500L - zapojení kamery místo 12V zapalovače

Moderátor: peta.smolik

Odpovědět
panRajce
Začátečník
Příspěvky: 22
Registrován: 26 led 2016, 15:20

500L - zapojení kamery místo 12V zapalovače

Příspěvek od panRajce »

Zdravím,
jsem v tomhle amatér a tak se raději zeptám než nějak hrábnu.
Mám autokameru TrueCam A7 a k ní je brutálně dlouhý kabel s koncovkou do zástrčky zapalovače. Jelikož bych ale rád zapalovač využil i pro jiné účely a rozdvojky jsou dosti nevzhledné, chtěl bych ten kabel připojit přímo pod přístrojovou desku.
A tak se chci zeptat, jestli by mi byl schopen někdo z vás poradit kam kabel protáhnout a na co ho připojit, jestli jsou třeba někde volné piny pro 12V?

Díky
Reklama
 

Uživatelský avatar
ixoxi
Fiaťák
Příspěvky: 150
Registrován: 08 srp 2012, 14:00

Příspěvek od ixoxi »

Mozno by bolo dobre si premysliet, ci chces trvalych 12V, alebo 12V az po zopnuti kluca.
Fiat Punto Classic 1.2 8V MK2B, bez tuningu, ale volam ho Puntiak
panRajce
Začátečník
Příspěvky: 22
Registrován: 26 led 2016, 15:20

Re:

Příspěvek od panRajce »

ixoxi píše:Mozno by bolo dobre si premysliet, ci chces trvalych 12V, alebo 12V az po zopnuti kluca.
Nj, jsem amatér, ale je to dobrá poznámka :?

Jelikož nepotřebuji kameru imrvére v provozu, pak by stačilo tak jak to je nyní i u zásuvky pro zapalovač. Tedy teprve po zapnutí klíče do polohy MAR.

Doufal jsem nějaké jednoduché řešení .... npř, oddělej kryt Ten a Ten, vyndej pinový blok a do zdířek 1,2,3 zastrč kabely modrý, žlutý, zelený 8) Ale otázka je, jestli to bude takhle jednoduché.

Tak jsem gůglil a narazil jsem ještě asi na jednu drobnost
http://www.kamery-do-auta.cz/cs/skryte- ... b-1p-5p-1/
Tudíž nepůjde jen rozebrat na kabelu kamery koncovku určenou zapalovače. Uvnitř je nejspíše ještě trafíčko na úpravu z 12v na 5v ...takže bych kameru přímým zapojenám usmažil :evil: Takže koupit něco takového bude nutnost. Otázka zůstává, kam to zapojit :?:

Sdělení technické podpory Trucam: