ivan »

U mě to byla skutečně ta váha vzduchu. Takže stejné příznaky a zcela rozdílné řešení :)
Fiat Multipla 1.9 JTD, r.v. 2002
Fénix
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 494
Registrován: 18 lis 2010, 13:22

Re: vynechávání motoru

Příspěvek od Fénix »

EGR zaslepit zničit,zakopat. :wink:
gabi2102
Začátečník
Příspěvky: 1
Registrován: 04 srp 2011, 15:01

Re: vynechávání motoru

Příspěvek od gabi2102 »

Prosím o radu..mám stejný problém po technicé se nám vratila multipla a nikdo si sní neví rady..jede jede a zrazu začne spomalovat..žádnou závadu na diagnostike nenašli..i vsřikování je dobré...vše jak píšete už skusili a pořád to nejede..poradte mi nekdo co s tím dál :( nikdo nic neví je to 1.9TDi - 1999rok. do té doby bylo vše OK!proste jede spomalý a pak po chviličce se znovu rozjede...když se přeřadí tak to udelá znovu..a stále dokola..děkuji za odpověd
boubas
Začátečník
Příspěvky: 6
Registrován: 27 kvě 2009, 20:35

Re: vynechávání motoru

Příspěvek od boubas »

Mě se stávalo při nízkých otáčkách že nechtěla vůbec rozjet a tam kde jsem dřív jel za 4,tak jsem musel za 3 a tak dále.(menší ztrátu výkonu jsem pozoroval delší dobu).A když jsem se nemohl rozjet na Malostranském náměstí a způsobil zácpu,tak jse ji dal do autoriz servisu(můj mechanik říkal.že to může být x y věcí)
Nakonec byl špatný erg ventil a zanesené sání,teď jede úplně parádně.
Odpovědět

Zpět na „Multipla | Motor - diesel“