Rezonátory

Moderátoři: peta.smolik, Globusman

Uživatelský avatar
Vencapunto
Všeználek
Příspěvky: 3265
Registrován: 22 bře 2006, 15:02
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vencapunto » 08 led 2008, 23:52

Reznonátor má smysl jak je tady už napsaný jenom když za nim neni nic jez konc.průchozí tlumič.Ale zase pochybuju že by se výkon snížil,přece jenom odstraníš překážku(kat),ale ani se nezvýší.Já mam taky rezonátor místo katu,ale jenom proto že se mi kat rozpadnul a novej se mi kupovat nechtělo.
Futile Italian Attempt at Transportation
Very Weird

Reklama
 

stifmajstrABARTH
Znalec
Příspěvky: 725
Registrován: 09 led 2007, 19:35

Příspěvek od stifmajstrABARTH » 09 led 2008, 09:34

no jasny ale jen proste nechapu jak muze zvysit rychlost plynu a tim dossahnout lepsiho vyplachu spalovacho prostoru....idealni proudeni plynu je laminarni a ikdyz tam je nejaka sroubovice tak je to hydraulickej odpor a nevim jak by ty plyny jako nabrali¨vetsi rychlost kdyz proste narazi :roll: :roll:
Cinquecento 1.1 Sporting ABARTH-červéný:-D a Multipla fanda:)

Uživatelský avatar
Chevron
Fiaťák
Příspěvky: 136
Registrován: 05 říj 2005, 08:09
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Chevron » 09 led 2008, 15:22

stifmajstrABARTH píše:no jasny ale jen proste nechapu jak muze zvysit rychlost plynu a tim dossahnout lepsiho vyplachu spalovacho prostoru....idealni proudeni plynu je laminarni a ikdyz tam je nejaka sroubovice tak je to hydraulickej odpor a nevim jak by ty plyny jako nabrali¨vetsi rychlost kdyz proste narazi :roll: :roll:

Ono se prave nic takovyho nedeje...to je jenom reklamni trik.

Funkce rezonatoru je utlumeni zvuku...pokud ma nekdo treba uplne vysypanej kat a da tam misto toho trubku obycejnou tak tomu pomuze mnohem vic...
WWW.CHEVRON-RACING.COM - tuningové a náhradní díly nejen na italská auta
WWW.NOVITEC.CZ - tuning díly pro Ferrari, Maserati, Alfa Romeo a Fiat
WWW.POWERFLEX.CZ - polyuretanové silentbloky
WWW.RAGAZZON.CZ - sportovní výfukové systémy s homologací

stifmajstrABARTH
Znalec
Příspěvky: 725
Registrován: 09 led 2007, 19:35

Příspěvek od stifmajstrABARTH » 09 led 2008, 16:51

.... :wink: konecne neco co dava smysl 8) je jasny ze kat brzdi plyny...a je lepsi ho vyndat ale na emisich bez katu pohoris :lol: :lol:
Cinquecento 1.1 Sporting ABARTH-červéný:-D a Multipla fanda:)

Uživatelský avatar
Vencapunto
Všeználek
Příspěvky: 3265
Registrován: 22 bře 2006, 15:02
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vencapunto » 09 led 2008, 23:54

Jak kde :lol:
Futile Italian Attempt at Transportation
Very Weird

stifmajstrABARTH
Znalec
Příspěvky: 725
Registrován: 09 led 2007, 19:35

Příspěvek od stifmajstrABARTH » 10 led 2008, 08:49

no jstli chodis na tu "dvojite placenou" tak tam je to asi ok :lol: :lol:
Cinquecento 1.1 Sporting ABARTH-červéný:-D a Multipla fanda:)

stifmajstrABARTH
Znalec
Příspěvky: 725
Registrován: 09 led 2007, 19:35

Příspěvek od stifmajstrABARTH » 14 led 2008, 20:53

a tady co ty rezonatory? wiki? :roll:
Cinquecento 1.1 Sporting ABARTH-červéný:-D a Multipla fanda:)

Gervis
Fiaťák
Příspěvky: 70
Registrován: 23 zář 2007, 00:58
Bydliště: Přerov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gervis » 14 led 2008, 23:32

