Po delší trase nestartuje...

Všeobecná témata týkající se motoru, např. servo, topení, rozvody apod.

Moderátoři: kubiii, Minimaxa, peta.smolik, Globusman

Uživatelský avatar
kubiii
Znalec
Příspěvky: 597
Registrován: 27 srp 2008, 23:33
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Po delší trase nestartuje...

Příspěvek od kubiii »

Mark L. píše:Cvakne a nic... vsak ano. Pokud se pastorek dostatecne nevysune (tim myslim do polohy zaberu), tak nezacne starter tocit. V opacnym pripade by se do ozubeni vence ani nedostalo, jen by to skrcelo, zuby o zuby. Starter toci, az je pastorek v nejake poloze a to predpokladam, ze zajetej do ozubeni vence. Brachovi to taky jen cvaklo a nic.

Na to zatikani se musim podivat. Mam JTD a altik urcite trosku jinam posunutej nez ty s 1.6kou, ale zatikani do motoru je problem kazdopadne. Zatim jsem si niceho nevsiml.
Jj, už rozumím, musel jsem si k tomu najít takový pěkný obrázek, abych to pochopil :oops: , ale jak na to koukám, tak by to mohla být spíš ta cívka. Důvod je ten, že v sobotu, když jsem to zkoušel, tak první pokus nic, s autem se absolutně nehnulo a druhý pokus bez problémů... ach jo.

Pro lamy jako su já: http://startery.webnode.cz/konstrukce/" onclick="window.open(this.href);return false;
Fiat Scudo
r.v. 2008, 201000 km
2.0 MultiJet 100kW
Reklama
 

Uživatelský avatar
pm
Začátečník
Příspěvky: 47
Registrován: 20 zář 2008, 18:07
Bydliště: Rožňava

Re: Po delší trase nestartuje...

Příspěvek od pm »

určite bude niečo so štartérom, môj názor, ináč by ma veľmi zaujímalo odkiaľ presne môže zatekať do motorového priestoru skúšal to niekto a vie presne kde je to miesto už sa to tu rozoberalo ale nejaké výsledky o tom či je to tak nikto nedal foto alebo ...
Uživatelský avatar
kubiii
Znalec
Příspěvky: 597
Registrován: 27 srp 2008, 23:33
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Po delší trase nestartuje...

Příspěvek od kubiii »

pm píše:určite bude niečo so štartérom, môj názor, ináč by ma veľmi zaujímalo odkiaľ presne môže zatekať do motorového priestoru skúšal to niekto a vie presne kde je to miesto už sa to tu rozoberalo ale nejaké výsledky o tom či je to tak nikto nedal foto alebo ...
Pokud nezačne pršet, tak se do toho chci zítra pustit, vezmu foťák a udělám fotky, kudy to zatíká a kam kape, možná i kameru a hodím to na Youtube. Viděl jsem na vlastní oči, jak kape přímo na cívky do altíku :shock:
Fiat Scudo
r.v. 2008, 201000 km
2.0 MultiJet 100kW
Uživatelský avatar
pm
Začátečník
Příspěvky: 47
Registrován: 20 zář 2008, 18:07
Bydliště: Rožňava

Re: Po delší trase nestartuje...

Příspěvek od pm »

pokiaľ sa ti podarí tak budem len rád je by som si to vyskúšal ale nemám kde a vonku na parkovisku to nie je bohviečo :shock: , dík a daj vedieť
Uživatelský avatar
kubiii
Znalec
Příspěvky: 597
Registrován: 27 srp 2008, 23:33
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Po delší trase nestartuje...

Příspěvek od kubiii »

Tak já se z toho pos...sesouvám, teď jsem si vyzvedl auto od mechanika a ten tvrdí, že startér je jako novej, uhlíky jako nový, prostě paráda... To tedy znamená, že se startér s maximální pravděpodobností vylučuje jako příčina!

Jako pravděpodobné by se jevilo, co psal MarkL (vadný zuby na věnci setrvačníku), ale to mi zase nesedí, protože jednou jsem nenastartoval a napodruhé ano, aniž se hnulo s autem a naopak v jiném případě jsem nenastartoval, pak jsem ho se zařazenou pětkou posunul a zase nic, pak asi na třetí pokus nastartoval (ale už bez hýbání autem)...

Zamrzlou vodu v altíku vzhledem k teplotám, při kterých se mi to stávalo taky můžu vyloučit.

Baterku mám OK.

Tak a teď babo raď. Nenapadá někoho ještě něco :?: Teď to funguje dobře, ale nerad bych, aby se mi to zase stalo někde mimo civilizaci :(

Malé vodítko: vždy, když problémy se startováním začaly, bylo po dešti a auto už nějakou dobu stálo, ale to vůbec nemusí souviset a může to být jen náhoda... :cry:
Fiat Scudo
r.v. 2008, 201000 km
2.0 MultiJet 100kW
Uživatelský avatar
Mark L.
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 215
Registrován: 15 lis 2006, 10:59
Bydliště: Zastávka u Brna
Kontaktovat uživatele:

Re: Po delší trase nestartuje...

Příspěvek od Mark L. »

Co ukostreni, kabely ke starteru, svorky na baterce, ... Ja vim je toho moc. Promer proud do starteru kdyz to nestartuje. Vim, ze to je tezka teorie, ze kdyz to nestartuje, pripojis merak, tak to chytne hned, to je v ramci zakona schvalnosti jasny. Ja osobne elektrice nerozumim :(
Tipo 1.4 T-Jet LPG kombi (2017)
F127 0.9 (1975), Sport 1.05 70HP (1980), 1.05 50HP (1977)
Ex: Multipla 1.9 JTD 115k (12/2002)
Ex: Punto I. 1.2 8V 60SX (1995)
Odpovědět

Zpět na „Multipla | Motor - všeobecně“