Motor, po zahřátí se motor dusí, 2.0

Moderátor: peta.smolik

Odpovědět
prosecky
Začátečník
Příspěvky: 5
Registrován: 15 čer 2008, 10:36

Motor, po zahřátí se motor dusí, 2.0

Příspěvek od prosecky »

Prostě nastartuju rozjedu se všechno v pořadku jak se ale auto trochu zahřeje cca voda i olej 80stupňů. Prakticky se nejde rozjet motor se začne dusit připadně chvílama střílí do výfuku.Plyn prakticky nereaguje(po chvilkách se chytá...) prostě se to dusí... Pokud ale vytočím nad 4000otáček(i na rozjezd) da se s tím jet a problém vniká pouze bezprostředně po zařazení vyššího převodu... Fakt nevím co s tím všechno co jsme mysleli to není a začinají mě docházet peníze prosím o radu...... :cry:
Reklama
 

Vasek176
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 342
Registrován: 07 led 2008, 18:21
Bydliště: Jaroměř
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vasek176 »

ahoj...mno viděl bych to na lamda sondu,či na čidlo teploty vody,protože něco ti dává špatný udaje
co jste vše mněnily???
prosecky
Začátečník
Příspěvky: 5
Registrován: 15 čer 2008, 10:36

tipo 2.0 16v

Příspěvek od prosecky »

V tomhle aute už je vyměněny skoro všechno. Konkretně kvůli tomuhle problému jsme to vzali komplet od oleje přes svíčky až po rozvody... pak myslím termostat nebo naký čidlo teploty nechcu kecat dělá me to jeden borec a nemyslim si ze moc schopnej furt se něco sere a ja skoro nejezdim...
Myslis ze by mohla pomoct i diagnostika ? Nechápu proč to děla až je to zahřáty?
Vasek176
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 342
Registrován: 07 led 2008, 18:21
Bydliště: Jaroměř
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vasek176 »

mno zkusil bych tu diagnostiku a vidělo by se....ten olej a rozvody nemají na tenhle problém vliv....zkusil bych kouknout na tu lamda sondu zda není v čajzu
prosecky
Začátečník
Příspěvky: 5
Registrován: 15 čer 2008, 10:36

tipo 2.0 16v

Příspěvek od prosecky »

Díkec dám vědět....
Vasek176
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 342
Registrován: 07 led 2008, 18:21
Bydliště: Jaroměř
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vasek176 »

není zač
prosecky
Začátečník
Příspěvky: 5
Registrován: 15 čer 2008, 10:36

fiat tipo 2.0 16V

Příspěvek od prosecky »

Zdravím! Tak lamda sondu to nemá je tam jenom náký relátko... Tak asi zajedu na tu diagnostiku.....
Minimaxa
Znalec
Příspěvky: 596
Registrován: 11 zář 2006, 20:32
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Minimaxa »

2,0 16V lambda sondu má, a je to kokrétně tato:

http://obchod.autokelly.cz/Popup.aspx?S ... 0.7025&TXT

jinak to může být taky špatný snímač impulzů zapalování, nebo zapalování obecně, každopádně to chce tu diagnostiku.
www.minimaxa.cz
prosecky
Začátečník
Příspěvky: 5
Registrován: 15 čer 2008, 10:36

tipo 2.0 16v

Příspěvek od prosecky »

Dějuju za radu asi vyměním automechanika protože mě tvrdí že to tu sondu nemá. Jinak je to konkrétně r.v. 1991 107kw GT předpokládám že tohodle patří stejná lambda......
Minimaxa
Znalec
Příspěvky: 596
Registrován: 11 zář 2006, 20:32
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Minimaxa »

Je to pro tenhle motor, jiná 2.0 16V se do Tipa ani nedávala. 1995ccm/107kW/146HP) 07/91-04/95
www.minimaxa.cz
TooM.As
Začátečník
Příspěvky: 2
Registrován: 09 srp 2007, 21:47

Příspěvek od TooM.As »

hoď to na fiattipo.net a trošku se rozepiš o tom problému nemáš špatně rozvody ?a taky první co projdi jsou kostry - pod baterkou , na druhé straně na nosníku , pod volentem a když v tom budeš rovnou zkontroluj i tu zadní u levého světla ta má vliv na čerpadlo.
cybrex
Fiaťák
Příspěvky: 141
Registrován: 24 bře 2008, 18:23
Bydliště: Zlínský kraj - Kudlovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od cybrex »

Jenom tak me napada: co treba bohata smes ?
Sice je to trosku jiny pripad ale na motorce jsem mel stejny problem, kdyz to bylo studene jelo to jak strela, ale jak se to zahralo tak se to dusilo ... kdyz to schladlo, zase strela.
Tudiz bych si s tim zajel urcite na diagnostiku, at ti napichnou lambdu.
Vstriky a vse kolem je rizene lambdou
Obrázek-Croma 2.0ie, 86kW, rv. 1992
Obrázek-E36 318i, 85kw, rv. 1997
Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Tipo“