Stránka 1 z 2

demontáž antény

Napsal: 09 bře 2007, 14:27
od kivi
Zdavím, nemáte někdo zkušenost se sundáním antény?? Chtěl bych ji vyměnit,ale nevím jak do toho. dík

Re: demontáž antény

Napsal: 12 bře 2007, 19:50
od Acirek
Ahojky, už jsem to dělal. není to problém, jen se toho musí sundat více než by člověk chtěl,ale nepotkal jsem se s velkým problémem.
Venda
kivi píše:Zdavím, nemáte někdo zkušenost se sundáním antény?? Chtěl bych ji vyměnit,ale nevím jak do toho. dík

Napsal: 13 bře 2007, 17:19
od marcel.pce
Asi jdu "s křížkem po funuse": mám skladem levné (italské) repliky originálních Fiat-antén, náhradní celý ten horní díl i náhradní pruty.

Napsal: 15 bře 2007, 07:27
od Fantom
Hoď sem mail,anténu bych potřeboval.Dík:-)

Napsal: 16 bře 2007, 12:45
od marcel.pce
Máš "ho tam". Anténa není problém...

prut .. 108,-
horní díl .. 251,-
celá anténa (náhrada originálu) .. 311,-

slevy možné :D, pro členy automatické 8)

Napsal: 16 bře 2007, 15:12
od Poool
taky bych potřeboval anténu, urval jsem prut při snaze ho demontovat, bylo to zoxidovaný jak .... Snažil jsem se ji koupit u Fiata, ale nebyli schopní mi sehnat tu moji, byl to úplně jiný typ patice. Anténu mám originál, ale nejde ji oddělat zvenčí, jenom zevnitř z auta po rozdělání modulu s ovládáním zrcátek, upevňovací šroub je zalisovanej v zesilovači pod střechou. Standardně prý má každý jiný fiat patici antény s krytkou, která se oddělá a anténa jde pak sundat zvenku, šroubek je vidět. To ale není můj případ, takže mám místo antény díru zalepenou izolepou. Jestli máš typ i pro mě, byl bych moc rád.

Napsal: 16 bře 2007, 15:27
od marcel.pce
Tak to tě lituju, s tímto typem antény jsem se taky už setkal, naštěstí je vzácná. Výhodou je předzesilovač, který je uvnitř pod střechou auta, nevýhodou složitá montáž a hlavně cena. Vyrábějí ji ve dvou verzích: klasika a AM/FM+GSM. Tu GSM verzi mám skladem od firmy Zendan, stojí 1.100,-. Blbý je, že když odejde zesilovač, musí se to vyměnit i s celou kabeláží, nejdou odělit. Napiš mi emajl.adresu a já ti pošlu fotku, jestli je to ono.

Napsal: 16 bře 2007, 15:29
od marcel.pce
Ještě by se dala ta tvoje anténa nahradit "tou klasickou originální". Ze Dvora to do Pardubek nemáš daleko, naplánuj si výlet...

Napsal: 19 bře 2007, 09:12
od Poool
1.100 ja asi tak 3x tolik, než bych chtěl investovat, takže asi radši tu náhradu za "standard". Pojedeš na sraz?

Napsal: 20 bře 2007, 12:24
od marcel.pce
Pokud se něco vyloženě ne....re, tak určitě pojedu (je to přeci jenom ještě daleko). Navymýšlej si do té doby, co ještě potřebuješ. A včas se připomeň! :?

Napsal: 20 bře 2007, 20:07
od zubci
marcel.pce píše:Máš "ho tam". Anténa není problém...

prut .. 108,-
horní díl .. 251,-
celá anténa (náhrada originálu) .. 311,-

slevy možné :D, pro členy automatické 8)
Cau Marcel
Když,jsem koupil Multinku tak anténa tam nebyla.Tak ani nevím jak vypadá orig.Já bych potřeboval takovou která je hodně nízká,abych ji neurval když jedu do garáže.Můžeš dát nějaký info.Dík
zubci@seznam.cz

Napsal: 02 srp 2008, 17:35
od anonyme
marcel.pce napsal:
Máš "ho tam". Anténa není problém...

prut .. 108,-
horní díl .. 251,-
celá anténa (náhrada originálu) .. 311,-

Je toto zboží ještě k dispozici? Asi budu potřebovat prut.

Napsal: 03 srp 2008, 19:37
od marcel.pce
Vše je stále k dispozici. Napiš, co potřebuješ, popř. vyfoť a pošli emailem. Už máme i originály, které se montují jako prvomontáž a levně!

Je potřeba zjistit, jestli máš originál, nebo už repliku (liší se průměrem závitu a jestli je vnitřní či vnější)

Re: demontáž antény

Napsal: 08 črc 2010, 13:01
od Václaf
Ahoj, navazuju na téma staré dva roky - musel jsem vyměnit celý horní díl originál antény a od té doby stojí příjem rádia za prdlačku. Známý mi tvrdil, že pokud se vymění originální anténa za jinou, tak se musí přidat nějaký zesilovač fmezi rádio a koaxiál antény. Máte s tím někdo nějaké zkušenosti? Díky za radu. Vašek

Re: demontáž antény

Napsal: 09 črc 2010, 09:29
od marcel.pce
Ahoj, známý nemá pravdu.
Netuším, proč je horší příjem, patrně se něco nepovedlo, pokud je nový proutek identický, nemělo by to mít vliv. U multi, až na jednu vyjímku jsou neaktivní antény, tedy bez zesilovače. V originálním provedení je vyvedena pevná instalace do střechy - tzv. "hříbek" a do něj se šroubuje horní díl (kloub) s prutem. Může se stát, že někdo vyrobí "náhradu" která stojí za p*d.
I antény na rádio se musí ladit na vlnovou délku, tak jako antény na vysílačku. Někteří výrobci to neřeší...
My máme skladem originální antény Fiat kompletní i jako náhradní díl (vrchní část, prut).