Rozdiel medzi 900cm3 a 1100 cm3 motorom

Moderátor: peta.smolik

Uživatelský avatar
liborko
Všeználek
Příspěvky: 2726
Registrován: 26 zář 2007, 16:06
Bydliště: Havířov

Re: Rozdiel medzi 900cm3 a 1100 cm3 motorom

Příspěvek od liborko »

Možná v tom neumíš hledat.Zadáš VIN dáš možnost další,poté najedeš na 102 palivovou soustavu dál na 10258 výfukovou soustavu a katalyzátor a poté je to položka č.10 "elektrický ventil" originální katalogové číslo FIAT by mělo být 46449401 tudiž Lambda sonda BOSCH 0 258 003 805 a pokud bys ji chtěl měnit tak jedině tuhle ,náhrady typu Denso,Bosal apod.bych tam nedával
CROMA 1.9JTD/110kW r.06 -EMOTION-
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96

IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Reklama
 

pguty
Začátečník
Příspěvky: 42
Registrován: 27 črc 2016, 16:25

Re: Rozdiel medzi 900cm3 a 1100 cm3 motorom

Příspěvek od pguty »

Veď ja mám práve pochybnosť, či mám teraz namontovaný správny typ LS, lebo sa mi vidí (musím to skontrolovať podľa obrázku výfuku), že mám výfuk z 900 a možno teda aj LS je nesprávny. No na RJ, ako som už predtým písal, je písané 900 cm3 a motor je 1,1 SPI 40kW.
Škoda 110R, r.v.1970
Nissan Bluebird 2,0 SLX, r.v. 1986
Škoda 1000MB, r.v. 1968
Ford Scorpio 2,0i Automat
Fiat Uno 1,3D, 32kW, r.r. 1989
Daewoo Lanos 1,5, 63 kW, r.v.2000
Renault Megane Grandtour II 1,5 dCi, r.v. 2008
Fiat Seicento 1,1 Sporting, r.v.1998
Uživatelský avatar
liborko
Všeználek
Příspěvky: 2726
Registrován: 26 zář 2007, 16:06
Bydliště: Havířov

Re: Rozdiel medzi 900cm3 a 1100 cm3 motorom

Příspěvek od liborko »

Myslim ze vyfukove svody s vyfukem z 0.9 by ti na hlavu 1.1 nepasovaly.
CROMA 1.9JTD/110kW r.06 -EMOTION-
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96

IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Uživatelský avatar
liborko
Všeználek
Příspěvky: 2726
Registrován: 26 zář 2007, 16:06
Bydliště: Havířov

Re: Rozdiel medzi 900cm3 a 1100 cm3 motorom

Příspěvek od liborko »

mohl bys sem napsat tvoje VIN? pokud nechceš tady tak do SZ
CROMA 1.9JTD/110kW r.06 -EMOTION-
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96

IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
pguty
Začátečník
Příspěvky: 42
Registrován: 27 črc 2016, 16:25

Re: Rozdiel medzi 900cm3 a 1100 cm3 motorom

Příspěvek od pguty »

Moje VIN: ZFA18700000013982.
Áno, výfuk je tiež z 1,1. Skúšal som merať napätie z LS. Keď sa zohriala, ukazovala podľa voltmetra okolo 0,6V, keď som pridal plyn, ostala na 0,6V a keď som ubral plyn, kleslo skoro na 0V a následne sa zdvihla hodnota opäť na stabilných 0,6V. Čítal som na rôznych diskusiách, že normálnym merákom sa funkčnosť LS nedá zmerať, lebo napätie kmitá dosť rýchlo medzi 0,1-0,9V, takže meranie bolo asi zbytočné, ale podľa nejakej inej diskusie mi to vychádza tak, že je zmes stabilne bohatá (preto tá obrovská spotreba), keďže vytvára stabilné napätie viac ako 0,45V. Zmes je bohatá určite, lebo po pridaní plynu aj viac dymí a z výfuku cítiť akoby nespálený benzín. Inak motor je živý (bodaj by nie pri takej bohatej zmesi) a otáčky sú čudné len pri voľnobehu (pohmkávanie ako pri traktore v asi 1 sekundových intervaloch). Na čo by som sa mal teda zamerať? Alebo rovno ísť do servisu a hneď platiť už za pozretie sa na motor? Chcel som ešte skúsiť funkčnosť snímača teploty, ale jeden snímač, čo som našiel na chladiči, mal vyvedené kábliky až do palubnej dosky (tam sa mi stratili), akoby to bol iba snímač na kontrolku...ešte ma trápi tá moja RJ, či je v poriadku, že je na nej 900cm3...
Škoda 110R, r.v.1970
Nissan Bluebird 2,0 SLX, r.v. 1986
Škoda 1000MB, r.v. 1968
Ford Scorpio 2,0i Automat
Fiat Uno 1,3D, 32kW, r.r. 1989
Daewoo Lanos 1,5, 63 kW, r.v.2000
Renault Megane Grandtour II 1,5 dCi, r.v. 2008
Fiat Seicento 1,1 Sporting, r.v.1998
pguty
Začátečník
Příspěvky: 42
Registrován: 27 črc 2016, 16:25

