1.4 T-jet problém se zapalováním

Moderátor: peta.smolik

Vladka1
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 471
Registrován: 20 úno 2020, 11:39

Re: 1.4 T-jet problém se zapalováním

Příspěvek od Vladka1 »

Normálně tě stáhli o prachy za svíce a cívku. To blbě nasazený, to jen okecal aby to nebylo na něj.
Měl jsi platit jen za změření komprese, nic víc tam neudělali. Za hledání závady nic - to nebyli schopný zjistit, takže žádný prachy za to jim nenáleží.
Kontrola ŘJ, map senzor apod. to spíš ne, spíš snímání poloh ykliky (sledovat signál osciloskopem jestli nejsou výpadky), kabeláž možná..
Těsnění hlavy - nebyly žádný příznaky, jen kecy o tom a nic nezjišťovali (voda v oleji, olej příp. bublinky ve vodě, čistej válec, barva kouře z vejfuku, ubývání kapaliny apod. - nic z toho tam nemáš.)
Pokud servis, tak najdi někoho kdo opravdu umí, břídilům jasně zadat co mají dělat a cenu domluvit předem. 90% mechaniků jsou měniči dílů příp. podvodníci který chtěj snadný prachy a ty jim děláš hejla (a s těma 90% jsem nejspíš ještě velkej optimista)
Zkontroluj ŘJ, výpadky po ohřátí můžou být tepelnou roztažností ve studeňáku resp. utřepaným spoji někde n adesce...
Reklama
 

Uživatelský avatar
liborko
Všeználek
Příspěvky: 2726
Registrován: 26 zář 2007, 16:06
Bydliště: Havířov

Re: 1.4 T-jet problém se zapalováním

Příspěvek od liborko »

Řj jsem uz trosku resil s chlapikem ktery mi opravoval jednotku do stareho punta,je v tom machr,ale bohuzel tyhle nove jednotky neumi resp.jsou vevnitr osazene microsoucastkama a prej jeste necim zalite ze se k tomu ani neda dostat. Ze se to resi vymenou kus za kus. No uvidim jestli to jeste zacne blbnout a budu jeste zkouset dal moznosti jak si psal
CROMA 1.9JTD/110kW r.06 -EMOTION-
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96

IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Vladka1
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 471
Registrován: 20 úno 2020, 11:39

Re: 1.4 T-jet problém se zapalováním

Příspěvek od Vladka1 »

Tak zkontrolovat spoje ke kterým se dostaneš.. Projdi i všechny konektory, očistit zoxidovaný, přihnout kontakty, prostříknout kontaktolem.. Kabeláž kontrola okousání, zlomený, popraskaná izolace/ shnilá měď pod ní...
Novější čipy jsou na kuličkách a peče se to v horkovzduchu (reballing), pokud to je ještě zalitý tak se k tomu asi ani dostat nedá nijak... Holt spotřební zboží...
Uživatelský avatar
liborko
Všeználek
Příspěvky: 2726
Registrován: 26 zář 2007, 16:06
Bydliště: Havířov

Re: 1.4 T-jet problém se zapalováním

Příspěvek od liborko »

Prave ze kabelaz od civek az do rj mam zkontrolovanou,promerenou. Nikde neni kousla od kuny. Vse je v poradku.Kontoxem jsem konektory prostriknul. Rikal ze uz jednotky dvojkoveho punta jsou neopravitelne,meni se kus za kus,je to vse delane tak aby se to menilo jako celek. Ale mozna bych ji zkusil rozloupnout a treba pujdou nejake spoje propajet
CROMA 1.9JTD/110kW r.06 -EMOTION-
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96

IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
ToBra7
Začátečník
Příspěvky: 1
Registrován: 17 úno 2024, 10:18

Re: 1.4 T-jet problém se zapalováním

Příspěvek od ToBra7 »

metamor píše: 21 čer 2022, 16:49 Merali tlaky za tepla pri prevadzkovej teplote? Tiez mam tjet a mal svoje obdobie kedy siel na 3 valce rano a dementne startoval... Tam to vyriesila vymena cerpacky z slovnaftu na omv a reset autoadaptacnych hodnot. Mam ale aj starjet je to to isté len bez turba a robil take veci co aj tebe...Menil som sviecky a cievky medzi sebou a furt rovnaky vysledok... Pomhla vymena map senzoru za ten ktory tam ma ist podla eperu. Stal sice okolo 50eur ale je s tym pokoj.
Zdravým všechny nadšence Fait a zároveň vás žádám o radu.
Taktéž řeším stejný problém se zapalováním. Vše výše uvedené jsem prověřil a děkuji za to moc, hlavně ohledně adres k zap.civkam. Jsem elektromechanik a vše jsem si prověřil i svody mezi vodici a kostrou. Vše v ok. Fyzicky cívky a výstřiky přehozený mezi sebou a chyby stále na stejném pozici=ECU
Nechci zde opakovat celé story, páč je úplně stejné, tak jen konkrétní dotazy které mě zajímají...
Chci se zeptat na...
1) "reset adaptivních hodnot" tím se myslí odpojení napájecího napětí na nějakou dobu a po opětovném připojení na U baterie se ECU inicializuje s akčním členy a dojde k základní kalibraci???
2) MAP senzor který měří pomocí piezoeclanku tlak v sacím potrubí a převádí ho na el.hodnutu na vstup ECU, jestli někdo z vás ví, jaký je rozmezí pracovního talku při volnoběžných otáčkách???
3) Když bych chtěl vyměnit ECU za jinou, je zapotřebí si zálohovat původní nastavení jednotky, nebo je to jedno??
Stačí jen dodržet typ jednotky viz příloha...?
Děkuji za případné rady a tipy 😃
Nechci se drbat pravou rukou za levým uchem a zbytečně měnit komponenty a výsledek žádný, krom lehčí peněženky 😏
Screenshot_2024-02-17-11-21-49-977_com.miui.gallery-edit_copy_791x408.jpg
Screenshot_2024-02-17-11-21-49-977_com.miui.gallery-edit_copy_791x408.jpg (61.03 KiB) Zobrazeno 199 x
Screenshot_2024-02-17-11-20-55-574_com.miui.gallery-edit_copy_591x467.jpg
Screenshot_2024-02-17-11-20-55-574_com.miui.gallery-edit_copy_591x467.jpg (70.04 KiB) Zobrazeno 199 x
Odpovědět

Zpět na „Bravo 2“