Stránka 3 z 5

Napsal: 14 dub 2008, 14:52
od miro9
mozno na slovensku uvadzaju nieco ine ale ja to mam ajnamerane bolo to 121koni 209nm 88 kw motor ma rozne krutaky zalezi na riadacej aky motor a v com je namontovany su aj v alfe tie motory maju ine krutaky

Napsal: 14 dub 2008, 15:09
od miro9
ano moze to byt ale tie motory ma aj stylo bravo maju 250nm ale multipla nie a dal si si to namerat pred tym alebo si ten vykon len tak typol pokial mas 105 110 115 jtd tak spojka vydrzi 250 260 nm ale ked pojdes vysie tak nie ty mas urcite pod 250 tak nemusis vediet na tom tak jazdit tiez bi ta nebavilo jazdit v otackach a nalozenom ani nehovorym

Napsal: 14 dub 2008, 15:49
od Minimaxa
miro9 píše:mozno na slovensku uvadzaju nieco ine ale ja to mam ajnamerane bolo to 121koni 209nm 88 kw motor ma rozne krutaky zalezi na riadacej aky motor a v com je namontovany su aj v alfe tie motory maju ine krutaky
a myslíš tím 88kW JTD nebo 88kW M-Jet ? co vím, dávali se do MULTIPLY oba dva. JTD měl 206Nm a M-Jet má 255Nm :?: :roll:

Napsal: 14 dub 2008, 15:50
od Minimaxa
miro9 píše:ano moze to byt ale tie motory ma aj stylo bravo maju 250nm ale multipla nie a dal si si to namerat pred tym alebo si ten vykon len tak typol pokial mas 105 110 115 jtd tak spojka vydrzi 250 260 nm ale ked pojdes vysie tak nie ty mas urcite pod 250 tak nemusis vediet na tom tak jazdit tiez bi ta nebavilo jazdit v otackach a nalozenom ani nehovorym
teda slovensky umím docela obstojně, ale tohle je fakt nad moje síly :lol: :lol: :lol:

Napsal: 14 dub 2008, 16:07
od Kadla
V technicaku mam napisane len vykon 88kW, krutak sa neuvadza. Bol som na motorovej brzde merat. S original softwerom bolo 120k a 210Nm, co mi potvrdilo, ze brzda meria dobre. Po ocipovani brzda ukazala 147k a 247 Nm. Potom sme to este upravovali kvoli 2000 otackam, lebo pri nich sa motor rozvibroval, mal rapkavy zvuk a horsie tahal. Niekolko krat sme prestavovali hodnoty v mapach, az sme zistili, ze tam mozme pridat len 3%, viac sa nedalo.

Napsal: 14 dub 2008, 16:10
od miro9
mzslim 88mjt mam to odmerane nechce sa mi verit ze by tam bol taky rozdiel v krutaku 88kw je 120koni serii tak to musi byt mjt

Napsal: 14 dub 2008, 16:17
od miro9
to iste to robilo aj mne len nabiehal skorej od 1800 bolo to strasne ked bol plny plyn tak to zrychlovalo dalo sa to vydrzat potom mi to upravyl aby to tak nestrpalo na pol plynu bolo to lepsie stale tych 280nm bolo vela programoval to podla alfy potom to upravoval

Napsal: 14 dub 2008, 16:21
od Minimaxa
miro9 píše:mzslim 88mjt mam to odmerane nechce sa mi verit ze by tam bol taky rozdiel v krutaku 88kw je 120koni serii tak to musi byt mjt
ale to já vím že 88kW je 120PS a tom nikdo nepochybuje, ale do Multiply se dávali dva motory s výkonem 88kW, jeden byl ještě JTD s 206Nm a druhý novější mulTijet s 255Nm. alespoň takhle to uvádějí oficiální dokumenty! co ale naměříš(te) na brzdě je jiná věc :idea:

Napsal: 14 dub 2008, 16:27
od Minimaxa
miro9 píše:to iste to robilo aj mne len nabiehal skorej od 1800 bolo to strasne ked bol plny plyn tak to zrychlovalo dalo sa to vydrzat potom mi to upravyl aby to tak nestrpalo na pol plynu bolo to lepsie stale tych 280nm bolo vela programoval to podla alfy potom to upravoval
no jasně, protože průběh pro JTD a mulTijet je jinej, a mapy z jtd na mtj se musí upravit. soft pro poslední mtj má zatím málokdo. našel jsem na netu jen pár firem, které mají pro mtj vyhovující chip. no je v tech motorech pěknej hokej :lol:

Napsal: 14 dub 2008, 16:45
od miro9
to mas pravdu prave preto som to dal odcipovat nestalo to za to lebo vela ludi nevie jtd mjt je rozdiela dost velky

Napsal: 14 dub 2008, 17:52
od miro9
http://www.chiptuningdirect.com/fiat/multipla_en/ na tejto stranke su cipi boxi aj na mjt je tam krutak zvyseny na 260nm da sa to objednat

Napsal: 14 dub 2008, 19:37
od Kadla
Vsetko je to fajn, ale co ta spojka? Ten krutak sa neda vyuzit... :cry:

Napsal: 14 dub 2008, 21:29
od Minimaxa
miro9 píše:http://www.chiptuningdirect.com/fiat/multipla_en/ na tejto stranke su cipi boxi aj na mjt je tam krutak zvyseny na 260nm da sa to objednat
ne, děkuju, nechci. po zjištění co je uvnitř této a dalších takových krabiček mi tohle nesmí do auta. je tam jeden odpor, napojením na váhu vzduchu oblbneš informaci o teplotě vzduchu a ECU podle toho dávkuje více paliva. Tím je sice dosaženo většího výkonu. Ale: stoupne spotřeba, hrozí propálení pístu - auto jede obrazně stále stylem "na sytič", zvýší se kouřivost a hlavně, výrobní cena takové škatulky je cca 50,-Kč :lol: :lol: takže různé powerboxy, chipboxy, apod. prostě jako regulérní úpravu neuznávám.

Napsal: 14 dub 2008, 21:35
od Minimaxa
Kadla píše:Vsetko je to fajn, ale co ta spojka? Ten krutak sa neda vyuzit... :cry:
http://www.spojky.eu/

Napsal: 30 dub 2008, 20:36
od badboyrs
jtd motory sa dajú veľmi dobre chipovať, ja som mal alfu 105ps chipnutú na 140ps. ale zo 105ps jtd sa mi osvedčila úprava na 130 až 130ps. prikladám jeden graf. je to leon ktorý som upravoval, 1,9tdi 90ps. teraz je to upravené na 140ps a krútiaci moment 305nm Obrázek