stifmajstrABARTH píše:
wiky píše:Funkce rezonátoru je ve šroubovici uvnitř
Plyny se roztočí a rychleji unikají ven
Dojde k lepšímu výplachu válce
Sic mi to prijde divny nemam cim bych to vyvratil(nikdy sem rezonator nerozrezaval)....takze asi je to pravda :wink:
nemusis ho ani rozrezavat :wink: ...u tech obycejnejch to vidis jen pohledem dovnitr,jsou tam videt takovy vystouply jakkdyby packy ktery jsou toceny spiralovite,to dela ten efekt zrychleni vyfuckovych plynu :wink: ...Jinak ja delal na favu celej vyfuk krom svodu...vlnovec(pletenec)kazdej tomu rika jinak :twisted: trubka-rezonator(obyc ten valcovitej)-trubka-koneca mezitim par kolinek a zvuk suprovka...na skodasraze 3.flek v soutezi o nej vyfuck :lol: Melo to okolo 120Db...A litaly z nej i pekny plameny takze vyprazdnoval valce naprosto dokonale...Taky kdyz jsem letel na dalnici skoro porad cca 160-180Km/H tak papkal favorit neco okolo 17-ti litru takze asi tak...
cinquecento 1.1sporting - předělávám od podlahy až po střechu :)
http://www.czechstyletuning.wbs.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Vencapunto
Všeználek
Příspěvky: 3265
Registrován: 22 bře 2006, 15:02
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vencapunto » 15 led 2008, 16:01

Asi takhle to vypadá :wink:
Obrázek
Futile Italian Attempt at Transportation
Very Weird

stifmajstrABARTH
Znalec
Příspěvky: 725
Registrován: 09 led 2007, 19:35

Příspěvek od stifmajstrABARTH » 15 led 2008, 18:53

Mozna sem divnej ale porad nechapu jak to zrychly plyny...vzdyt ten plym do tech malinkatejch curek stejne naboura at jsou do spiraly nebo ne....kde se vezme ta energie ktera jim da vetsi rychlost?? :roll: .... k tomu vyfuku vyse se ani nebudu vyjadrovat :?
Cinquecento 1.1 Sporting ABARTH-červéný:-D a Multipla fanda:)

stifmajstrABARTH
Znalec
Příspěvky: 725
Registrován: 09 led 2007, 19:35

Příspěvek od stifmajstrABARTH » 18 led 2008, 21:49

ty jo nikdo si semnou nepoviida co delam spatne? :lol: to nema nekdo nejakej jasnej zaver podporenej alespon minimalne logikou? :?
Cinquecento 1.1 Sporting ABARTH-červéný:-D a Multipla fanda:)

Gervis
Fiaťák
Příspěvky: 70
Registrován: 23 zář 2007, 00:58
Bydliště: Přerov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gervis » 21 led 2008, 18:05

stifmajstrABARTH píše:Mozna sem divnej ale porad nechapu jak to zrychly plyny...vzdyt ten plym do tech malinkatejch curek stejne naboura at jsou do spiraly nebo ne....kde se vezme ta energie ktera jim da vetsi rychlost?? :roll: .... k tomu vyfuku vyse se ani nebudu vyjadrovat :?


.... k tomu vyfuku vyse se ani nebudu vyjadrovat :?[/quote] ??????
tim chtel basnik rici co?
cinquecento 1.1sporting - předělávám od podlahy až po střechu :)
http://www.czechstyletuning.wbs.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

stifmajstrABARTH
Znalec
Příspěvky: 725
Registrován: 09 led 2007, 19:35

Příspěvek od stifmajstrABARTH » 21 led 2008, 18:20

noo ze ten vejfuk ehm jak bych to rek :roll: ..abych jako neurazil...ale hloupost,zbytecnost...a jestli soudis podle toho ze ti litali plameny z "vyfuku" ze se vyprazdnovali valce(spalovaci prostor)dokonale :roll: predstav si tu ucinost.. kdyz ti palivo horii ve vyfuku tak expanze plynu neprenasi silu na pist...z toho pak ta desivá spotreba.. a dovolim si citovat :

"""jsou tam videt takovy vystouply jakkdyby packy ktery jsou toceny spiralovite,to dela ten efekt zrychleni vyfuckovych plynu"""

muzes mi ten efekt popsat blize? jakkoliv?
Cinquecento 1.1 Sporting ABARTH-červéný:-D a Multipla fanda:)

stifmajstrABARTH
Znalec
Příspěvky: 725
Registrován: 09 led 2007, 19:35

Příspěvek od stifmajstrABARTH » 27 led 2008, 23:03

nic? :roll:
Cinquecento 1.1 Sporting ABARTH-červéný:-D a Multipla fanda:)

Borbet
Začátečník
Příspěvky: 7
Registrován: 12 bře 2007, 22:13
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Borbet » 27 led 2008, 23:32

stifmajstrABARTH píše:no jasny ale jen proste nechapu jak muze zvysit rychlost plynu a tim dossahnout lepsiho vyplachu spalovacho prostoru....idealni proudeni plynu je laminarni a ikdyz tam je nejaka sroubovice tak je to hydraulickej odpor a nevim jak by ty plyny jako nabrali¨vetsi rychlost kdyz proste narazi :roll: :roll:

napusť si vanu sedni do ní a vytáhni šunt a koukej jak odtejká voda jo snad to pak pochopíš
italský motor = nejlepší motor

Odpovědět

Zpět na „Tuning“