Matto píše:noo, super nápad stredný pás aj tak nepoužívam, zajtra na to mrknem, dík pepo
aj ja mam o pas je to najlepsia kostra a co sa tyka toho co ty chces spravit neviem kto je taky typek a preprogramuje ti to tlacidlo no ale asi sa to ani neda to by to tlacidlo muselo mat taku funciu skor vymen dialkove z centralu niektore sa daju programovat alebo vymen cely central ja na svojom mam ten kufof ale neviem co k tomu potrebujem ani ako to zapojit
no tak to zrejme nepojde spraviť....ako hovoríš to tlačítko je na vipínanie sirény....mám momentálne také auto s autoalarmom (teda dúfam že bude rovnaký) má rovnaký ovládač doma a tuším je v nom návod tak to mrknem..(inak mal by to byť portman). že či má aj výstup na otváranie kufra ak nie ešťe je varianta dať na zadné dvere, kde je osvetlenie špz mikrospínač a spraviť to tak že ked zamkneš nebude fungovať...to sa dá.....
kovalsky
nie je to nič zložité...potrebuješ relátko, jeden servomotor ale ten silnejší, trochu elektrikárskej zručnosti a malo by to fakčať...aký typ máš centrálu?...ak je to keetec tak to ne je problém urobiť max 1,5 ha a bude to fakčať
ja mám všetko ukostrené na pôvodných kostrách na zadnom čele alebo ako to nazvať v pravo jedna kostra vľavo druhá kostra...sú tam tiež ukostrené zadné svetlá
matto:....rovnako ako som písal u kovalského....ak je to alarm portman netreba nič preprogramovávať budeš potrebovať iba relátko, motorček a kábel....teraz som to pozeral ešťe to preistou premerám a ak budeš chceť môžeme to pozrieť
Matto píše:PuntoRacer straki
-no zmerať vám to môžem, ale asi až cez výkend, teraz nestíham, ale je to prakticky len obkreslený ten koberec, čo je v kufri, akorát čo som tam v rohoch spravil tie vybrania na plasty čo sú na blatníku.
Oki kdyby jsi se k temu dostal a mohl mne okótovat rozměry byl bych šťastný neboť momentálně nemám auto po ruce a navíc bez technický tak to nemohu změřit na mým a když si kreslím předběžný vzhled dvojtý podlahy tak mne trošku nesedí rozměry když to dělám od oka dle fotky
Fiat Punto MK1 SX 1,7 TD 52kw rv. 95 - Dosloužil :(
Aktualně Fiat Stilo 1,9 JTD 85 kw r.v 03
pepaxx píše:matto:....rovnako ako som písal u kovalského....ak je to alarm portman netreba nič preprogramovávať budeš potrebovať iba relátko, motorček a kábel....teraz som to pozeral ešťe to preistou premerám a ak budeš chceť môžeme to pozrieť
no bolo by to super, a akoby to vlastne potom fungovalo?
ex - Punto MK1 1,2 ELX 54kw/73k r.v.95
now - Grande Punto 1,9 MultiJet 116kw/160k r.v.07 -powered by Alfatuning.sk
pepaxx píše:matto:....rovnako ako som písal u kovalského....ak je to alarm portman netreba nič preprogramovávať budeš potrebovať iba relátko, motorček a kábel....teraz som to pozeral ešťe to preistou premerám a ak budeš chceť môžeme to pozrieť
no bolo by to super, a akoby to vlastne potom fungovalo?
normalne ako odskok dveri proste stlacis otvorenie kufra a ono ho otvori a ty to len zdvihnes a ked das poriadne silne piesty bude sa ti to otvarat samo spravne som povedal ???
fuha to neviem lebo keby tam das take silne piesty zeby to same zacalo dvihat cele 5te dvere si zober akou rychlostou by to islo keby uz su tak na polceste cize ku koncu si myslim zeby to islo tak rychlo ze keby za tym niekto stoji mu to taku jebne ze to nerozchodi :D:D:D:D:D:D
matto
- fungovalo by to tak že stlačíš po sebe dve tlačítka a kufor odskočí ako keby si potiahol páčku vo vnutri
kovalský
- no s tými silnými piestami to si už prehnal ...samo sa to nikdy nebude otvárať lebo ono tie piesty sú všetky robené tak resp nie piesty dvere že ich musíš do štvrtiny potiahnuť až potom to otvára samo jednoducho tie úchyty na piestnicu sú tak robené že musíš najskôr potiahnuť určitý kus aby to potom išlo hore
a tak netreba byť až tak leniví že sa človeku nechce ťahať hore tie dvere
Pepoxx píše:fuha to neviem lebo keby tam das take silne piesty zeby to same zacalo dvihat cele 5te dvere si zober akou rychlostou by to islo keby uz su tak na polceste cize ku koncu si myslim zeby to islo tak rychlo ze keby za tym niekto stoji mu to taku jebne ze to nerozchodi :D:D:D:D:D:D
sak myslis ze preco som to povedal tato to mal na octavii kupil polske piesty a ked sme ich tam namontovali kufor tak vylete ze to skoro skoncilo na prednej kapote neuveritelnu silu mali ale tak mozno na punte su az take silne neni treba len vyskusat
ja mam urobene to otvaranie kufra na DO nic zlozite, ale velmi uzitocne ja mam dialkove s tlacitkom na otvaranie kufra, tak si vravim preco to nevyuzit kufor mi otvara elektromagnet zapojeny cez relatko... http://www.sega.sk/products/images_img/se512.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; nieco taketo, to lanko co trci z toho magnetu som svorkou prichytil o povodne lanko na otvranie kufra z miesta vodica keby nieco tak sa pytaj
neviem ako na 2 punte ale na 1 kovom mi to ten elektromagnet neutiahol a bola to investícia niekde okolo 10€...samozrejme + relé
servomotor a kúsok biciklového lanka je investícia do 5€ a funguje to 100%....už som to robil na niekoľkých puntách a zatail sa nikdo nesťažoval .