Stránka 25 z 42

Re: 1,4 T-Jet

Napsal: 26 zář 2018, 17:53
od tatko Tom
SHELL?
Odtiaľ ani vodu do ostrekovačov...

Re: 1,4 T-Jet

Napsal: 26 zář 2018, 19:18
od marcelkv
jojo007 : uplne ten isty start ako popisujes,2 stupne rano a otacky hned padli na 850.Startujes hned po otoceni kluca do prvej polohy alebo pockas kym zhasnu kontrolky ?

Re: 1,4 T-Jet

Napsal: 26 zář 2018, 19:27
od jojo007
marcelkv píše:jojo007 : uplne ten isty start ako popisujes,2 stupne rano a otacky hned padli na 850.Startujes hned po otoceni kluca do prvej polohy alebo pockas kym zhasnu kontrolky ?
Vždy čakám kým všetky kontrolky zhasnú až potom štartujem... Hmm... uvidím ako to zajtra naštartuje.

Re: 1,4 T-Jet

Napsal: 26 zář 2018, 23:03
od ppetr22
Problém s kolísáním otáček také řeším, najeto 30t km. Určitě to nedělalo od začátku. Dosavadní poznatky: Při první prohlídce doporučeno tankovat lepší benzín - nezlepšilo se. Zajímavé je, že to nedělá vždy. Startuji každé ráno a teploty 10-20 jsou většinou OK. Jinak klasický průběh, 2-3x zakolisá, někdy chcípne. Pokus o rozjetí skončí chcípnutím. Pokud nastartuji, proběhne zakolísání, vypnu a znovu nastartuji, už to neudělá. Resetovala se klapka, po dobu adaptace to neudělalo. Úplnou novinkou je, že po několika km z ničeho nic chcípl motor během stání na volnoběh. Asi to s tím nesouvisí.

Zkoušel jsem čistič benzínu, nic se nezměnilo. Pak dvě tankování + VIF, nejdřív 4x víc, pak 2x víc, při posledním tankování bez VIF. Starty se výrazně zlepšily, ale k úplnému vymizení problému nedošlo, zůstává kolísání +- 100 otáček. Mimochodem, jestli máte tip na nějaké lepší plnidlo než injekční stříkačku, dejte vědět, s tou klapkou v nádrži je to opruz :-).

Petr

Re: 1,4 T-Jet

Napsal: 26 zář 2018, 23:21
od TipoLPG
Zkus můj koktejl, který mi pomohl, přečti si starší příspěvky v tomto vlakně jak sem tento problém vyřešil.
Já sem měl u kompresoru vložen trychtyř, který používám když VIF liji do nádrže

Re: 1,4 T-Jet

Napsal: 26 zář 2018, 23:22
od martin72
Kluci to tady už psali jak aplikují VIF, jinak bez práce máš Efectu od Benziny.

Re: 1,4 T-Jet

Napsal: 27 zář 2018, 08:19
od jojo007
Dnešné pozorovanie... pri štarte som mal diagnostiku napojenú a sledoval som teplotu chladiacej kvapaliny. Teplota vzduchu bola 4 stupne a chladiacej kvapaliny 6. Po naštartovaný mi ako vždy stúpli otáčky a držalo to na tých 1300 ( včera mi hneď po naštartovaní klesli neviem prečo). Teplota kvapaliny začala stúpať a keď dosiahla 27 stupňov trvalo to asi cca 30 sek tak klesli otáčky. Tak že snímač chladiacej kvapaliny asi funguje :) Poobede keď bude vyššia teplota to skúsim zas sledovať ako sa to bude chovať...

Re: 1,4 T-Jet

Napsal: 27 zář 2018, 17:12
od jojo007
Štartovanie poobede. Teplota vzduchu 18 stupňov a teplota chladiacej kvapaliny 18 stupňov. Po naštartovaní stúpli otáčky na 1300 a klesli až kým teplota chladiacej kvapaliny stúpla na 38 stupňov. Asi to nemá súvis s tým vynechávaním ja len takééé pozorovanie :D

Re: 1,4 T-Jet

Napsal: 27 zář 2018, 19:07
od marcelkv
jojo007: take iste pozorovanie som robil minuly rok na svojom brave,zaver bol rovnaky ako u teba.Dnesne ranne startovanie totozne s tvojim,otacky pekne vybehli na cca 1300 a potom postupne padli na 850.Zima sa blizi takze budem moct natankovat aj cistu 95-tku.Tie starty su problemove len v letnych mesiacoch,vtedy musim tankovat 100-oktan aby motor pekne startoval.