Re: Rozdiel medzi 900cm3 a 1100 cm3 motorom

Příspěvek od pguty »

Ešte niečo, je možné, aby som nezbadal zmenu chodu motora pri odpojení hociktorého kábla k sviečke??? Teraz som to skúšal, či nezistím náhodou, či nejde na tri valce, lebo som si všimol, že aj na voľnobeh to dosť dymí a zapácha nespálený benzín...
Škoda 110R, r.v.1970
Nissan Bluebird 2,0 SLX, r.v. 1986
Škoda 1000MB, r.v. 1968
Ford Scorpio 2,0i Automat
Fiat Uno 1,3D, 32kW, r.r. 1989
Daewoo Lanos 1,5, 63 kW, r.v.2000
Renault Megane Grandtour II 1,5 dCi, r.v. 2008
Fiat Seicento 1,1 Sporting, r.v.1998
Uživatelský avatar
liborko
Všeználek
Příspěvky: 2726
Registrován: 26 zář 2007, 16:06
Bydliště: Havířov

Re: Rozdiel medzi 900cm3 a 1100 cm3 motorom

Příspěvek od liborko »

dle eperu máš čistokrevného sportinga motor 176B2.000 tj. 1.1SPI a jednotku IAW 16FM.E6 tak koukni zda ti sedí tohle číslo na jednotce a ta lambda by měla být Bosch typ co jsem psal výše,tak na ní koukni zda ji tam také máš. Pokud odpojíš jakýkoliv kabel od svíčky tak to bude mít trhavý třepavý zvuk,to poznáš od poslechu.
Ještě by to chtělo vyšroubovat všechny 4 svíčky a podívat se jakou mají barvu, to hodně napoví!!!
CROMA 1.9JTD/110kW r.06 -EMOTION-
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96

IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
pguty
Začátečník
Příspěvky: 42
Registrován: 27 črc 2016, 16:25

Re: Rozdiel medzi 900cm3 a 1100 cm3 motorom

Příspěvek od pguty »

Tú jednotku tam mám IAW 16FM.EC. Pozri si fotky, ktoré som dal do môjho prvého príspevku. Sviečky som chcel vykrútiť a pozrieť, ale nepodarilo sa mi tam vsunúť žiaden trubkový kľúč...musím nejaký zohnať a potom dám vedieť, aké sú.
Škoda 110R, r.v.1970
Nissan Bluebird 2,0 SLX, r.v. 1986
Škoda 1000MB, r.v. 1968
Ford Scorpio 2,0i Automat
Fiat Uno 1,3D, 32kW, r.r. 1989
Daewoo Lanos 1,5, 63 kW, r.v.2000
Renault Megane Grandtour II 1,5 dCi, r.v. 2008
Fiat Seicento 1,1 Sporting, r.v.1998
pguty
Začátečník
Příspěvky: 42
Registrován: 27 črc 2016, 16:25

Re: Rozdiel medzi 900cm3 a 1100 cm3 motorom

Příspěvek od pguty »

Ešte som sa chcel opýtať, kde sa nachádza ten snímač teploty pre riadiacu jednotku?
Škoda 110R, r.v.1970
Nissan Bluebird 2,0 SLX, r.v. 1986
Škoda 1000MB, r.v. 1968
Ford Scorpio 2,0i Automat
Fiat Uno 1,3D, 32kW, r.r. 1989
Daewoo Lanos 1,5, 63 kW, r.v.2000
Renault Megane Grandtour II 1,5 dCi, r.v. 2008
Fiat Seicento 1,1 Sporting, r.v.1998
radek.s
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 419
Registrován: 02 zář 2007, 17:14
Bydliště: Praha

Re: Rozdiel medzi 900cm3 a 1100 cm3 motorom

Příspěvek od radek.s »

pguty píše:Tú jednotku tam mám IAW 16FM.EC. Pozri si fotky, ktoré som dal do môjho prvého príspevku. Sviečky som chcel vykrútiť a pozrieť, ale nepodarilo sa mi tam vsunúť žiaden trubkový kľúč...musím nejaký zohnať a potom dám vedieť, aké sú.
Tak mě to nedalo a prověřil jsem tu jednotku i podle objednacího čísla a jedná se skutečně o jednotku pro motor 0,9 což není dobré. Myslím, že například původní jednotka odešla a někdo sehnal použitou jednotku z 0,9 a dal jí tam, asi chtěl ušetřit. Tohle může způsobovat mnoho problémů a v dobrém servisu by to neudělali. Co jsem koukal, tak jednotky do 0,9 a 1,1 jsou pravděpodobně hardwarově stejné, ale liší se software jednotky (obsah paměti v jednotce). Myslím, že jednotka 0,9 by šla použít do 1,1 ale musel by jí někdo přeprogramovat na 1,1 což nemyslím, že někdo udělal, něž jí tam namontoval.

