klepání pod kapotou

Moderátor: peta.smolik

Odpovědět
Uživatelský avatar
rogi
Znalec
Příspěvky: 548
Registrován: 03 črc 2010, 19:43
Bydliště: SK

Re: klepání pod kapotou

Příspěvek od rogi »

takto podobne mi "umreli" ložiská v prevodovke na Š130 :wink: a to boli poctive socialistické a nie teraz vyrobené z plánovanou životnostou.
bajo777 ta cena je len za ložiská alebo aj s cenou práce je vtom :?: Ak je to len za ložiská :shock: tolko snad nestojá ani do vretenníka sústruhu, a to sú iné ložiská čo sa tíka presnosti.
Škoda 130L agave už z recyklovana
Fiat BRAVO 1.4 activ PLUS 66kw biela "divino"
Reklama
 

bajo777
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 295
Registrován: 24 úno 2012, 20:08

Re: klepání pod kapotou

Příspěvek od bajo777 »

rogi, lozisko vo fiate 50e, jedno lozisko mimo fiat 30e, cena 500e je kompletka co ma to stalo, pristavil som auto, zobral si hotove, uz bude mat 10000 od opravy, tak dufam ze uz bude OK :wink:
BRAVO 2010, 1,4 66kW, Tempomat ,LPG BRC

Multiecuscan 2,2

excars:
Punto Mk2b 2003, 1,2 44kW
Punto Mk1 1996, 1,1 40kW
Panda Mk1 1988, 750i 25kW
Uživatelský avatar
mr.brain
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 213
Registrován: 14 črc 2013, 09:30
Bydliště: ČR :)

Re: klepání pod kapotou

Příspěvek od mr.brain »

skala: super zpráva, mám radost :) sice jsem tam moc nepřispíval, ale ledacos se tam dalo najít...

Co se týče těch ložisek, prostě špatný dodavatel - jako řetězy pro TSI a jejich vytahání. Špatná výstupní kontrola a bylo to hned. Ale ta ložiska se mi nezdají nestandardní, určitě bude shodný rozměr (proč by to byl atyp) dělat SKF :)
exRenault 19 Chamade ('91 173 000>287 000+);
Fiat Bravo II 1.4 16V, Dynamic ('07 43 000>x);
Suzuki SX4 1,5 VVTi ('10 70 000>x);
Škoda Octavia II FL 1.6 TDI DSG 7q ('13 293 000>x);
diag. ELM327, VCDS
Maciak87
Fiaťák
Příspěvky: 85
Registrován: 15 úno 2012, 11:27

Re: klepání pod kapotou

Příspěvek od Maciak87 »

Zdravim..neviete ci ma tuto prevodovku aj Bravo s motorom multiair??Nechcem zit v ""neistote"" )
otobrzo
Začátečník
Příspěvky: 46
Registrován: 12 kvě 2014, 10:10

Re: klepání pod kapotou

Příspěvek od otobrzo »

Tak za studena, nebo i po kratke jizde, kdy uz je motor zahraty, rachoceni na neutral neslysim.
Nemely by ty loziska rachotit porad i za studena?
skala
Fiaťák
Příspěvky: 92
Registrován: 22 srp 2012, 12:15

Re: klepání pod kapotou

Příspěvek od skala »

Za studena to nedela vůbec, jen když je motor zahraty, nebo spis asi olej v převodovce.:)
Uživatelský avatar
mr.brain
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 213
Registrován: 14 črc 2013, 09:30
Bydliště: ČR :)

Re: klepání pod kapotou

Příspěvek od mr.brain »

Maciak87 píše:Zdravim..neviete ci ma tuto prevodovku aj Bravo s motorom multiair??Nechcem zit v ""neistote"" )
Na předchozí stránce jsem psal, že je to převodovka M32 - jsou tam odkazy na fiat forum UK, kde je popsaná identifikace. Jinak u M32 převodovky se zpátečka řadí dopředu jako jednička.
exRenault 19 Chamade ('91 173 000>287 000+);
Fiat Bravo II 1.4 16V, Dynamic ('07 43 000>x);
Suzuki SX4 1,5 VVTi ('10 70 000>x);
Škoda Octavia II FL 1.6 TDI DSG 7q ('13 293 000>x);
diag. ELM327, VCDS
otobrzo
Začátečník
Příspěvky: 46
Registrován: 12 kvě 2014, 10:10

Re: klepání pod kapotou

Příspěvek od otobrzo »

