Prosím o radu

Moderátor: peta.smolik

Odpovědět
pkabourek
Začátečník
Příspěvky: 13
Registrován: 26 pro 2009, 19:38
Bydliště: České Budějovice

Prosím o radu

Příspěvek od pkabourek »

Ahoj všem, prosím o radu. Bohužel sem se zařadil mezi ty na které jsem vždy koukal podezíravě, když mne někdo oznámil že se jim podařilo vyjet benzín do mrtě.Můžete mi prosím někdo poradit co dělat v případě že jsem ho vyjel do mrtě a teď se mi nedaří nastartovat? Mám takový pocit že to bude chtít odvzdušnit, ale nevím jak na to?
Reklama
 

bigben.m
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 383
Registrován: 27 lis 2006, 07:54

Re: Prosím o radu

Příspěvek od bigben.m »

Na potrubí rozvádějící benzín ke vstřikovačům odpoj přívod benzínu, ať ti někdo podrží hadičku do nádoby a zapni klíček ( zapneš čerpadlo)až ti vyteče benzín.Přepad zpět je za regulátorem tlaku.Snad by to mohlo pomoc.Pečlivě upevnit hadičku zpět sponou-tlak asi 3 atmosféry.
pkabourek
Začátečník
Příspěvky: 13
Registrován: 26 pro 2009, 19:38
Bydliště: České Budějovice

Re: Prosím o radu

Příspěvek od pkabourek »

Díky za radu. Vyzkoušel sem to a zjistil sem že benzín se dostavá v pohodě až do vstřikování a dál ne , vypadá to že mám ucpané trysky. Nevíte někdo jak je vyčistit?
bigben.m
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 383
Registrován: 27 lis 2006, 07:54

Re: Prosím o radu

Příspěvek od bigben.m »

Nevěřím v ucpané 4 trysky-spíš nebudou dostávat impuls.Podívej se po startování na svíčky-pokud sou suché-nejde benzín, pokud sou vlhké nejde jiskra.Ale zkus delší start-možná je ještě vzduch přímo v jemném mechanismu trysky a jak není tlak tak neotevře.Takže delší start.
pkabourek
Začátečník
Příspěvky: 13
Registrován: 26 pro 2009, 19:38
Bydliště: České Budějovice

Re: Prosím o radu

Příspěvek od pkabourek »

Zítra na to mrknu. díky
pkabourek
Začátečník
Příspěvky: 13
Registrován: 26 pro 2009, 19:38
Bydliště: České Budějovice

Re: Prosím o radu

Příspěvek od pkabourek »

tak problém je vyřešen, nakonec to dopadlo tak že né že sem vyjel benzín do mrtě ale jelikož jsem si nedávno u jedné firmy nechal vyměnit těsnění pod hlavou, přičemž nedošponovali rozvodový řemen a díky tomu mi přeskočil o celkem 6 zubů ( prý byl tako volnej že stačilo abych sjel z obrubníku). Naštěstí se to nepotkalo s ničím. Auto sem nechal odtahnout do servisu kde si s nim chvilku nevěděli rady a pak ten technik kouk na rozvoďák a bylo po problému. Jen je škoda že mne to stálo 3000,- navíc (nový rozvoďák a kladka). Však až půjdu kolem těch co mi dělali to těsnění tak si to nenecham pro sebe. Ale díky za rady, aspoň sem si auto pořádně osahal. :-)
Odpovědět

Zpět na „Palio“