Právě je 23 zář 2019, 15:35





Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Problém:motor na volnobeh sám vypne
PříspěvekNapsal: 01 zář 2011, 18:28 
Offline
Začátečník

Registrován: 20 úno 2007, 12:20
Příspěvky: 21
Bydliště: Ruzomberok
Zdravím Vás páni.Mám Fiat Stilo 1.6 16v 2002 a mám takýto problem:Auto pri zahriatom motore na volnobeh napr.ked stojím na križovatke samo od seba vypne motor,a robí to aj za jazdy ked idem bez zaradeného prevod.stupna na volnobeh.Musím potom znova naštartovať a všetko je OK.Bol som v Fiat servis na PC ale žiadna chyba nebola okrem vypalenej žiarovky v zapalovači.Nerobí to pravidelne ale asi 1až 2x do týždna.V Fiate pozerali všetko,lambda sondu atd.Niekedy mi vypíše porucha motora,a rozsvieti sa kontrolka motora,potom znovu naštartujem a pc napíše Check Ok. Ak ste sa niekdo stretol s podobním problémom poradte.


Nahoru
 Profil  
 

PříspěvekNapsal: 01 zář 2011, 20:24 
Offline
Zkušenej Fiaťák

Registrován: 22 srp 2011, 20:23
Příspěvky: 268
Klapka ,nebo krokový motor. Nedrží to volnoběh.První bych vyčistil klapku.

_________________
Punto 1,2 8V 44kw MK2b


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 02 zář 2011, 08:19 
Offline
Začátečník

Registrován: 20 úno 2007, 12:20
Příspěvky: 21
Bydliště: Ruzomberok
škrtiacu klapku sme vyčistili,ale iba sprejom.Mechanik vravel že bi bolo dobre ju rozobrat a vyčistiť.Tiež má podozrenie na ten krokový motorček.Dá sa kupit samostatne alebo len z škrtiacou klapkou.Dík


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 02 zář 2011, 12:02 
Offline
Zkušenej Fiaťák

Registrován: 22 srp 2011, 20:23
Příspěvky: 268
Tak to bohužel nevím. Ten motorek samostatně pochybuji.

_________________
Punto 1,2 8V 44kw MK2b


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 03 zář 2011, 22:51 
Offline
Zkušenej Fiaťák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 bře 2011, 22:17
Příspěvky: 219
Bydliště: Znojemsko
Ahoj kolego,mám doma celou klapku včetně krokového motorku. Pošli foto tvého i s klapkou a popřípadě nějaké číslo na něm. luksanek@centrum.cz :wink:


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 04 zář 2011, 13:13 
Offline
Začátečník

Registrován: 25 led 2008, 20:20
Příspěvky: 14
Bydliště: České Budějovice
Zdravice vespolek :) ,
shodou okolností se mi děje nově totéž, jen u motoru 1,9 JTD (85 kW). Teď už i několikrát denně. Stejně jako kolegovi s 1,6 motorem, tak i mě se to děje jak při volnoběhu, stejně jako jemu i při jízdě (auto znatelně cukně, ale protože je vše v pohybu, motor zase naskočí). Hlásí mi to obecnou chybu motoru a svítí kontrolka. Dnes mi to zdechlo při zastavení před domem a když jsem zkoušel nastartovat, tak to pár vteřin vůbec nešlo. Motor točil velmi dobře.....


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 04 zář 2011, 14:41 
Offline
Zkušenej Fiaťák

Registrován: 30 pro 2008, 20:52
Příspěvky: 243
Bydliště: SK-NR
Martin Frejlach píše:
Zdravice vespolek :) ,
shodou okolností se mi děje nově totéž, jen u motoru 1,9 JTD (85 kW). Teď už i několikrát denně. Stejně jako kolegovi s 1,6 motorem, tak i mě se to děje jak při volnoběhu, stejně jako jemu i při jízdě (auto znatelně cukně, ale protože je vše v pohybu, motor zase naskočí). Hlásí mi to obecnou chybu motoru a svítí kontrolka. Dnes mi to zdechlo při zastavení před domem a když jsem zkoušel nastartovat, tak to pár vteřin vůbec nešlo. Motor točil velmi dobře.....