Kup si například T klíč na svíčky s kloubem, mám ho taky a jde to s ním.
Panda 1.2 r.2018
Seicento S 1.1MPI r.2000 ...už jen ve vzpomínkách
radek.s
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 419
Registrován: 02 zář 2007, 17:14
Bydliště: Praha

Re: Rozdiel medzi 900cm3 a 1100 cm3 motorom

Příspěvek od radek.s »

pguty píše:Ešte som sa chcel opýtať, kde sa nachádza ten snímač teploty pre riadiacu jednotku?
Na motoru z boku někde šikmo pod zapalovacími cívkami u vodní hadice je zašroubovaný. Ten snímač bude mít modrý nebo zelený plast konektoru.
Panda 1.2 r.2018
Seicento S 1.1MPI r.2000 ...už jen ve vzpomínkách
pguty
Začátečník
Příspěvky: 42
Registrován: 27 črc 2016, 16:25

Re: Rozdiel medzi 900cm3 a 1100 cm3 motorom

Příspěvek od pguty »

Vďaka, Radku, aj keď si ma vôbec nepotešil...ja som mal tušenie, že to nebude s kostolným poriadkom...
Škoda 110R, r.v.1970
Nissan Bluebird 2,0 SLX, r.v. 1986
Škoda 1000MB, r.v. 1968
Ford Scorpio 2,0i Automat
Fiat Uno 1,3D, 32kW, r.r. 1989
Daewoo Lanos 1,5, 63 kW, r.v.2000
Renault Megane Grandtour II 1,5 dCi, r.v. 2008
Fiat Seicento 1,1 Sporting, r.v.1998
radek.s
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 419
Registrován: 02 zář 2007, 17:14
Bydliště: Praha

Re: Rozdiel medzi 900cm3 a 1100 cm3 motorom

Příspěvek od radek.s »

Nedá se vyloučit, že tu spotřebu způsobuje ta jednotka, protože 0,9 je jiný motor a to docela dost. Chtělo by tam nejdřív dát správnou jednotku, možná by pak fungoval i ten otáčkoměr. Většinou lidi shání jednotku na vrakovištích, ale pozor, je třeba jí z auta vzít společně s jednotkou imobilizeru, protože kvůli krádežím je to tak, že jiná řídící jednotka (kromě těch nových nepoužitých) s původní jednotkou imobilizeru v autě nefunguje. Je tedy třeba vyměnit obě jednotky a potom je třeba auto odtáhnout do servisu a znovu nechat nakódovat čipy v klíčích, což je další komplikace. Proto lidi na vrakovišti k jednotkám berou i spínací skříňku s klíči z auta, odkud jsou jednotky.
Panda 1.2 r.2018
Seicento S 1.1MPI r.2000 ...už jen ve vzpomínkách
Uživatelský avatar
liborko
Všeználek
Příspěvky: 2726
Registrován: 26 zář 2007, 16:06
Bydliště: Havířov

Re: Rozdiel medzi 900cm3 a 1100 cm3 motorom

Příspěvek od liborko »

Hmm tak ta jednotka může pak mít jiné dávkování paliva. Může sehnat jinou jednotku a imobilizér odstranit a bude mit klid,myslím že ohledně imo se to tu nedávno řešilo,někdo odsud to uměl odstranit
CROMA 1.9JTD/110kW r.06 -EMOTION-
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96

IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Uživatelský avatar
Vitaml
Všeználek
Příspěvky: 1218
Registrován: 26 pro 2015, 11:55
Bydliště: Brno

Re: Rozdiel medzi 900cm3 a 1100 cm3 motorom

Příspěvek od Vitaml »

Jen můj drobný nepatrný názor, dávkování paliva se řj umí naučit, viz to, že dávám 1:1 ethanol, kde je jiný spalovací poměr, jezdí výborně, a když jsem mu dal dnes čistý benzín, tak se na chvilku zakuckal. Řj se učí podle ĹS a dalších věcí.
vitaml@volny.cz
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
Odpovědět

Zpět na „Seicento“