1,4 T-Jet

Moderátor: peta.smolik

Odpovědět
Uživatelský avatar
Ondrus84
Fiaťák
Příspěvky: 153
Registrován: 27 srp 2008, 18:55
Kontaktovat uživatele:

Re: 1,4 T-Jet

Příspěvek od Ondrus84 »

Jinak ano to číslo je cca stejne, ale čas v milisekundach se mění... Podle otáček
Bravo II 1.4 TJet 88kw
Piaggio X10 350 Executive 25kw

ex.:Punto II 1.2,Stilo mJet 103kw,Punto 60,Lybra 1.6,Audi A6 2.5TDi V6,Marea 2.0 20V,Marea 1.6 16V,Stilo 2.4 20V,Punto 1.1 55,Bravo 2.0 20V
Reklama
 

little_boy
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 280
Registrován: 11 pro 2015, 15:47

Re: 1,4 T-Jet

Příspěvek od little_boy »

ne, to v tom mas gulas, osa y jsou benzinove vstrikovaci pulzy, ty se meni podle zateze motoru, 2ms odpovida volnobehu a 20ms plnemu boostu turba. Typicky LPG funguje tak, ze si odmeri benzinovy vstrik a aplikuje korekce a tim budi lpg vstrikovace - idealne aby lpg pulzy byla tak o 30% delsi. Pokud by je musel protahovat na 200%, tak nekde kolem 3500 rpm by pod zatezi nabehnul na limity plynovych vstrikovacu. Pod tabulkou te to ukazuje delku plynovych pulzu a nikdy nesmi preahnout delku pracovniho cyklu motoru (perioda otacek *2, protoze 4 takt)
Edit: konkretne na 4000 rpm je pracovni cyklus 60/4000=>15ms => 30 ms max delka pulzu, jinak vyrabis chudou smes
Uživatelský avatar
Ondrus84
Fiaťák
Příspěvky: 153
Registrován: 27 srp 2008, 18:55
Kontaktovat uživatele:

Re: 1,4 T-Jet

Příspěvek od Ondrus84 »

Já to chápu...
nemyslel jsem 200% ale hodnota v bunkach...
jinak tydy je to při nastartovaném motoru.
Když jsem to dovezl od plynaře bylo to chudé...hodnoty v bunkach se pohybovaly kolem 160,ted je tam skoro 200 v zátěži....
korekce ůambdy je skoro rovna 0 takže nastavené špatně to asi není, i spotřeba odpovídá cca +15% oproti benzinu kdy jsem jezdil za 7,6 a ted jestím za 8,8-9L/plynu
2.png
2.png (96.17 KiB) Zobrazeno 5366 x
1.png
1.png (196.39 KiB) Zobrazeno 5366 x
Bravo II 1.4 TJet 88kw
Piaggio X10 350 Executive 25kw

ex.:Punto II 1.2,Stilo mJet 103kw,Punto 60,Lybra 1.6,Audi A6 2.5TDi V6,Marea 2.0 20V,Marea 1.6 16V,Stilo 2.4 20V,Punto 1.1 55,Bravo 2.0 20V
Uživatelský avatar
Ondrus84
Fiaťák
Příspěvky: 153
Registrován: 27 srp 2008, 18:55
Kontaktovat uživatele:

Re: 1,4 T-Jet

Příspěvek od Ondrus84 »

jinak tady je to vysvětlené...
je to koeficient...
Bez názvu.png
Bez názvu.png (172.32 KiB) Zobrazeno 5364 x
Bravo II 1.4 TJet 88kw
Piaggio X10 350 Executive 25kw

ex.:Punto II 1.2,Stilo mJet 103kw,Punto 60,Lybra 1.6,Audi A6 2.5TDi V6,Marea 2.0 20V,Marea 1.6 16V,Stilo 2.4 20V,Punto 1.1 55,Bravo 2.0 20V
mike11
Začátečník
Příspěvky: 3
Registrován: 09 zář 2019, 21:12

Re: 1,4 T-Jet

Příspěvek od mike11 »

