DISKUZE - Předřadný odpor ventilátoru

Elektronika, el. výbava, diagnostika, kontrolky, přístroje

Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Matto, Katy

Alfi
Začátečník
Příspěvky: 17
Registrován: 01 lis 2007, 14:02
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Alfi » 26 lis 2007, 13:59

Taky jsem ho zkousel repasovat. A chcipnul presne, kdyz byly mrazy a zamrzaly mi okenka zevnitr :-) Vydrzel asi 2 mesice. Ver mi, ze to neuchladis...
MK 1, r.v. 1998, 55S (čili 176)
Je to červené, italské a žihadlo k tomu?
Tak to bude Fiat!

Reklama
 

abusacek
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 451
Registrován: 01 říj 2007, 19:49
Bydliště: Zdice okres Beroun
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od abusacek » 26 lis 2007, 14:28

Tak délku udělám přesně podle toho přetrženýho. Vymotám ho a změřím. No ale akorát ten průměr nevím. Chtěl bych ji jít dneska koupit, ale nechce se mě jet domu, vykuchat ho a jet do města. Takže pokládám jinej dotaz. Jakej průměr toho drátku je na první rychlostí stupeň. Je to fakt tenká sviňa.
Fiat Ulysse, rv. 95, 2.0 benzín

abusacek
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 451
Registrován: 01 říj 2007, 19:49
Bydliště: Zdice okres Beroun
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od abusacek » 26 lis 2007, 21:42

Tak sem zase ten bazmegt vymontoval z auta. Buď koupím ten odporovej drátek, a nebo výkonový odpor, ale nevím přesně jaký na ten první stupeň. Fakt nikdo nevíte co tam vrazit. Zkusil bych to nejprve opravit sám.
Fiat Ulysse, rv. 95, 2.0 benzín

Jindra2
Začátečník
Příspěvky: 31
Registrován: 27 kvě 2007, 19:34
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Jindra2 » 27 lis 2007, 16:24

Stačí vyměnit jen tu tep pojistka. taky jsem koupil nový odpor za 500 a vydržel asi 15 min. Nasral jsem se ,koupil tep pojistku na 200C za 10 kč a ventilátor funguje jak čert.

abusacek
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 451
Registrován: 01 říj 2007, 19:49
Bydliště: Zdice okres Beroun
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od abusacek » 27 lis 2007, 16:49

Pojistka je OK. Tu sem měřil. Tak jsem dneska koupil odporovej drát. Průměr 0,3mm (na pohled stejnej jak ten prasklej co tam byl). Starej jsem vytáhl očistil kontaktky, namotal podle původní dálky drátek. A už to fachá. Nechal jsem ho běžet a pak jsem ho zase vytáhl jestli se nepřehřívá a bylo to OK. Snad to teda vydrží. Jinak ten odporovej drát mě přišel metr na 10 Kč a ještě mě kus zůstal :lol:
Fiat Ulysse, rv. 95, 2.0 benzín

Pun-to
Znalec
Příspěvky: 737
Registrován: 06 čer 2007, 22:25
Bydliště: Česká Třebová

Příspěvek od Pun-to » 27 lis 2007, 18:12

To máš na příště :D :D :D
Nebo ho střel na aukru
Fiat Punto 1,7TD SX rv95

abusacek
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 451
Registrován: 01 říj 2007, 19:49
Bydliště: Zdice okres Beroun
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od abusacek » 27 lis 2007, 19:29

Pun-to píše:To máš na příště :D :D :D
Nebo ho střel na aukru
:lol: :lol: :lol: To se vždycky může hodit. Na aukro bych to dal za 200 + poštovný :lol:
Fiat Ulysse, rv. 95, 2.0 benzín

Uživatelský avatar
Buchtič
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 448
Registrován: 11 úno 2008, 19:48
Bydliště: Broumov/Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Buchtič » 27 úno 2008, 16:40

Taky mě to netopilo na 1 stupeň, takže jsem zainvestoval a koupil nový odpor. On ten původní taky už vypadal, že už nějaký ty léta pamatuje :) Takže v místních autodílech by poland mě to vyšlo na 1000,-.
Italové do špunt montovaly tři druhy, takže při případném objednávání kromě ukázání stávajícího to chce vzít sebou VIN nebo vědět kdyby byl přesně vyroben ;)
Pro porovnání fotka obou odporů
Obrázek
Fiat Punto 60 SX Cult, r.v. 1998, 5dv black -> Fiat Grande Punto 1.4 T-Jet Sport 2008 5DV black
Obrázek
grande-punto.buchtic.net - https://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=74&t=18787 - osobní

Stanno
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 396
Registrován: 15 led 2008, 13:33
Bydliště: Prešov, Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stanno » 23 črc 2008, 19:46

chlapi..ja som vymenil aj predradny odpor a na prvy stupen to stale nejde.. vobec netoci ventilator.. ked to dame na priamo tak to ide.. dvojka ide tak vselijak..raz pomalsie, raz rychlejsie.

Vymontoval som aj ventilator a bolo tam plno vody... odkial sa tam vzala..mohla poskodit motorcek ventilatora? ak ano, kolko stoji novy a
bude tam pasovat z Una?????


DIiiiiiiik
Fiat Stilo 1.6 16V, 201tis.km, r.v.2001

kalli
Začátečník
Příspěvky: 3
Registrován: 10 říj 2008, 14:46
Kontaktovat uživatele:

Tepelna poiska

Příspěvek od kalli » 10 říj 2008, 14:52

nazdar priatelia.
Vie niekto aku hodnotu ma tepelna posistka, ked ju premostim tak ventilator funguje, no a chcem aby tam bola.
Dakujem

Paja
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 293
Registrován: 27 čer 2006, 14:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Paja » 10 říj 2008, 15:32

Takze z una tam nejspis nepujde. Jinak bych asi zmeril jestli ti tam jde stava na prvni stupen, treba to muze byt i vypinačem.Voda muze byt tim ze pod palstem jak jsou sterace muzes mit ucpany odtokovy kanalky a kdyz prsi drzi se ti voda ktera muze protect i do ventilatoru "vlastní zkusenost".. Pokud mas ventilator Magneti Mareli tak do 500,- se da celkem dobre sehnat pokud mas Valeo tak to bude potiz..
Stanno píše:chlapi..ja som vymenil aj predradny odpor a na prvy stupen to stale nejde.. vobec netoci ventilator.. ked to dame na priamo tak to ide.. dvojka ide tak vselijak..raz pomalsie, raz rychlejsie.

Vymontoval som aj ventilator a bolo tam plno vody... odkial sa tam vzala..mohla poskodit motorcek ventilatora? ak ano, kolko stoji novy a
bude tam pasovat z Una?????


DIiiiiiiik

thisismartin
Začátečník
Příspěvky: 2
Registrován: 23 črc 2008, 15:27
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Topení PuntoGT

Příspěvek od thisismartin » 11 říj 2008, 13:26

zdarec, mě to fouká u Punta jen na 4tej stupeň a tak divně to smrdí, co mám koupit aby to fungovalo?
Punto GT 98 kw
Punto Sporting 66 kw
Uno Turbo XXX kw DEATH

Paja
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 293
Registrován: 27 čer 2006, 14:17
Kontaktovat uživatele:

Re: Topení PuntoGT

Příspěvek od Paja » 12 říj 2008, 12:28

Jak se to tu uz nekolikrat psalo tak to muze byt predradny odpor, nebo prepínač...


thisismartin píše:zdarec, mě to fouká u Punta jen na 4tej stupeň a tak divně to smrdí, co mám koupit aby to fungovalo?

thisismartin
Začátečník
Příspěvky: 2
Registrován: 23 črc 2008, 15:27
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Topení PuntoGT

Příspěvek od thisismartin » 12 říj 2008, 12:37

A jak zjistim jestli je to to či ono?
Punto GT 98 kw
Punto Sporting 66 kw
Uno Turbo XXX kw DEATH

abusacek
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 451
Registrován: 01 říj 2007, 19:49
Bydliště: Zdice okres Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Topení PuntoGT

Příspěvek od abusacek » 12 říj 2008, 13:53

Vykuchej předřadnej odpor a koukni, jestli nemáš přepálenej některej z odporovejch drátků. Záleží na typu předřanýho odporu. Jinak je tam ještě tepelná pojistka a ta může být přepálená. Vytáhnout, omrknout a proměřit. Jinak to u tebe bude 100% ten předřadnej odpor než spínač.

Mě nešel jen první stupeň. Vyřešil jsem to zakoupením odporového drátu (metr asi za 6 Kč) a namotal jsem jej a funguje to už 3/4 roku :)

Jestliže ti jde 4 stupeň, ten už je napojen na přímo, není to už před odporový drát, ale přes pojistku.
Fiat Ulysse, rv. 95, 2.0 benzín

Odpovědět

Zpět na „Punto - elektrika“