T-jet 110kw - Go KO- motor tlaky 4.5 bar

Moderátor: peta.smolik

tomass
Fiaťák
Příspěvky: 161
Registrován: 04 dub 2013, 17:21

Re: T-jet 110kw - Go KO- motor tlaky 4.5 bar

Příspěvek od tomass »

To vyhýbání Shell je potřeba rozvést do detailu. Patrně se jedná jako v případě u pumpy, kde tankuju já také o franšízu. To znamená, že pod značkou Shell odebírají určité množství benzínu od Shell a určité množství jinde. Jeden kolega, který před léty byl přes léto na brigádě u pumpy mi tvrdil, že se běžně vozí v jedné cisterně benzín a v té samé nafta. Vždy tam zůstane z třeba 14 000 litrů třeba 200 litrů po dně, které už se nedá vyčerpat a nijak se to nečistí. Možná to vadí citlivějšímu autu. Možná to byl zrovna ten horší benzín. Nikdy bych si už nekoupil 95 ani 98 oktanový benzín. A pro 100 oktanový jezdím téměř celou dobu k jedné pumpě. (První rok jsem testoval mezi OMW, Benzina a Shell, rozdíly byly nepatrné, téměř neznatelné. Benzina mi přišla kupodivu lepší, než OMW a nejlépe vycházel právě Shell co se týká subjektivního pocitu a projevu motoru. Cenové rozdíly bývaly desetihaléře až koruny.)

100 oktanový benzín se nevyrábí nikde v ČR ani ani Slovensku, dováží se z Rakouska. Proto předpokládám že patrně jedna cisterna vozí pořád 100 oktanový benzín a nic jiného. Tím patrně nebude docházet k mísení paliva a degradaci této řady. Poslední 2 věty jsou jen logická úvaha a nemám ji nijak potvrzenou. Nepoznám rozdíly mezi jednotlivými tankováními ani po dlouhých letech. Jediné co poznám, že jsem nepřidal VIF :D .
Reklama
 

turbom
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 487
Registrován: 24 dub 2008, 22:19
Bydliště: Havl. Brod. a okoli

Re: T-jet 110kw - Go KO- motor tlaky 4.5 bar

Příspěvek od turbom »

Update. Konzultace s dalším mechanikem. Bez měření, ale rozumný názor. Těsnění v háji + hlava- ventily atd na repasi. Udělat a uvidí se. Písty a vůle se změří po rozdělání hlavy. Na Go hlavy by se našel maník. Bohužel mechanik nemá čas na rozdělání. Ve frontě asi 10 jiných motorů. Buď budu čekat, což mne neomezuje. Ještě mohu oslovit jiného na rozebrání a pak hlavu na repasi GO. Cena cca do 3-10 000kč repase dle poškození.

Jinak jak psal Vladka1 a koupit bouračku s motorem ok. Objevil jsem T-jet 110kw celé auto, ko převodovka a kdo ví co ještě. Když vidím tu černou nádobku kapaliny, vidím tak problém. Předpokládám, že také těsnění + olej v kapalině a kdo ví co dál.
Cena za auto dobrá, ale někoho, kdo se nevyzná je to loterie.
Váš názor?
205335366-4.jpg
205335366-4.jpg (155.04 KiB) Zobrazeno 222 x
2008- Fiat Bravo 1.4 T-jet 110kw Emotion +LPG Stag Q-BOX. 2008 Fiat Linea-1.4 T-jet 88kw
tomass
Fiaťák
Příspěvky: 161
Registrován: 04 dub 2013, 17:21

Re: T-jet 110kw - Go KO- motor tlaky 4.5 bar

Příspěvek od tomass »

Rozhodně bych sám nezajišťoval, aby se v jednom komponentu angažovali 2 lidi.

Počkal bych na toho co nemá čas, pokud je spolehlivý. Pokud tam budou dva zainteresovaní, tak já to nebyl, on to blbě repasoval, nebo repas dobrý, on to blbě smontoval je naprosto zbytečné riziko. Jestli si zajistí repasi sám nebo jinde je jeho věc a jde to za ním.

Kupovat motor, kde je riziko, že je v horším stavu, než ten můj mi přijde taky jako nesmysl.
Vladka1
Znalec
Příspěvky: 560
Registrován: 20 úno 2020, 11:39

Re: T-jet 110kw - Go KO- motor tlaky 4.5 bar

Příspěvek od Vladka1 »

To bláto v nádobě bude podobný co máš, taky hlava dolů a zjistit co se dělo, nejspíš taky těsnění hlavy a olej sel do vody.. valce/ písty můžou být v lepším stavu. Který motor dávat do kupy bude lepsi volba se na dalku nedá posoudit..
Zůstávám u názoru buď svepomoc za cenu dílů nebo dolivat a jezdit, pak pořídit jiný auto.. nasypat servisu 30k+ povazuju za nesmysl, jen to přestane tlakovat do vody, olej to bude bastit furt..
Repas hlavy za 3k nepotřebuješ. Hlava se po sundani kontroluje na rovinnost, těsnost ventilu taky a rovna/ zabrusuje se jen když to je potřeba.. ty 3k zaplatíš i jen za kontrolu i když hlava bude v poradku a pokud orovna rovnou hlavu tak jí sníží naprosto zbytecne...
Odpovědět

Zpět na „Bravo 2“