Kulisa řazení - zpátečka

Vše o motoru a převodovém ústrojí, poruchy, úpravy, rady a typy, topení a chazení

Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto

Odpovědět
Uživatelský avatar
OndraK
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 277
Registrován: 21 lis 2009, 22:46
Bydliště: Praha

Kulisa řazení - zpátečka

Příspěvek od OndraK »

Čau borci,
pachatel se po letech vrací na místo činu :) Punto pořád jezdí a po nějakých kolečkách v rodině se vrátilo ke mně.

Do dnešního rána jezdilo docela bez problému, ale dneska se objevilo něco, s čím si moc nevím rady kde začít s diagnostikou a opravou.

Vůbec mi nejde zařadit zpátečka - zvednu pojistku a stejně mě kulisa vůbec nepustí směrem ke zpátečce. Natož aby šla přes zuby. Ostatní kvalty jdou normálně, přesně, hladce. Obě táhla na straně převodovky jsou cajk. Má smysl podezírat něco jiného než samotnou kulisu? Pokud se nepletu, tak tady je pojistka už jenom v kulise, je to tak? S ohledem na to, že auto potřebujeme mě láká prostě vyměnit celou kulisu z vrakáče, ale třeba je to jenom nějaká obvyklá malá závada? Řešil jste to někdo?

Díky za vaše názory,
Ondra
Punto 1.2 8V, rv. 02 - slouží dál už zase nám
Saab 9-5 Aero

ex:
Punto 55 S, rv. 96 - odpočívá v pokoji
Alfa Romeo Giulietta TBi QV - odpočívá v pokoji 😢
Honda Civic 8G 1.8
Reklama
 

Uživatelský avatar
OndraK
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 277
Registrován: 21 lis 2009, 22:46
Bydliště: Praha

Re: Kulisa řazení - zpátečka

Příspěvek od OndraK »

Pokud by to náhodou někdo řešil, tak doporučuju pořádně zkontrolovat zámek řadící páky :D U mě se zdál být odemčený a přitom trn byl zaseklý a proto to nešlo :).
Punto 1.2 8V, rv. 02 - slouží dál už zase nám
Saab 9-5 Aero

ex:
Punto 55 S, rv. 96 - odpočívá v pokoji
Alfa Romeo Giulietta TBi QV - odpočívá v pokoji 😢
Honda Civic 8G 1.8
Vladka1
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 469
Registrován: 20 úno 2020, 11:39

Re: Kulisa řazení - zpátečka

Příspěvek od Vladka1 »

Tvl, zamykání šaltrpáky na Puntu :mrgreen:
Svoje jsem kdysi nechal stát ve městě s klíčkama ve dveřích a nikdo to nechtěl :mrgreen:
Odpovědět

Zpět na „Punto - motor“