Nazdar po case. Dnes jsem dojel od mechanika a ten mi rekl, ze vymena oleje v prevodovce nema smysl, ze bude potreba vymenit 5. a 6. stupen v prevodovce nebo aspon lozisko. Moc se mu do toho nechtelo, ale popta se kolik co stoji. Delal to nekdo? Vyresila to nekomu vymena oleje v prevodovce?
skala
Fiaťák
Příspěvky: 92
Registrován: 22 srp 2012, 12:15

Re: klepání pod kapotou

Příspěvek od skala »

Cau, ja jsem vymenil olej a trochu to pomohlo. Jinak mi jeden uzivatel psal o tomto http://prevodovka-opel-m32.webnode.sk/" onclick="window.open(this.href);return false; tak ho muzes zkusit kontaktovat.
otobrzo
Začátečník
Příspěvky: 46
Registrován: 12 kvě 2014, 10:10

Re: klepání pod kapotou

Příspěvek od otobrzo »

diky za tip. Mechanik mi jeste rikal neco o nejakem silikonu co se pridava do oleje v prevodovce, to ze pry muze taky pomoct. Ale ze si mysli, ze v tomto pripade to nepomuze. Uvidime s cim prijde:-)
Maciak87
Fiaťák
Příspěvky: 85
Registrován: 15 úno 2012, 11:27

Re: klepání pod kapotou

Příspěvek od Maciak87 »

Tak ako?Uz sa vam sypu tie prevodovky?Ci dake vecsie problemy s nimi?
otobrzo
Začátečník
Příspěvky: 46
Registrován: 12 kvě 2014, 10:10

Re: klepání pod kapotou

Příspěvek od otobrzo »

No prijde mi, ze je to porad stejne. Proste to svisti na 5 a 6 a na neutral v tom chrasti. Radici paka se mi nehybe. Furt nevim jestli resit nebo ne. Jakysi mechanik psal odhad 10 ale klidne 25tis. Kc.
Uživatelský avatar
rogi
Znalec
Příspěvky: 548
Registrován: 03 črc 2010, 19:43
Bydliště: SK

Re: klepání pod kapotou

Příspěvek od rogi »

ložiska na jednej s hriadeli su umreté, preto to "chrastí" aj v neutrali, tuším bajo777 iba napísal koľko kilometrov ma najazdené, myslím že to bude nízkou hladinou oleja, a tým su nedostatočne mazané ložiská, tento problém riešila aj jedna automobilka, tak že zdvihla plnenie oleja z 1,75litra na 1,91litra :wink: že by som preventívne dolial dva deci? :D mám iba najazdené 33500km :mrgreen:
Škoda 130L agave už z recyklovana
Fiat BRAVO 1.4 activ PLUS 66kw biela "divino"
bajo777
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 295
Registrován: 24 úno 2012, 20:08

Re: klepání pod kapotou

Příspěvek od bajo777 »

Rogi nie...ja som olej prve kontroloval,zacal na zvihaku vytekat hned kontrolnym otvorom,ziadny unik som nemal!!!U ma bolo chybne lozisko proste blatove!!!ausus material,turecke!!!!ma akurat 80000na tacho,cize 15000 od opravy, vsetko slape jak sa patri,kontakt na majstra poslem v pripade potreby je z Novych Zamkov,fakt profik,teraz idem na rozvody k nemu akurat :wink:

PS:ROGI budes mat skoro isto ten problem...mame len 1 den rozdiel,ja v tom nevidim problem,pokazi sa das spravit a ides dalej...mam inac vsetko povodne na aute,holt prevodovka je slabe miesto u tychto inac v pohode aut...
BRAVO 2010, 1,4 66kW, Tempomat ,LPG BRC

Multiecuscan 2,2

excars:
Punto Mk2b 2003, 1,2 44kW
Punto Mk1 1996, 1,1 40kW
Panda Mk1 1988, 750i 25kW
Uživatelský avatar
rogi
Znalec
Příspěvky: 548
Registrován: 03 črc 2010, 19:43
Bydliště: SK

Re: klepání pod kapotou

Příspěvek od rogi »

dík bajo777, ak nič nezmenily tak v naších atmosférach by mala byť prevodovka z kódom C514.6.
pozeral som aj plán údržby ale nikde som nevidel nič písane o výmene oleja v prevodovke. Aj v starej plechovici som menil olej až keď sa povolila matica na predlohvom hriadely, z tým že sa musela celá prevodovka rozobrat a ten "hliníkový maglajz" zo všadial vyumývať. Skúsim preventívne vymeniť olej v lete aj v prevodovke ide tam TUTELA CAR TECHNYX SAE 75W-85 - API GL4 PLUS - FIAT 9.55550 1,87 litra :wink:
Škoda 130L agave už z recyklovana
Fiat BRAVO 1.4 activ PLUS 66kw biela "divino"
Odpovědět

Zpět na „Bravo 2“