Problém

Moderátor: peta.smolik

Odpovědět
tonda61
Začátečník
Příspěvky: 3
Registrován: 18 pro 2012, 22:04

Problém

Příspěvek od tonda61 »

:( Mám Fiat Ulysse 2.0JTD,r.v. 2001,udělal jsem výměnu oleje,filtru,vzduch.filtru.Po odjezdu ze servisu asi po jednom km se objevila závada motoru.Vrátil jsem se zpět a auto tam nechal na opravu.Vyčistila se nádrž,pal.čerpadlo,závada přetrvává,vyměnil se regulátor tlaku paliva,závada přetrvává,vyměnilo se vstřikovací čerpadlo.Ujel jsem asi 15 km a při jízdě v tahu motoru do kopce se opět rozsvítila závada motoru a motor zhasl.Znova jsem nastartova a na malé otáčky pokračoval dál,závada ale už nezhasla,při každém sešlápnutí do tahu motor zhasne,Jsem už na prášky,nesetkal se někdo z Vás ze stejnou závadou.Muže někdo poradit jak nato nebo co ještě udělat? :?: :?: :?:
Reklama
 

Uživatelský avatar
punto19
Fiaťák
Příspěvky: 84
Registrován: 23 zář 2012, 20:49

Re: Problém

Příspěvek od punto19 »

Tento istý problém mi robila aj 406 peugeot,chyba bola vo vstrekovaní,bolo treba vymenit všetky 4 vstreky,nepomohlo ani očistenie čerpadla,filtra naftového ani nové hadičky naftové.
Skúsal si to napojiť na diagnostiku? Čo ti vypísala?
Fiat Punto 1.9JTD-vybratý katalizátor,vybratý egr,výfuk holá rúra,športový podvozok-tlmiče+pružiny,rozširovacie podložky-1cm,xenóny,denné svietenie,fólie ...a iné.
tonda61
Začátečník
Příspěvky: 3
Registrován: 18 pro 2012, 22:04

Re: Problém

Příspěvek od tonda61 »

byl jsem s tím na počítači a ukazuje nizký tlak vtřik. čerpadla na liště,čerpadlo bylo vyměněné za čerpadlo z bouraného vozu,dnes vezu své puvodní čerpadlo na repas,tak uvidím.
Uživatelský avatar
punto19
Fiaťák
Příspěvky: 84
Registrován: 23 zář 2012, 20:49

Re: Problém

Příspěvek od punto19 »

skôr by som dal na repas tie vstreky
Fiat Punto 1.9JTD-vybratý katalizátor,vybratý egr,výfuk holá rúra,športový podvozok-tlmiče+pružiny,rozširovacie podložky-1cm,xenóny,denné svietenie,fólie ...a iné.
richard.frohlich
Začátečník
Příspěvky: 1
Registrován: 28 kvě 2013, 18:39
Bydliště: Děčín

Re: Problém

Příspěvek od richard.frohlich »

tonda61 píše::( Mám Fiat Ulysse 2.0JTD,r.v. 2001,udělal jsem výměnu oleje,filtru,vzduch.filtru.Po odjezdu ze servisu asi po jednom km se objevila závada motoru.Vrátil jsem se zpět a auto tam nechal na opravu.Vyčistila se nádrž,pal.čerpadlo,závada přetrvává,vyměnil se regulátor tlaku paliva,závada přetrvává,vyměnilo se vstřikovací čerpadlo.Ujel jsem asi 15 km a při jízdě v tahu motoru do kopce se opět rozsvítila závada motoru a motor zhasl.Znova jsem nastartova a na malé otáčky pokračoval dál,závada ale už nezhasla,při každém sešlápnutí do tahu motor zhasne,Jsem už na prášky,nesetkal se někdo z Vás ze stejnou závadou.Muže někdo poradit jak nato nebo co ještě udělat? :?: :?: :?:
abych pravdu řekl to mam to same ale u 2.1 TD EL r.v. 1998 a taky sem nechal dat nove věci.
Uživatelský avatar
peta.smolik
Všeználek
Příspěvky: 2559
Registrován: 26 dub 2010, 15:19
Bydliště: V.M.
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém

Příspěvek od peta.smolik »

By mně zajímalo jak se chová ten servis když ti vyměněj skoro všechno a závada pořád stejná? Budou to ty vstřiky, nic jinýho už stejně nezbývá...
Punťa fire, Rosso Tiziano
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
Odpovědět

Zpět na „Ulysee“