Ducato 2,8 JTD r.v. 2003...

Moderátor: peta.smolik

radek
Začátečník
Příspěvky: 35
Registrován: 09 úno 2011, 11:37
Kontaktovat uživatele:

Re: Ducato 2,8 JTD r.v. 2003...

Příspěvek od radek »

Tak to netuším ted jsem koukal na auto data a tam je jen aretace te kliky nakreslená nic víc.Vačka na značku.
Reklama
 

Uživatelský avatar
Tomas-Oaza
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 281
Registrován: 01 dub 2006, 22:04
Bydliště: Nikol-City 608479374
Kontaktovat uživatele:

Re: Ducato 2,8 JTD r.v. 2003...

Příspěvek od Tomas-Oaza »

no byt to muze a nemusi, jde o to jak to mel nastaveny kdyz to sundaval
Lancia Kappa 2,4 TDS
Renault Master
Iveco daily 2,3 jtd
fiat multipla rallye hobbycros

www.lanciaklub.cz
radek
Začátečník
Příspěvky: 35
Registrován: 09 úno 2011, 11:37
Kontaktovat uživatele:

Re: Ducato 2,8 JTD r.v. 2003...

Příspěvek od radek »

dělal jsem to ja při sundaném řemenu se mi pootočila klika vratil jsem ji na značku a řemen nasadil ale jak říkam ta značka je plus mínus.Ted mi příjde to auta že jde pomaleji v rozjezdu dřív bylo ostřejší.To čerpadlo je ok podle diag tlačí dost tam bych problem nehledal a ten intercoler by měl byt lepší když není děravej.
Uživatelský avatar
Tomas-Oaza
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 281
Registrován: 01 dub 2006, 22:04
Bydliště: Nikol-City 608479374
Kontaktovat uživatele:

Re: Ducato 2,8 JTD r.v. 2003...

Příspěvek od Tomas-Oaza »

no ja na kappe dotahoval sroub na remenici a preskocilo mi to asi o 2 - 3zuby a sam sem to zpatky nedostal
Lancia Kappa 2,4 TDS
Renault Master
Iveco daily 2,3 jtd
fiat multipla rallye hobbycros

www.lanciaklub.cz
radek
Začátečník
Příspěvky: 35
Registrován: 09 úno 2011, 11:37
Kontaktovat uživatele:

Re: Ducato 2,8 JTD r.v. 2003...

Příspěvek od radek »

jo to asi taky neudelam no auto zatim jede tak zkusim nekoho sehnat
majko1978
Začátečník
Příspěvky: 3
Registrován: 05 srp 2011, 21:18

Re: Ducato 2,8 JTD r.v. 2003...

Příspěvek od majko1978 »

Ja som nastavoval rozvody pomocou tej dierky co je na vrchnej strane prevodovky.oproti starteru je taky vycnelok s 8mm dierkou,tam zaaretujes klukovku,len treba dbat aby stift na na druhej strane klukovky smeroval dohora.to je jeden sposob.
druhy sposob je vybrat vstrekovac z prveho valca,ten nastavit do HU pomocou zvaracieho drotu,posunut o 1zub spät a zaaretovat.
Ja poznam tieto dva sposoby.
radek
Začátečník
Příspěvky: 35
Registrován: 09 úno 2011, 11:37
Kontaktovat uživatele:

Re: Ducato 2,8 JTD r.v. 2003...

Příspěvek od radek »

O aretaci kliky vím.Myslel jsem nastavení vačky jestli je jen na značku nebo taky kolík?Kontroloval jsem podle kolíku na klice a vačka sedí tak bude chyba jinde.
majko1978
Začátečník
Příspěvky: 3
Registrován: 05 srp 2011, 21:18

Re: Ducato 2,8 JTD r.v. 2003...

Příspěvek od majko1978 »

Hore na dekli ventilov mas znacku a na vackovke je takisto znacka/tusim je tam priehlbinka/.Nie je to vyriesene ako na starsich modeloch ,ze si tam strcil sedmicku vrtak,tu je to vsetko iba na znacku.Trochu blbe.
radek
Začátečník
Příspěvky: 35
Registrován: 09 úno 2011, 11:37
Kontaktovat uživatele:

Re: Ducato 2,8 JTD r.v. 2003...

Příspěvek od radek »

Tak řemen je nasazenej dobře.Tak zbývá problem s tím intercolerem.Není možné že je tam velký tlak?
Uživatelský avatar
Tomas-Oaza
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 281
Registrován: 01 dub 2006, 22:04
Bydliště: Nikol-City 608479374
Kontaktovat uživatele:

Re: Ducato 2,8 JTD r.v. 2003...

Příspěvek od Tomas-Oaza »

a neni neco s tim cerpadlem po oprave? nebo neprisava ti to nekde vzduch u toho IC ?
Lancia Kappa 2,4 TDS
Renault Master
Iveco daily 2,3 jtd
fiat multipla rallye hobbycros

www.lanciaklub.cz
Odpovědět

Zpět na „Ducato“