bravo 1.4 16v chip

Moderátor: peta.smolik

Odpovědět
dzur.michal
Začátečník
Příspěvky: 6
Registrován: 19 říj 2014, 17:10

bravo 1.4 16v chip

Příspěvek od dzur.michal »

Ako majitel brava ktoré mám už štyry roky rozhodol som sa prihlasit na toto forum a podelit sa so svojimi skusenostami. Auto ma najazdene 55 000 km a zatial uplne bez chyby okrem nutnej vymeny capu (buchal). Vymenil som rovno oba za lepsie a kvalitnejsie. Ale chcem sa dostat ktomu preco som zalozil novu temu a to je chip tuning. Mal som najazdenych 51000 km a vadil mi vykon auta hlavne pri nalozenom tak som sa po vela precitanych stranok rozhodol pre chip u firmy Profi tuning v susednom meste Liptovsky Hradok. Cely chip trval asi 1,5 hodiny vo firme mi vsetko vysvetlili a zmerali vykon po uprave mi zmerali vykon este raz a svietila tam hodnota 79kw. Cela uprava stala 250 eur aj z mernim dali mi zlavu. Od upravy som presiel 5000 km a zatial maximalna spokojnost auto krajsie taha od spodu a vo vysokych otackach je odost sviznejsie. Po uprave sa zvisila aj maximalka a nepatrne znizila spotreba pri eko jazde asi o 0,3 litra. Pravdaze ked auto tocim spotreba ide hore. Ak by niekto mal dake otazky rad odpoviem. A chcel by som sa ospravedlnit za diakritiku ale pisal som to na tablete. :-) vsetkym bravakom a fiatistom zdar :-)
Reklama
 

Mischo
Fiaťák
Příspěvky: 90
Registrován: 15 led 2013, 21:49

Re: bravo 1.4 16v chip

Příspěvek od Mischo »

No 13kW na atmosfere sa mi verit nechce, bez uprav motora.
500X Multiair 140
dzur.michal
Začátečník
Příspěvky: 6
Registrován: 19 říj 2014, 17:10

Re: bravo 1.4 16v chip

Příspěvek od dzur.michal »

Tak oni si sami vytvaraju softveri a tvrdili ze sa to da a aj na stranke to maju napisane. A podla merania sa im to podarilo. Tiez som bol skepticky. Turbo motory sa daju chipnut na vacsi vykon a narast je markantnejsi cize 13 kw az tak velky narast nieje ale je to maximum co sa da stoho ziskat bez uprav. Myslim si ze su nato profici a odporucam tuto spolocnost.
Uživatelský avatar
mv_cz
Začátečník
Příspěvky: 48
Registrován: 21 dub 2014, 13:04
Bydliště: Rathova Středozem

Re: bravo 1.4 16v chip

Příspěvek od mv_cz »

No, to je otázka - určitá výhoda je v tom, že on ten motor je správně 70kW (nebo kolik měl ve Stilu). Bez nějakých zásadních úprav by měl jít tedy +4kW nahoru. Důvod proč ho do Brava přiškrtili oproti Stilu byly snad emisní normy?
Cokoliv nad 70kW by tedy měl být už chiptuning, lehký v průměru jako tady http://www.autochip.eu/cz/chiptuning/ta ... -16v-90hp/" onclick="window.open(this.href);return false;

I když nevím, jak to v reálu je, věřil bych, že se cca na 80kW dá dostat viz tabulka zde http://www.autoscan.cz/index.php/vykonostni-tabulka" onclick="window.open(this.href);return false; (dostali 80kW/110hp, ale z té 70kW verze motoru) tady bych si asi chipování nechal udělat, kdybych o to moc stál :wink:
Duro
Začátečník
Příspěvky: 3
Registrován: 08 črc 2013, 09:42
Kontaktovat uživatele:

Re: bravo 1.4 16v chip

Příspěvek od Duro »

Mohlo by si sa prosím ťa podeliť o viac informácií? Zaujímavé by boli grafy pred úpravou a po úprave. Aká bola maximálka pred úpravou a aká je po úprave? Pružné zrýchlenia pred/po si asi nemeral ?
Bravo II 1.4 90k Easy
Uživatelský avatar
mr.brain
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 213
Registrován: 14 črc 2013, 09:30
Bydliště: ČR :)

Re: bravo 1.4 16v chip

Příspěvek od mr.brain »