Re: 1,4 T-Jet

Napsal: 05 říj 2018, 05:15
od Deepower
Pánové,

Zkušenosti z autorizovaného servisu? Zajímají mě náklady na servis a porovnávám s konkurencí.

Re: 1,4 T-Jet

Napsal: 10 říj 2018, 09:28
od Andy350
Ja som Tipo relatívne rýchlo vyliečil sirupom. Aby som zabránil relapsu, každých 2000-3000 mu budem dávať toto:
nakúpil som 3 kusy.
https://www.formotor.sk/oleje/200-lm-ci ... 13324.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Nemci si to pochvaľujú na fóre.

Re: 1,4 T-Jet

Napsal: 10 říj 2018, 09:34
od Robino65
Ahoj, kto to robil a za akú cenu? Vieš zabezpečiť, že ti to pri
servisnej prehliadke neprepíšu?

Re: 1,4 T-Jet

Napsal: 10 říj 2018, 10:23
od Andy350
V servise to vieš zabezpečiť jedine tak, že sa dohodneš.

Ja som v servise povedal že nechcem žiadnu taliansku aktualizáciu nakoľko som o ňu žiadal pol roka, neprišla a moje auto teraz funguje ako má.

Re: 1,4 T-Jet

Napsal: 10 říj 2018, 13:58
od jojo007
Andy350 píše:Ja som Tipo relatívne rýchlo vyliečil sirupom. Aby som zabránil relapsu, každých 2000-3000 mu budem dávať toto:
nakúpil som 3 kusy.
https://www.formotor.sk/oleje/200-lm-ci ... 13324.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Nemci si to pochvaľujú na fóre.

Okrem toho som auto dal včera chipnúť. Bola upravená priamo moja mapa - samozrejme plniaci tlak zvýšený a vsetrekovacia mapa upravená.

Výsledné hodnoty sú 140 koní a 267 Nm.

Na plný plyn však stúpim až po 10-15 km so zahriatym olejom.

Auto je úplne iné, aj keď sa obávam o životnosť turba, ktorého plniaci tlak sa zvýšil o 60-70% a spojka, ktorá pri plnom zaťažení je cítiť.

Je to chip pre krízové predbiehanie a občasnú potrebu výkonu.

Budem sem písať svoje postrehy.

Nad chipom som rozmýšľal aj ja. Ale ja by som si dal len mapu motora upraviť. Zvyšovať výkon nepotrebujem stačí mi výkon aký je.

Ja zas tankujem na OMV Maxxmotion a bez problémov. Auto ide ako má :)

Re: 1,4 T-Jet

Napsal: 10 říj 2018, 13:59
od jojo007
jojo007 píše:
Andy350 píše:Ja som Tipo relatívne rýchlo vyliečil sirupom. Aby som zabránil relapsu, každých 2000-3000 mu budem dávať toto:
nakúpil som 3 kusy.
https://www.formotor.sk/oleje/200-lm-ci ... 13324.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Nemci si to pochvaľujú na fóre.

Okrem toho som auto dal včera chipnúť. Bola upravená priamo moja mapa - samozrejme plniaci tlak zvýšený a vsetrekovacia mapa upravená.

Výsledné hodnoty sú 140 koní a 267 Nm.

Na plný plyn však stúpim až po 10-15 km so zahriatym olejom.

Auto je úplne iné, aj keď sa obávam o životnosť turba, ktorého plniaci tlak sa zvýšil o 60-70% a spojka, ktorá pri plnom zaťažení je cítiť.

Je to chip pre krízové predbiehanie a občasnú potrebu výkonu.

Budem sem písať svoje postrehy.

Nad chipom som rozmýšľal aj ja. Ale ja by som si dal len mapu motora upraviť. Zvyšovať výkon nepotrebujem.

Ja zas tankujem na OMV Maxxmotion a bez problémov. Auto ide ako má :)