Rozhodl jsem vzměnit a zkrátit řadící páku za jinou ale nejdříve jsem zkoušel sundat tu original a nějak to nejde.
Nevím jestli šroubovat,nebo ji vymlátit nahoru z tyčky,prostě nevím systém uchycení výrobcem.
Chtěl bych možná nějakou svítící řadičku ale ještě nevím poradte nebo napište int. odkaz.
FANDAKUV FIJÁTEK-->STILO MULTIWAGON 1,9 JTD 8v<--115hp r.v.:11/2003 MANŽELKY FIJÁTEK------------->PUNTO I S 1,1 8v<-------------55hp r.v.:04/1996
Starou sundas tak, ze budes tahat nahoru a nahybat jakokdyby dopredu a dozadu. Hlavne nekroutit. Jde to docela dobre. Ikdyz ty mas dvojkovy, ze? Ty tam mas kvaltpaku s krouzkem na zpatecku, nebo mas na zatlaceni?
Starou sundas tak, ze budes tahat nahoru a nahybat jakokdyby dopredu a dozadu. Hlavne nekroutit. Jde to docela dobre. Ikdyz ty mas dvojkovy, ze? Ty tam mas kvaltpaku s krouzkem na zpatecku, nebo mas na zatlaceni?
Mam 1,3 multijet takže na zastrčení kroužek mají jenom verze 1,2 8v.
No a jak tedy kdzyž už víš jakou řadičku mám ta jak tedy.
Jo a jakou bys doporučil když ne svítící.(já myslel jenom že by svítila ty čísla)
FANDAKUV FIJÁTEK-->STILO MULTIWAGON 1,9 JTD 8v<--115hp r.v.:11/2003 MANŽELKY FIJÁTEK------------->PUNTO I S 1,1 8v<-------------55hp r.v.:04/1996
Nejdriv, musis vysroubovat kryt v interieru, potom musis jit pod auto, sundat kousek fejfuku a odsroubovat ten hlinikovy kryt pod tunelem, potom tam uvidis asi 2 srouby, co drzi radicku zespoda, ty odsroubujes a muzes ji vytahnout.
hudy píše:Nejdriv, musis vysroubovat kryt v interieru, potom musis jit pod auto, sundat kousek fejfuku a odsroubovat ten hlinikovy kryt pod tunelem, potom tam uvidis asi 2 srouby, co drzi radicku zespoda, ty odsroubujes a muzes ji vytahnout.
Ja myslel doslova hlavici řadící páky a né tyčku.
Tak jak ji teda sundám
FANDAKUV FIJÁTEK-->STILO MULTIWAGON 1,9 JTD 8v<--115hp r.v.:11/2003 MANŽELKY FIJÁTEK------------->PUNTO I S 1,1 8v<-------------55hp r.v.:04/1996