jasny, takova ostuda nechat se předjet puntem v puntuVencapunto píše:Já jenom jednou jen na zkoušku.Ae co můžeš dělat když je na tebe přilepený černý punto,přece ho nenecham předject.

Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Matto, Katy
Pochopil si to dobře.Matto píše:standor-neviem či som tomu dobre pochopil,ale 6 kvalt s MK2sport.,alebo stila,sa dá dať do MK1?
ozaj a náhodou neviete ako je to s prevodovkami v MK1,myslím či existuje viacero typov prevodoviek s rozdielnými dlžkami prevodov:?:
 
  Jsou ale v knížce co bývá k novému autu.
 Jsou ale v knížce co bývá k novému autu.No tak zrovna tatík má Punto 55 dovezené z Francie a převodovku tak dlouhou ,že tu pětku hodíš tak akorát z macochy.A to ještě po sundání toho deklu z boku převodovky a spočítání zubů a převodového poměru jsme ani tak dlouhou pětku v té tabulce co mám já nenašli.To by mohl zase někdo zjistit kdo má tu knížečku z roku 98a výš.Já mám ty poměry z roku 95.a pak punto MK2.Pun-to píše:Jedině dát převodovku ED (do některejch zemí se montovala jako standart - třeba Francie)
Mam to saméMatto píše:mna by velmi zaujímalo akú prevodovku mám v šPuntovi(MK1 1,2 75 ELX r.v.95) ja,zdá sa mi velmi krátka,v meste sústavne1,2,3,4 a pri 100km/h točím na 5tke 3000ot/min. čo sa mi zdá teda dosť,ale celkom ma potešil standor,už mi ,,len,,zostáva zohnať kvalt z MK 2 sport.,alebo Stila a bude sa meniť.
 Ale však, rozhulákat se to s tim dá na 180
  Ale však, rozhulákat se to s tim dá na 180  
  
 
 
  
  
  
 


 má najeto 80 tis km suším ji už léta jako záložní za 2500,-může měnit majitele. Ale délka převodů je standartní. 70tka má trochu delší trochu delší diferák 3,7 než na 60tka 3.8 rozdíl je to však směšný. Šestikvalt z toho neuděláš,ten  přišel až s 1,3JTD a to má novej blok a 6 kvalty bývaj 3 hřídelový protože stavebně se za 5tku už 6tka většinou nevejde neb by nešlo zatáčet do plného pravho rejdu. Tipo TD má širší a větší kola umře ve 170ti, Punto ve 155-160 nebude tam tedy velkej rozdíl v zpřevodování.  Jak pětku neprodlolužíš o někde mezi 10-20% nemá smysl se do toho pouštět,stejně je to dobré jen pro dálniční jezdce na okreskách jen na obtíž. O kolik procent prodloužíš o tolik procent cca musíš jet na ten samý kvalt rychleji aby nastal turboefekt. Takže kdo prodlouží tak hned pak zvyšuje výkon aby nebyl nasrán.
 má najeto 80 tis km suším ji už léta jako záložní za 2500,-může měnit majitele. Ale délka převodů je standartní. 70tka má trochu delší trochu delší diferák 3,7 než na 60tka 3.8 rozdíl je to však směšný. Šestikvalt z toho neuděláš,ten  přišel až s 1,3JTD a to má novej blok a 6 kvalty bývaj 3 hřídelový protože stavebně se za 5tku už 6tka většinou nevejde neb by nešlo zatáčet do plného pravho rejdu. Tipo TD má širší a větší kola umře ve 170ti, Punto ve 155-160 nebude tam tedy velkej rozdíl v zpřevodování.  Jak pětku neprodlolužíš o někde mezi 10-20% nemá smysl se do toho pouštět,stejně je to dobré jen pro dálniční jezdce na okreskách jen na obtíž. O kolik procent prodloužíš o tolik procent cca musíš jet na ten samý kvalt rychleji aby nastal turboefekt. Takže kdo prodlouží tak hned pak zvyšuje výkon aby nebyl nasrán.| Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | hyundaiclub.net | kia-club.net | suzuki-forum.cz |