Čau chlapi, dáte radu nováčkovi, při jakých otáčkách řadit, aby se dostat na rozumnou spotřebu? Díky
Uživatelský avatar
Ondrus84
Fiaťák
Příspěvky: 153
Registrován: 27 srp 2008, 18:55
Kontaktovat uživatele:

Re: 1,4 T-Jet

Příspěvek od Ondrus84 »

no...
já dokázal s 88 jezdit za 7,to bylo minimum a to musíš fakt řadit do 3tis...a jezdit kolem tech 2,2-2,5....
ale pokud tak budeš jezdit pořád bude se Ti karbonovat motor a celkově to bude shniloba...
je to třeba občas protáhnout...
pruměr na 20k sjem měl 7.3, do 110km/h...
Bravo II 1.4 TJet 88kw
Piaggio X10 350 Executive 25kw

ex.:Punto II 1.2,Stilo mJet 103kw,Punto 60,Lybra 1.6,Audi A6 2.5TDi V6,Marea 2.0 20V,Marea 1.6 16V,Stilo 2.4 20V,Punto 1.1 55,Bravo 2.0 20V
little_boy
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 280
Registrován: 11 pro 2015, 15:47

Re: 1,4 T-Jet

Příspěvek od little_boy »

ondrus: hodnoty v bunkach jsou jevne procenta, viz hodnoty vstriku benzinu / plynu a vysvetleni. Mas maly vstrikovace, pokud te to pod zatezi jde na 200%, jses daleko za limitama a jezdis na chudou smes. Pokud to na limit narazi i v closed loopu, bude to rozjebavat adaptace ECU, protoze se to bude snazit obohatit i kdyz uz to samozrejme vic nepujde. Plynar ktery te to delal je dobry diletant.
U vstrikovacu magic sli pouze vymanit trysky, jukni se jak to mas ty a potun to at ty hodnoty v tabulce dostanes do rozsahu 110 - 130
Uživatelský avatar
Ondrus84
Fiaťák
Příspěvky: 153
Registrován: 27 srp 2008, 18:55
Kontaktovat uživatele:

Re: 1,4 T-Jet

Příspěvek od Ondrus84 »

Dobre zkusím s ním zavolat a zeptat se ho na to.... Ale je to divný, nedělal to poprvé, jezdí tam hromada lidí k němu
Bravo II 1.4 TJet 88kw
Piaggio X10 350 Executive 25kw

ex.:Punto II 1.2,Stilo mJet 103kw,Punto 60,Lybra 1.6,Audi A6 2.5TDi V6,Marea 2.0 20V,Marea 1.6 16V,Stilo 2.4 20V,Punto 1.1 55,Bravo 2.0 20V
Uživatelský avatar
Ondrus84
Fiaťák
Příspěvky: 153
Registrován: 27 srp 2008, 18:55
Kontaktovat uživatele:

Re: 1,4 T-Jet

Příspěvek od Ondrus84 »

Tak s plynařem jsem volal,říkal,že to uplně procenta nejsou,ale dal Ti za pravdu,že standartně se dodává ta lišta s triyskama 1,8 on je zvětší na 2,2 u Tjetu,ale není problém je ještě zvednout na 2,3 aby ty hodnoty klesly
Bravo II 1.4 TJet 88kw
Piaggio X10 350 Executive 25kw

ex.:Punto II 1.2,Stilo mJet 103kw,Punto 60,Lybra 1.6,Audi A6 2.5TDi V6,Marea 2.0 20V,Marea 1.6 16V,Stilo 2.4 20V,Punto 1.1 55,Bravo 2.0 20V
Uživatelský avatar
Ondrus84
Fiaťák
Příspěvky: 153
Registrován: 27 srp 2008, 18:55
Kontaktovat uživatele:

Re: 1,4 T-Jet

Příspěvek od Ondrus84 »

