Stránka 22 z 42

Re: 1,4 T-Jet

Napsal: 17 zář 2018, 15:01
od Martin.nz
Tak jestli ten problém spíš nebyl v těch svíčkách. Jestli si to dobře pamatuji, tak uživatel Tipolpg, je měnil přibližně ve stejnou dobu co použil tu superkoncentraci VIFu. Ale možná už si to nepamatuji přesně a hledat se mi to nechce.

Re: 1,4 T-Jet

Napsal: 17 zář 2018, 15:26
od martin72
Problém s ranním startem odstranil koktejl Vervy a plechovky VIFu, cukání (kolísavý výkon v tahu mezi 2-3tisíci) odstranila výměna svíček. Hanz55 měl problém jen s kolísavým výkonem v tahu a též to odstranila výměna svíček.

Re: 1,4 T-Jet

Napsal: 17 zář 2018, 17:34
od jojo007
No tak že mám už po reklamácií... Výsledok: nič nezistili. Vyjadrenie sa technika k reklamácií: "Servis kontaktoval technickú podporu, skontroloval chod vstrekovačov, kontrola sania, výmena sviečok. Servis vykonával skúšobný štart vozidla za studena v intervaloch ráno/poobede, bez prejavenej závady. Počas celej návštevy vozidla v servise sa vada neprejavuje, skúšobných štartov celkovo 6x bez závad". Po prevzatí auta som s technikom naštartoval auto a bez problémov. Potom ďalšie 3 štarty bez problémov a 4 slabo zakolísali otáčky. Dnes 5 štart už viac vynechalo. Kto vie aké sviečky tam dali keď Vám tuna ostatným pomohlo vymeniť sviečky.
Skúsim natankovať 100 oktán na OMV a uvidím čo to spraví...

Zaujímave je že švagor rieši rovnaký problém na Chevrolet Aveo 1.4 ročník presne neviem a má tam cca 75 000 KM...

Nájde sa niekedy príčina problému? :?

Re: 1,4 T-Jet

Napsal: 17 zář 2018, 18:56
od martin72
Myslím si, že to tu už zaznělo jasně , je to palivem. Kup mu sirup , netvrdím, že ho tam máš nalít celý, ale přiměřeně. Jinak ing. Železný z VIF s.r.o. říkal,že tyto příznaky některé autoservisy také léčí vyšší koncentrací jejich sirupem.

Re: 1,4 T-Jet

Napsal: 17 zář 2018, 20:05
od TipoLPG
jojo007 píše:výmena sviečok. :?
Ahoj, nechci ti brát iluze, ale svíčky jen byly vzhledově zkontrolované a možná ani to ne. Svíčky ti servis jen tak bez důvodu nevymění. Sám sem toto v servisu zažil a nakonec sem si je musel koupit sám za svoje

Re: 1,4 T-Jet

Napsal: 18 zář 2018, 18:22
od hans55
Svíčky jsem konzultoval v servise při první garanci - pokud diagnostika nic neukáže, servis je nemá jak vyreklamovat Fiatovi, takže výměna za svoje.

Re: 1,4 T-Jet

Napsal: 19 zář 2018, 23:39
od TipoLPG
V pondělí večer sem jel tankovat benzín. VIFu sem dal podle dávkování co uvádí výrobce a doplnil klasickou 95 od Benziny a následující ráno katastrofa, studené starty jako předtím (motor šel na tři válce) než sem do nádrže nalil celou plechovku VIFu.
Tak sem včera odpoledne do již plné nádrže nalil opět celou plechovku VIFu a dnes ráno studený start na výbornou.
Nedá se nic dělat, ale při každém tankováním musím rovnou šoupnout celou plechovku do nádrže

Re: 1,4 T-Jet

Napsal: 20 zář 2018, 05:52
od rossi
to se ti vyplatí? ten vif je dost drahej
i 250ká 1/2l.

Re: 1,4 T-Jet

Napsal: 20 zář 2018, 05:54
od tatko Tom
Do ďalšej nádrže pol plechovky, do ďalšej štvrť...neskôr 5 odmeriek, potom už len po tri :)

Re: 1,4 T-Jet

Napsal: 20 zář 2018, 07:13
od TipoLPG
rossi píše:to se ti vyplatí? ten vif je dost drahej
i 250ká 1/2l.
A co jiného mám dělat, když ten můj zajebaný motor na klasické palivo prostě nejede???
Jezdim na LPG, tak benzín tak často neberu, ale zase se snažím, tankovat čerstvou plnou nádrž tak 1x za 2 měsíce

Re: 1,4 T-Jet

Napsal: 20 zář 2018, 09:36
od jojo007
Šoková terapia už není šoková ale stála terapia.. :D Toto je už na plač...

Re: 1,4 T-Jet

Napsal: 20 zář 2018, 10:20
od rossi
tankovat čerstvou plnou nádrž tak 1x za 2 měsíce
jestli to nebude tím starým benzínem, za 2 měsice se tam může vysrážet nějaká voda. spíš bych tam zkusil lít velfobin, nebo něco podobnýho.
je to podstatně lacinější.

Re: 1,4 T-Jet

Napsal: 20 zář 2018, 10:30
od TipoLPG
Tak ještě jednou to napíšu :evil: . Do neděle bez problémů jezdilo auto na směs 0,5 L VIFu a benzínu, v pondělí sem nalil 50 ml VIFu a dotankoval plnou (Benzina) a problém byl na světě. Tak že podle tebe se mi benzín v nádrží podělal za 12 hodin od tankování? Po nalití zbyleho množství plechovky auto zase startuje jak má

Re: 1,4 T-Jet

Napsal: 20 zář 2018, 21:50
od turbom
Me jeden clovek tvrdil, ze to co popisujes je v podstate dost casty jev u Tipo T-jet + lpg. Po nastartovani na benzin se motor hada a ma tendenci kolisani otacek.
Po nekolika vterinach je to pry ok. Pry je to tim, nez se upravi mapa na benzin. Tipo ma pry stejnou jednotku pro lpg i pro benzin.
Vic o tom nevim. Prodavam, jak jsem nakoupil.

Re: 1,4 T-Jet

Napsal: 20 zář 2018, 23:07
od Vitaml
To je ale chyba-nedokonalost SW.
I když má jen jednu řj, tak ta by měla vědět, na které palivo startuje a podle toho si upravit mapu ihned, měla by mít v paměti naučené 2 mapy, podle paliva a teploty motoru, na co je zrovna přeplá, ne?

Neplatí náhodou, že po třetí reklamaci lze výrobek vrátit? Neplatí to i u aut?
Asi by to měl Fiat řešit.