Právě je 18 bře 2019, 23:27





Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvek: 1 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 07 pro 2018, 11:56 
Offline
Začátečník

Registrován: 05 pro 2018, 09:35
Příspěvky: 1
Zabýval se s tím někdo? Já to zatím nerozběhl. Na první pohled auto vypadá, že má kompletní kabeláž, protože v motoru jsou konektory pro připojení mlhovek a v palubce by mělo stačit pouze vyměnit tlačítkovou lištu za druhou s tlačítkem předních mlhovek, což jsem pokusně udělal a přesto se na konektorech mlhovek 12V neobjevilo ani při zátěži žárovkama. Podotýkám, že pojistková skříňka s relátkama v motoru za baterkou je plně obsazená a druhá v kabině vlevo pod palubkou má vlevo 5 pojistek a ostatní na liště jsou prázdné a neprodrátované a 14 vpravo, kde to je plně obsazeno. Zadní mlhovky mají svou 1 pojistku, netuším jestli má sloužit i pro přední (možný 1.zádrhel). Netušíte někdo zda to lze nějak rozběhnout třeba za pomoci počítače napíchnutého na diagnostický konektor? Takto mi kdysi vypnuli u tohoto auta terorizující pípání při nezapnutí pásů. Konektor pro zapojení tlačítkové lišty v kabině má obsazených 6 pozic na piny konektoru od tlačítkové lišty (2.možný zádrhel, že instalace je zde už nekompletní a já netuším jak je to u originálně instalovaných aut z fabriky). Podobná situace by mohla být u novějšího Punta, kde pojistkové skříňky vypadají stejně.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvek: 1 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  




Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz