Chyby Fiatu Bravo

Moderátor: peta.smolik

Odpovědět
Uživatelský avatar
Turok
Začátečník
Příspěvky: 44
Registrován: 28 říj 2009, 21:32

Re: Chyby Fiatu Bravo

Příspěvek od Turok » 06 kvě 2017, 14:15

tak s tou korozí máte štěstí :) asi naše auta co máme domy měli problémy ve výrobě....

Reklama
 

Uživatelský avatar
martin72
Znalec
Příspěvky: 676
Registrován: 14 říj 2013, 20:57
Bydliště: Praha

Re: Chyby Fiatu Bravo

Příspěvek od martin72 » 11 kvě 2017, 10:47

Bravomv píše:Takže hlásím další závadu, po delší jízdě najednou nějaké rány od zadní nápravy. Když jsem to na zvedáku prohlédl, tak jsem zjistil, že levý silentblok na zadní nápravě je potečený od oleje, takže zřejmě zdroj klepání. Jak probíhá oprava jsem se dočetl na fóru Stila. Při nájezdu cca 50 tis. mě to docela naštvalo.
Odkud se vzal olej na zadní nápravě?
Fiat Bravo Emotion rv.2008 1.4 T-Jet 110kW
Fiat Punto MkII 1,2 16V ELX rv.2001
Fiat Marea 1,6 16V ELX rv.2000 ex.2016 frajer nedobrzdil
Fiat 127 rv.1972 ex.2008 dožil
Fiat 125 Speciál rv.1969 ex.2007 dožil
Fiat 125 rv.1968 ex.1997 dožil

Bravomv
Fiaťák
Příspěvky: 112
Registrován: 08 led 2017, 19:46

Re: Chyby Fiatu Bravo

Příspěvek od Bravomv » 11 kvě 2017, 14:36

Olej byl v místě zavěšení zadní nápravy, kde je to uchyceno ke karoserii přes silentblok. Silentbloky jsou totiž olejové. Když pak praskne, tak z něho vyteče trochu oleje, což je vidět právě na tom uchycení zadní nápravy. Více k tomu lze najít na fórech Stila, které má shodnou nápravu. Tam rovněž mnozí popisují výměnu i svépomocí. Dokonce jsem při jízdě zaznamenal nějakou ránu a jelikož jsem si byl vědom, že jsem do ničeho nevjel, kontrolou po jízdě jsem zjistil, že praskl zadní silenblok a vytéká z něho náplň. Rovněž jsem zaregistroval v nízké rychllosti na rozbité silnici rány od zadní nápravy. Při dalších jízdách ale nic slyšet nebylo. Nyní již opraveno - vyměněno.

Uživatelský avatar
rogi
Znalec
Příspěvky: 521
Registrován: 03 črc 2010, 19:43
Bydliště: SK

Re: Chyby Fiatu Bravo

Příspěvek od rogi » 11 kvě 2017, 19:07

olej to nie je ale glycerín :wink:
Škoda 130L agave už z recyklovana
Fiat BRAVO 1.4 activ PLUS 66kw biela "divino"

Uživatelský avatar
rogi
Znalec
Příspěvky: 521
Registrován: 03 črc 2010, 19:43
Bydliště: SK

Re: Chyby Fiatu Bravo

Příspěvek od rogi » 06 črc 2021, 15:22

Dnes som si všimol prasknutí obal na airbagu vodiča, ako to je sila. Aspoň keby to išlo kúpiť samostatne čo nejde. Už v zime sa objavovali po volante svetlejšie čiari. Výsledok je vidieť na foto.
received_232856671998829.jpeg
received_232856671998829.jpeg (45.62 KiB) Zobrazeno 262 x
A keď som išiel skontrolovať tlak v rezerve, hrdzavá zaslepka v podlahe, ako by v Taliansku nemali plast. Foto dám neskoršie, zaslepku som vylúpil a dal umelú z elektrickej rozvodnej krabice 🤣
Škoda 130L agave už z recyklovana
Fiat BRAVO 1.4 activ PLUS 66kw biela "divino"

Uživatelský avatar
rogi
Znalec
Příspěvky: 521
Registrován: 03 črc 2010, 19:43
Bydliště: SK

Re: Chyby Fiatu Bravo

Příspěvek od rogi » 06 črc 2021, 16:47

takže foto iba otvoru a záslepky, ako to je opravene som zabudol odfotit. Nevedel som ako to je urobene tak som ju vylupil. ,mohol som ju tam nechat v podstate pod nou bol tmel a hrdza by sa nesirila dalej. Už je tam upravene víčko z rozvodnej elektrikarskej krabičky a zatmelene karosarským tmelom.
DSC00916.jpg
DSC00916.jpg (150.19 KiB) Zobrazeno 258 x
Škoda 130L agave už z recyklovana
Fiat BRAVO 1.4 activ PLUS 66kw biela "divino"

Uživatelský avatar
mr.brain
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 207
Registrován: 14 črc 2013, 09:30
Bydliště: ČR :)

Re: Chyby Fiatu Bravo

Příspěvek od mr.brain » 04 zář 2021, 09:49

Tak pánové, vědět to v době kdy jsem to auto kupoval (2013), tak jsem koupil něco naprosto jinýho (anebo klidně i ten T-Jet, protože bych s tím rovnou mohl počítat a aspoň by to jelo)... Schválně jsem si vybral ten fire motor s 66 kW, protože tam všude psali, že není problémová převodovka M32, ale fungující C514.6. No, ono z převodovkami třídy C jsou problémy už prakticky od konce 90. let, kdy je začali vyrábět. Týká se to Punta, Stila, nový 500 a samozřejmě i Brava. A jestli neupravili konstrukci do Tipa, tak nejspíš i toho. Plus samozřejmě odvozených modelů v rámci koncernu jako Alfa Mito nebo Giulietta.

Pro anglicky čtoucí a rusky hovořící: https://youtu.be/3FUizLbAuVA
A co to dělá mě: https://youtu.be/fXIfUpRmplo
Jen dodám, že jsem auto koupil s 43 000 km a teď je tam najeto 115 000... Fakt bych nečekal, že převodovka nedá ani 200 000 km. A to ty moje kilometry byly tak ze 70 % dálnice a okresky s ustálenou rychlostí jízdy + převážně jízda jaro - podzim, na zimu jsem měl jiný auto.

Z toho co píšou lidi se Stilem na Fiatforum.com to vypadá, že je nějakej problém v diferenciálu. Takže díky Fiate, ale další auto opravdu bude z Japonska.
exRenault 19 Chamade ('91 173 000>287 000+);
Fiat Bravo II 1.4 16V, Dynamic ('07 43 000>x);
Suzuki SX4 1,5 VVTi ('10 70 000>x);
diag. ELM327

Odpovědět

Zpět na „Bravo 2“