Spravilo mi to len raz,po napojeni na pocitac vypisalo chybu snimac otacok.Vymenil a zatial nic :wink: Ale ak Ti svieti kontrolka tak urcite sprav diagnostiku

_________________
EX-Fiat stilo 1,9 jtd 85kw.Momentalne Fiat bravo 1,9 mjtd 88kw


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 14 zář 2011, 20:44 
Offline
Začátečník

Registrován: 26 bře 2009, 16:16
Příspěvky: 8
Bydliště: ZNOJMO
Zdravím mám STILO 1.6 a přesně tuhle závadu řeším.Byl jsem ve fiatu a tam zjistili,že je to snímač otáček, ale ten mám novej :shock: .Můj mechanik měl auto na pozorování asi týden a řekl,že to asi bude vadná řídící jednotka ta je prý přišroubovaná na motoru a jak se motor zahřeje,tak se přehřeje i ta řídící jednotka a chcípne mi motor asi nějakej studeňák v ŘJ :(
Už mě to pěkně .... všechny zdravím a dám vědět jak to dopadlo


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 15 zář 2011, 16:20 
Offline
Zkušenej Fiaťák

Registrován: 27 kvě 2009, 00:34
Příspěvky: 417
MIGAS: bohužel ŘJ motoru 1,6 mají občas takové problémy - někdy je to jen studeňák přímo na pinu, který je připájen do desky plošných spojů a tyto piny jsou vlastně protikusem pro konektor (to je velmi jednoduché opravit). V horším případě jsou to studeňáky přímo na hlavním procesoru - ten nemá nožičky, je přiletován pomocí cínových kuliček (pouzdro BGA) - dá se vyhledat na youtube pod "BGA reballing".
Nebo pak vyměnit celý kit ECU + BODYcomp + klíče a zámky za 7200,- na fiatdíly.cz

_________________
Fiat Stilo 1.6 16V
ex Fiat Tipo 1.4 i.e.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 23 říj 2011, 19:57 
Offline
Začátečník

Registrován: 23 říj 2011, 19:42
Příspěvky: 8
Mám úplně stejný problém (1,8 benzín) ... při vyřazení spadnou otáčky, vetšinou motor vypne. Probém s vypínámím bývá i při startování. Vše vždy až po záhřátí motoru. Diagnostika - nic, snímač otáček vyměněn - nic. Škrtící klapka vyčistěná, motor pracuje v pořádku tak 1-2 dny a vše nanovo. :-(((


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 23 říj 2011, 20:05 
Offline
Zkušenej Fiaťák

Registrován: 27 kvě 2009, 00:34
Příspěvky: 417
Tomnbasca: pokud vim, 1,8cka má ŘJ motoru Hitachi, ty bývají snad ok. Asi bych pokud možno na zkoušku dal jiné čidlo otáček, případně stávající přiblížit ke kolu (pokud je to možné).

_________________
Fiat Stilo 1.6 16V
ex Fiat Tipo 1.4 i.e.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 24 říj 2011, 12:46 
Offline
Začátečník

Registrován: 23 říj 2011, 19:42
Příspěvky: 8
Čidlo otáček bylo měněno jako první ... bohužel bez kladného výsledku. Byl jsou ve dvou servisech (ne autorizovaný Fiat) a nikdo si s tím neví rady (nebo se spíš nikomu do toho nechce).


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 24 říj 2011, 15:45 
Offline
Zkušenej Fiaťák

Registrován: 27 kvě 2009, 00:34
Příspěvky: 417
Tomnbasca: A dělá ti to celkem pravidelně? (po zahřátí)... a když to cejtíš, že to chce chcípnout a přidáš včas plyn, tak to zase "vytáhneš" nahoru a pak to drží?

_________________
Fiat Stilo 1.6 16V
ex Fiat Tipo 1.4 i.e.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 24 říj 2011, 17:13 
Offline
Začátečník

Registrován: 23 říj 2011, 19:42
Příspěvky: 8
Ano, pravidelně po zahřátí při vyřazení ... při podřazení tam rychle zařadím jiný kvalt a otáčky se udrží, když nejsem dost pohotový a je tan mezi rychlostmi pauza, spadne to pod nulu. Ještě jsem vypozoroval, že to dělá, když na neutrál sešlápnu plyn, otáčky naberou výšku a jak sudnám nohu z plynu, spadne to pod nulu a motor vypne. Otrava jako hrom, skoro na každé křižovatce musím startovat :-(. Za studena v pohodě.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 24 říj 2011, 17:16 
Offline
Začátečník

Registrován: 23 říj 2011, 19:42
Příspěvky: 8
Jo, ještě k dotazu. Jak píšeš, když cítím že to padá, dá se plynovým pedálem vytáhnout a "zachránit". Díky za jakoukoliv radu.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  




Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | hyundaiclub.net | kia-club.net | suzuki-forum.cz