Zrovna tomu autochip.eu bych se vyhnul obloukem... nejen proto http://www.autohificlub.cz/forum/13-ost ... -zkusenost" onclick="window.open(this.href);return false; ale na google si najdete spousty referencí.
exRenault 19 Chamade ('91 173 000>287 000+);
Fiat Bravo II 1.4 16V, Dynamic ('07 43 000>x);
Suzuki SX4 1,5 VVTi ('10 70 000>x);
Škoda Octavia II FL 1.6 TDI DSG 7q ('13 293 000>x);
diag. ELM327, VCDS
dzur.michal
Začátečník
Příspěvky: 6
Registrován: 19 říj 2014, 17:10

Re: bravo 1.4 16v chip

Příspěvek od dzur.michal »

Grafy mam v aute tak tie by som mohol odfotit a prilozit foto. Maximalka sa zodvihla o kolko presne neviem ale podrilo sa mi dosiahnut 200 km/h na letisku je to polne letisko takze viac uz nedovolila dlzka letiska. Urcite aj pruznost je lepsia hlavne zatah od spodu na kazdom prevodovom stupni a krajsie sa pozbiera z nizskych otacok. Auto je podla mna teraz nastavene lepsie a netrapi sa tak ani nalozene. Dialnicnu rychlost 130 km/h na sestke udrzi aj v kopci kdezto predtym som musel podradit. Zazrak chip na atmosfere nieje ale pomoze a nelutujem. 250 eur je dost velka cena ale za dobru robotu sa plati a firmu profituning odporucam.
bajo777
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 295
Registrován: 24 úno 2012, 20:08

Re: bravo 1.4 16v chip

Příspěvek od bajo777 »

Bol by som zvedavy jak to ide v praxi :wink: , odkial si? Ideal aj namerat nechipovane /trebars moje/vs. tvoje po uprave.Nie zavod, ale trebars na 6tke plny plyn trebars z ustalenej 100vky, dialnicny usek ten isty kopec, minimalny casovy odstup-rovnake podmienky,R1 take ma :wink:
BRAVO 2010, 1,4 66kW, Tempomat ,LPG BRC

Multiecuscan 2,2

excars:
Punto Mk2b 2003, 1,2 44kW
Punto Mk1 1996, 1,1 40kW
Panda Mk1 1988, 750i 25kW
panaman1
Znalec
Příspěvky: 894
Registrován: 11 říj 2010, 20:09
Bydliště: ivanka pri dunaji

Re: bravo 1.4 16v chip

Příspěvek od panaman1 »

a osobne by som este pre istotu siel odmerat na brzdu k niekomu dalsiemu ci sa udaju budu zhodovat s profituningom...pocul som vselijake veci o nich ale nemam overene tak nechcem pisat do eteru. neviem ci to je pravda....osobnu skusenost nemam.....
dzur.michal
Začátečník
Příspěvky: 6
Registrován: 19 říj 2014, 17:10

Re: bravo 1.4 16v chip

Příspěvek od dzur.michal »

Som z Liptovskeho Mikulasa tak ak si od niekial poblisku nemam problem vykusat a porovnat. A zavod s Bravom som uz skusal necipovanym a rovnakym motorom a mal som navrch. Zavodili sme aj pred chipom s inymi autami a po chipe som bol vyrovnanejsim superom :-) mam napr skusenost Felicia 1.3 mpi 50 kw pred chipom ma porazila vzdy, po chipe uz nie ale predbehnem ju tak o 5 metrov cize ziadny zazrak :-) mame tu letisko take male polne tak sme skusali. A ktej brzde urcite mas pravdu ze by to bolo treba premerat aj inde ale pri tych cenach merania to je pre mna zbytocne. Som z autom nad mieru spokojny a je to moje prve auto mam len 22 rokov a je to cukrik. Len mam taky problem teraz na mieste ked stojim a tocim volantom bucha tam nieco zda sa vola na riadeni tak uvidime zajtra ma ist do servisu. Ak niekto mal taku skusenost napiste :-) este dodam bucha to aj pri pomalej jazde po rozbitej ceste take kovove zvuky
bajo777
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 295
Registrován: 24 úno 2012, 20:08

Re: bravo 1.4 16v chip

Příspěvek od bajo777 »

som tot od BA, ale chodievam do LH, kazde leto, aspon na tyzden, keby mas cas, by sme mohli na tu podtatransku dialnicu zbehnut, tam su tiez fajn tiahle kopce, moja predstava je, normal ustalena rychlost, cez GPS merat, ideal na tempomate nastavit, /ked mas, ja mam/, od presneho bodu cesty pod kopcom naplno plyn a drzat, po dost dlhom useku niekde na vrchole kopca odcitat koncovu rychlost, pokial je pravda co pises, musi tam byt ZNATELNY a VELKY rozdiel...

