 
 

Ta díra uprostřed tam má být,je to zadní úchyt sedačky spolujezdce
 ,
 ,ale našel jsem pod spolujezdcovou sedačkou malý "poklad"
a to 20centovou minci z roku 2003.To ještě Puňťa brázdil francouzské silnice

Moderátoři: intel_sk, peta.smolik, mad mike, Matto, Katy
 
 

 ,
 ,

 - inak odporúčam ešte skontrolovať zadné blatníky zvnútra, pokial tam nemáš podblatníky tiež to tam rado hnije
- inak odporúčam ešte skontrolovať zadné blatníky zvnútra, pokial tam nemáš podblatníky tiež to tam rado hnije 
 . V zadnom blatníku som mal tiež dieru ako päsť, tam som to riešil radšej nitmi, kedže hned pod tou dierou je benzínová trubka, no a pravdaže hned som tam domontoval  podblatník.
 . V zadnom blatníku som mal tiež dieru ako päsť, tam som to riešil radšej nitmi, kedže hned pod tou dierou je benzínová trubka, no a pravdaže hned som tam domontoval  podblatník.
Jestli to neutěsnil a pořádně neobrousil kolem svárů a nepřetřel aspoň 2x antikorozní základovkou, půjde to bleskurychle do kopru. Alkytone a Hammerite jsou barvy vyhnané televizní reklamou, na opravu auta se nehodí (ani na okapy, leda tak na plot, a to ještě podmíněně).Matto píše:prehnité časti vyrezal, a potom to zospodu preplátoval plechom, zospodu som to pretrel gumoasfaltom, zvrchu som dal niekolko vrstiev alkytonu
cinzano: Přesně tak hammerite je jen pěkná reklama, přesvědčil sem se o tom když sem dělal Logo, naštěstí sem na ro přišel brzo a dalo se ještě zpravit.. Existujou lepší antikorozní barvy za půlku peněz.. Nejlepší je lejt do toho volej co to jde, jak jednou začneš vařit je to v prdeli.cinzano píše:Jestli to neutěsnil a pořádně neobrousil kolem svárů a nepřetřel aspoň 2x antikorozní základovkou, půjde to bleskurychle do kopru. Alkytone a Hammerite jsou barvy vyhnané televizní reklamou, na opravu auta se nehodí (ani na okapy, leda tak na plot, a to ještě podmíněně).Matto píše:prehnité časti vyrezal, a potom to zospodu preplátoval plechom, zospodu som to pretrel gumoasfaltom, zvrchu som dal niekolko vrstiev alkytonu
To neříkám proto, abych někomu kazil náladu, ale protože jsem kdysi měl "bezvadně vyvařený, vopravdu to dělal super machr" Uno I, které šlo po zásahu vyvařovače do kytek během dvou let. Druhé, v továrním stavu s dodatečně vystříkanými dutinami a dodatečným nátěrem podlahy, vydrželo nesrovnatelně déle.
| Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | hyundaiclub.net | kia-club.net | suzuki-forum.cz |