dotaz: otáčení vačky

Vše o motoru a převodovém ústrojí, poruchy, úpravy, rady a typy, topení a chazení

Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto

Uživatelský avatar
Vitaml
Všeználek
Příspěvky: 1218
Registrován: 26 pro 2015, 11:55
Bydliště: Brno

Re: dotaz: otáčení vačky

Příspěvek od Vitaml »

Hezký, to bych chtěl taky. :oops:
vitaml@volny.cz
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
Reklama
 

Uživatelský avatar
RadovanRakovicky
Fiaťák
Příspěvky: 160
Registrován: 29 říj 2018, 22:03

Re: dotaz: otáčení vačky

Příspěvek od RadovanRakovicky »

Ja som praveze trochu smutny :D Hlavne preto ze je to jedna z veci ktora sa moze pokazit. A realne to vykonu prida len par percent....zrejme kvoli EURO5 to tam mrskli, aby znizili emisie volnobehu a skor sa otvarali sacie ventily vo vyssich rpm. Ale z praxe - ked som kedysi elektromagneticky ventil na 1.6 motore odpojil, jazdilo to pocitovo uplne rovnako :roll:
Grande Punto 1.4 8V , r.v.2013 Lounge
Uživatelský avatar
Vitaml
Všeználek
Příspěvky: 1218
Registrován: 26 pro 2015, 11:55
Bydliště: Brno

Re: dotaz: otáčení vačky

Příspěvek od Vitaml »

I těch pár procent by mi stačilo ... :mrgreen:
vitaml@volny.cz
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
Uživatelský avatar
RadovanRakovicky
Fiaťák
Příspěvky: 160
Registrován: 29 říj 2018, 22:03

Re: dotaz: otáčení vačky

Příspěvek od RadovanRakovicky »

Tak hej no, potesi :-) Manual k Megane2/Fluence uvadzal cca 10%-ne zvysenie vdaka VVT systemu. Ale tento motor s variatorom ma stale len 77 koni, a ten povodny bez variatora ma uvadzanych 75 tusim...takze skoro zanedbatelny rozdiel, asi fakt len kvoli Euro5
Grande Punto 1.4 8V , r.v.2013 Lounge
Odpovědět

Zpět na „Punto - motor“