inac neverim, ze felicia ti ujde :lol: , musis radit pri 6000rpm a nema najmensiu sancu, aj bez chipu :wink:
BRAVO 2010, 1,4 66kW, Tempomat ,LPG BRC

Multiecuscan 2,2

excars:
Punto Mk2b 2003, 1,2 44kW
Punto Mk1 1996, 1,1 40kW
Panda Mk1 1988, 750i 25kW
dzur.michal
Začátečník
Příspěvky: 6
Registrován: 19 říj 2014, 17:10

Re: bravo 1.4 16v chip

Příspěvek od dzur.michal »

Moj mail dzur.michal@gmail.com ked budes v okoli napis rad vyskusam a porovnam. Ja tempomat nemam bohuzial :-) a ta felda je nezmar ten snou uz vytrieskal vela aut ma hu aj odlahcenu a na brzde ju mal a namerali mu 59,5 kw takze asi ju ma super zabehnutu :-) jasne ze radim az pri 6000 :-) a inac kolko mas nabehane ja mam 59000km.
bajo777
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 295
Registrován: 24 úno 2012, 20:08

Re: bravo 1.4 16v chip

Příspěvek od bajo777 »

kusok cez 80000, z toho vyse polku na LPG :wink: , som zvedavy na porovnanie naozaj, to je dobra sanca preverit realnost tych chipov, aj ked verim, ze najlepsie majitel zbada na svojom aute zmenu, hlavne skokovu
BRAVO 2010, 1,4 66kW, Tempomat ,LPG BRC

Multiecuscan 2,2

excars:
Punto Mk2b 2003, 1,2 44kW
Punto Mk1 1996, 1,1 40kW
Panda Mk1 1988, 750i 25kW
dzur.michal
Začátečník
Příspěvky: 6
Registrován: 19 říj 2014, 17:10

Re: bravo 1.4 16v chip

Příspěvek od dzur.michal »

Hovorim urcite tam zmena je ale nie ze by som z nej padol na zadok :-) ja som motorkar a ked zoberiem ze moja moto ma 110 koni a to je stale viac ako bravo je to vtipne :-) ale zase auto je uzitocnejsie. A mal si dake vady na brave?? Ja okrem vymenenych capov riadenia pri 45000km a terajsie buchanie som spokojny. Som zvedavy ako to dopadne ked to vyskusame. A plyn ako si spokojny?? Vraj plyn aj setri motor musi to byt parada pri cenach plynu a radost jazdit skoro zadarmo.
bajo777
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 295
Registrován: 24 úno 2012, 20:08

Re: bravo 1.4 16v chip

Příspěvek od bajo777 »

jaj no pre motorkara je kazde auto mrtvola :D , to verim

vadu som mal, jednu a dost, ze pruser, loziska v prevodovke 2 sa porucali...pri 65000, len to rapkalo ako rapkac, auto islo normalne, urcite som aspon 3000 najazdil, nez som sa dostal do servisu na radu, teraz v lete som to daval robit...neprijemna vec, ale to je zivot, inac nic menene nemam, len bezny spotrebak, vsetko povodne jak z vyroby, vratane brzd a pneu :D

co sa tyka uspory s plynom, to mam presne zmapovane, 1250e stala prestavba, do nadrze zmestim 38litrov LPG, priemerka je 7,7 litra/100km + liter benzinu, plyn teraz stoji 0,569e, benzin vies sam :) , predtym na benzin som chodil za 6,8 v dlhodobom priemere na porovnanie, po vyse 40000km na LPG uz mam prestavbu zaplatenu, teraz bych mal byt len v pluse, rozhodne never reklame, ze jazdis za 1/2, to je blud :D, akoze ja jazdim hodne aj mesto, kratke trasy, tazke benalu to vezme nieco, kto by jazdil dlhsie trasy bude mat lepsi pomer pre plyn, ale + - to bude to iste...
BRAVO 2010, 1,4 66kW, Tempomat ,LPG BRC

Multiecuscan 2,2

excars:
Punto Mk2b 2003, 1,2 44kW
Punto Mk1 1996, 1,1 40kW
Panda Mk1 1988, 750i 25kW
Odpovědět

Zpět na „Bravo 2“