HELP - Brzdový bubon MK II

Tlumiče, pružiny, kola, pneumatiky, brzdy, řízení

Moderátoři: intel_sk, peta.smolik, mad mike, Katy, Matto

Uživatelský avatar
zokot
Znalec
Příspěvky: 828
Registrován: 10 úno 2008, 00:31
Bydliště: okres Žďár nad Sázavou
Kontaktovat uživatele:

Re: HELP - Brzdový bubon MK II

Příspěvek od zokot »

To je návod jak někomu odbrzdit auto? :lol:
Fiat PUNTO 60 (1994)
Fiat GP 1.9 (2006)
Reklama
 

venep
Fiaťák
Příspěvky: 69
Registrován: 22 kvě 2007, 22:06
Bydliště: kosice

Re: HELP - Brzdový bubon MK II

Příspěvek od venep »

ako vyberiem ten samostel ? nejaky poszup by sa mi hodil vdaka:)
racer
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 313
Registrován: 16 dub 2009, 17:06
Bydliště: Pardubice

Re: HELP - Brzdový bubon MK II

Příspěvek od racer »

už nevim je to dávno co jsem to dělal, ale zkus ho ručně seštelovat na minimální vzdálenost a možná vypadne sám, ale spíš budeš muset vyndat tu pružinu k paknám. možná bude vadit i náboj.
fiat punto II 1,2-8V (44KW)
racer
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 313
Registrován: 16 dub 2009, 17:06
Bydliště: Pardubice

Re: HELP - Brzdový bubon MK II

Příspěvek od racer »

ty samoštely to je taky vynález. před 2 rokama jsem musel kvůli poškozenýmu magnetickýmu kroužku ABS vyměnit náboj. sedřený to bylo od pružiny ruční brzdy. vyměnil jsem pružinu, která moc zdravě nevypadala, k tomu abych minimalizoval možnej kontakt s kroužkem jsem dal i nový pakny, bubny byly pod míru tak šly taky. samoštely jsem vyčistil promazal, pochopil funkci, rozchodil. v ruce fungovaly pěkně. po montáži byla hodně slabá ruční brzda. vykašlal bych se na ní, ale musel jsem na stk a tak jsem se doto pustil, samoštely byly seštelovany až na doraz minimum a nechtěly se automaticky vymezit. trošku jsem je ručne povytočil a pak už se to chytlo a ruční brzda šlapala jak víno. ted po 2 letech mě opět vyhodily z stk kvůli ručce. Samozřejmě problém byl v samoštelech. podle vytočení, bych tak typnul že chodily tak 2 měsíce po předchozí montáži. Byly hodně zaprášený bordelem, tak byly poměrně zatuhlý, prachovky už asi dosloužily. Nechce se mě vyhazovat zbytečně 1600, tak jsem je ručně dotáh a dojel si pro známku.Při montáži jsem si ale všim, že ty ABS kroužky jsou zas dodrbaný zatim jenom ta ochraná guma ale moc už nechybělo a moh sem se těšit na kopance do pedálu. Příčina je jasná, když nechoděj samoštely, tak ručka postupně zabíra čím dál tím hůř a na dostatečný učinek jí musíte zatáhnout o víc zubů a pak to dodrbe ty kroužky, takže za ta investice 1600 za oba, zas tak špatná není.
fiat punto II 1,2-8V (44KW)
Odpovědět

Zpět na „Punto - podvozek“