Stránka 2 z 2

Re: dotaz: otáčení vačky

Napsal: 12 lis 2018, 13:00
od Vitaml
Hezký, to bych chtěl taky. :oops:

Re: dotaz: otáčení vačky

Napsal: 12 lis 2018, 13:51
od RadovanRakovicky
Ja som praveze trochu smutny :D Hlavne preto ze je to jedna z veci ktora sa moze pokazit. A realne to vykonu prida len par percent....zrejme kvoli EURO5 to tam mrskli, aby znizili emisie volnobehu a skor sa otvarali sacie ventily vo vyssich rpm. Ale z praxe - ked som kedysi elektromagneticky ventil na 1.6 motore odpojil, jazdilo to pocitovo uplne rovnako :roll:

Re: dotaz: otáčení vačky

Napsal: 12 lis 2018, 14:28
od Vitaml
I těch pár procent by mi stačilo ... :mrgreen:

Re: dotaz: otáčení vačky

Napsal: 12 lis 2018, 17:34
od RadovanRakovicky
Tak hej no, potesi :-) Manual k Megane2/Fluence uvadzal cca 10%-ne zvysenie vdaka VVT systemu. Ale tento motor s variatorom ma stale len 77 koni, a ten povodny bez variatora ma uvadzanych 75 tusim...takze skoro zanedbatelny rozdiel, asi fakt len kvoli Euro5