1.4 T-jet problém se zapalováním

Moderátor: peta.smolik

Vladka1
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 334
Registrován: 20 úno 2020, 11:39

Re: 1.4 T-jet problém se zapalováním

Příspěvek od Vladka1 » 21 čer 2022, 18:14

Normálně tě stáhli o prachy za svíce a cívku. To blbě nasazený, to jen okecal aby to nebylo na něj.
Měl jsi platit jen za změření komprese, nic víc tam neudělali. Za hledání závady nic - to nebyli schopný zjistit, takže žádný prachy za to jim nenáleží.
Kontrola ŘJ, map senzor apod. to spíš ne, spíš snímání poloh ykliky (sledovat signál osciloskopem jestli nejsou výpadky), kabeláž možná..
Těsnění hlavy - nebyly žádný příznaky, jen kecy o tom a nic nezjišťovali (voda v oleji, olej příp. bublinky ve vodě, čistej válec, barva kouře z vejfuku, ubývání kapaliny apod. - nic z toho tam nemáš.)
Pokud servis, tak najdi někoho kdo opravdu umí, břídilům jasně zadat co mají dělat a cenu domluvit předem. 90% mechaniků jsou měniči dílů příp. podvodníci který chtěj snadný prachy a ty jim děláš hejla (a s těma 90% jsem nejspíš ještě velkej optimista)
Zkontroluj ŘJ, výpadky po ohřátí můžou být tepelnou roztažností ve studeňáku resp. utřepaným spoji někde n adesce...

Reklama
 

Uživatelský avatar
liborko
Všeználek
Příspěvky: 2685
Registrován: 26 zář 2007, 16:06
Bydliště: Havířov

Re: 1.4 T-jet problém se zapalováním

Příspěvek od liborko » 21 čer 2022, 18:27

Řj jsem uz trosku resil s chlapikem ktery mi opravoval jednotku do stareho punta,je v tom machr,ale bohuzel tyhle nove jednotky neumi resp.jsou vevnitr osazene microsoucastkama a prej jeste necim zalite ze se k tomu ani neda dostat. Ze se to resi vymenou kus za kus. No uvidim jestli to jeste zacne blbnout a budu jeste zkouset dal moznosti jak si psal
CROMA 1.9JTD/110kW r.06
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
PUNTO 75 ELX r.96
Lancia Y 1.2 16V/59kW r.02 Unica

Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
AR 147 1.6TS r.01...
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87

Vladka1
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 334
Registrován: 20 úno 2020, 11:39

Re: 1.4 T-jet problém se zapalováním

Příspěvek od Vladka1 » 21 čer 2022, 18:31

Tak zkontrolovat spoje ke kterým se dostaneš.. Projdi i všechny konektory, očistit zoxidovaný, přihnout kontakty, prostříknout kontaktolem.. Kabeláž kontrola okousání, zlomený, popraskaná izolace/ shnilá měď pod ní...
Novější čipy jsou na kuličkách a peče se to v horkovzduchu (reballing), pokud to je ještě zalitý tak se k tomu asi ani dostat nedá nijak... Holt spotřební zboží...

Uživatelský avatar
liborko
Všeználek
Příspěvky: 2685
Registrován: 26 zář 2007, 16:06
Bydliště: Havířov

Re: 1.4 T-jet problém se zapalováním

Příspěvek od liborko » 21 čer 2022, 19:50

Prave ze kabelaz od civek az do rj mam zkontrolovanou,promerenou. Nikde neni kousla od kuny. Vse je v poradku.Kontoxem jsem konektory prostriknul. Rikal ze uz jednotky dvojkoveho punta jsou neopravitelne,meni se kus za kus,je to vse delane tak aby se to menilo jako celek. Ale mozna bych ji zkusil rozloupnout a treba pujdou nejake spoje propajet
CROMA 1.9JTD/110kW r.06
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
PUNTO 75 ELX r.96
Lancia Y 1.2 16V/59kW r.02 Unica

Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
AR 147 1.6TS r.01...
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87

Odpovědět

Zpět na „Bravo 2“