Tak zvětšil jsem to na 2.3mm a šel o 30 v buňkách dolů, uvidím kam uhne korekce...
Jinak bych pak objednal přímo nove z eshopu, mam tyto, ale origo jsou 2.0mm

http://www.shopgaz.cz/kalibrovana-trysk ... bila-plast
Bravo II 1.4 TJet 88kw
Piaggio X10 350 Executive 25kw

ex.:Punto II 1.2,Stilo mJet 103kw,Punto 60,Lybra 1.6,Audi A6 2.5TDi V6,Marea 2.0 20V,Marea 1.6 16V,Stilo 2.4 20V,Punto 1.1 55,Bravo 2.0 20V
little_boy
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 280
Registrován: 11 pro 2015, 15:47

Re: 1,4 T-Jet

Příspěvek od little_boy »

no jestli mas benzinovy vstrik 1.8 a plynovy 3.6, tak je to 200% benzinovyho vstriku :) Doporucuju to project a hlidat delku plynoveho vstriku pod zatezi aby te to vzdy vyslo kratsi dobu nez jsou dve otacky motoru.
Na to tuneni vrtackou pozor, ja je mel od plynare taky prevrtany a skubalo to, az kdyz jsem dal origo spravny rozmer, slapalo to jak hodinky. Prece jenom ta vrtacka neudela tak hladkou diru a necha tam hrany.
Uživatelský avatar
Ondrus84
Fiaťák
Příspěvky: 153
Registrován: 27 srp 2008, 18:55
Kontaktovat uživatele:

Re: 1,4 T-Jet

Příspěvek od Ondrus84 »

Dobre, každopádně díky
Bravo II 1.4 TJet 88kw
Piaggio X10 350 Executive 25kw

ex.:Punto II 1.2,Stilo mJet 103kw,Punto 60,Lybra 1.6,Audi A6 2.5TDi V6,Marea 2.0 20V,Marea 1.6 16V,Stilo 2.4 20V,Punto 1.1 55,Bravo 2.0 20V
mike11
Začátečník
Příspěvky: 3
Registrován: 09 zář 2019, 21:12

Re: 1,4 T-Jet

Příspěvek od mike11 »

Ondrus84 píše: 11 lis 2019, 22:58 no...
já dokázal s 88 jezdit za 7,to bylo minimum a to musíš fakt řadit do 3tis...a jezdit kolem tech 2,2-2,5....
ale pokud tak budeš jezdit pořád bude se Ti karbonovat motor a celkově to bude shniloba...
je to třeba občas protáhnout...
pruměr na 20k sjem měl 7.3, do 110km/h...
No, já mám najeto zatím kolem 2 tisíc km a spotřeba nad 10 litrů. Nechce to klesnout. Např s tempomatem na dálnici při rychlosti 130 km to žere 10-11 l.
Martin.nz
Fiaťák
Příspěvky: 94
Registrován: 18 srp 2017, 19:06
Bydliště: Zákupy

Re: 1,4 T-Jet

Příspěvek od Martin.nz »

Tak ono to na to LPG asi bude těch 10L žrát. Na benzín t-jet jezdí za cca 8L, u lpg musíš počítat s 10-15% spotřeby navíc.
Fiat Tipo kombi 1.4, 95k
Peugeot 406 break 2.0i, 97kW
Volkswagen Santana 1.6, 63kW
Uživatelský avatar
Ondrus84
Fiaťák
Příspěvky: 153
Registrován: 27 srp 2008, 18:55
Kontaktovat uživatele:

Re: 1,4 T-Jet

Příspěvek od Ondrus84 »

Co jsem koukal na Tipo skupině tak origo s Landirenzo jezdí za 8,5 - 9 plynu.
Ja jezdil na Bravu II na benzín za 7,6 a tě to mám tak 9-9,2 plynu
Bravo II 1.4 TJet 88kw
Piaggio X10 350 Executive 25kw

ex.:Punto II 1.2,Stilo mJet 103kw,Punto 60,Lybra 1.6,Audi A6 2.5TDi V6,Marea 2.0 20V,Marea 1.6 16V,Stilo 2.4 20V,Punto 1.1 55,Bravo 2.0 20V
Odpovědět

Zpět na „Tipo 2016“