PŘEVODOVKA: Kdy řadit?

Moderátor: peta.smolik

Odpovědět
Victor
Fiaťák
Příspěvky: 61
Registrován: 02 kvě 2006, 16:36
Kontaktovat uživatele:

PŘEVODOVKA: Kdy řadit?

Příspěvek od Victor »

Konečně ji mám doma. Cestou jsem ale narazil na malý problém. Doteď jsem jezdil jen se starou Š 120L a řadil podle ucha. Jenže tady vůbec neslyším motor (hluk kol jej dost přehlušuje) a otáčkoměr bohužel nemám. Navíc jsem byl zvyklý na čtyřkvalt, takže staré návyky asi moc neuplatním. Má někdo odpozorované při jakých rychlostech je vhodné řadit nahoru a při jakých už podřadit. Docela by mi to pomohlo, než se s tím trochu sžiju.
Panda 1.1
Reklama
 

lacin
Znalec
Příspěvky: 991
Registrován: 05 lis 2005, 13:04
Bydliště: taky JM

Příspěvek od lacin »

Casem to uslysis, dej tomu cas. Jestli ses zvyklej na skudku, tak se nediv. V podstate petka je schopna tahnout od padesati, optimum je davat trojku ve 30 - 40, ctverku v 60 - 70 a petecku 80 a vic. De o to, kde se jezdi a jak se jezdi. Tohleto sou vyborny motory, tahnou porad, uz to neni jako skodovka, ze klesly otacky a nejelo se.

A jinak gratuluju k new car!!
Hustokrutost
Victor
Fiaťák
Příspěvky: 61
Registrován: 02 kvě 2006, 16:36
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Victor »

Díky za gratulaci. Taky si to patřičně užívám. Panda je opravdu živé autíčko. Na lepší se vždycky snadněj zvyká :wink:
Panda 1.1
lacin
Znalec
Příspěvky: 991
Registrován: 05 lis 2005, 13:04
Bydliště: taky JM

Příspěvek od lacin »

Jaka byla cenofka? Prip. cekaci doba? Znamej uvazuje o Panduchovi...
Hustokrutost
Victor
Fiaťák
Příspěvky: 61
Registrován: 02 kvě 2006, 16:36
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Victor »

Přesně jak v akci slibují: Panda 1.1 Active - 166900 Kč při lízačce. Dodělal jsem boční lišty, střešní lyžiny a přípravu na rádio. Celkem 175400 Kč. Ale při leasingu je to trochu zavádějící údaj. Za měsíc stála před barákem, ale to jen proto, že jsem chtěl funglovku a ne, co tam už měl. Já ji bral napřed jako z nouze ctnost, ale teď jsem natěšenej. V plánu byl i Logan, ale ten se mi prostě nelíbil. Panda je mazel. :wink: Jestli známej nemusí počítat každou korunu, ať vezme Panda 1.2 Dynamic. Lepší motor i výbava. No jo, ten otáčkoměr je fakt výhoda.
Panda 1.1
lacin
Znalec
Příspěvky: 991
Registrován: 05 lis 2005, 13:04
Bydliště: taky JM

Příspěvek od lacin »

Tak mesic je vpohode. Logan ma sice vetsi kufr, ale lednicku tam nenalozis, coz do pandocha jo. A jizdni vlastnosti bude mit urco lepsi panda. Pandicka je mazel, to potvrzuju. Kdyz sem mel pujcenou tu 4x4, tak sem byl do ni docela zblaznenej... :-)

No uvidime, kolik do toho bude ochoten vrazit. Pocita s dvouma kilama, tak uvidime, co se s tim bude dat vytvorit. Dik a at to jezdi!!!
Hustokrutost
jarda
Fiaťák
Příspěvky: 124
Registrován: 31 srp 2005, 22:11
Bydliště: VelMez, Šalingrad
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jarda »

přesně jak píše lacin, ten motor je celkem pružnej, takže se dá klidně rozjet bez problémů i na dvojku...
no jinak u škodárny snad otáčkoměr je? já co jsem s nějakejma jezdil, tak jsem řadil tak nějak jak se mně to zdálo :lol:
EX: Panda 1.2 f stajlinku:D
Victor
Fiaťák
Příspěvky: 61
Registrován: 02 kvě 2006, 16:36
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Victor »

Jistě, u Škodovky žádný problém. Motor se nedal přeslechnout. :wink: Ale Panda má motor daleko líp odhlučněný a naopak do kabiny víc proniká hluk kol. Vysoké otáčky trochu slyšet jsou, ale klepání při nízkých otáčkách nemám šanci postřehnout. Nechci motor zbytečně trápit, dokud je v záběhu.
Panda 1.1
Odpovědět

Zpět na „Panda“