NÁVODY: Aneb co a jak rozebrat, dodělání výbavy apod

Moderátor: peta.smolik

Uživatelský avatar
Mr.Bean
Znalec
Příspěvky: 585
Registrován: 17 led 2010, 21:56
Bydliště: Praha (Vrané nad Vltavou)
Kontaktovat uživatele:

D: Manžeta řadicí páky

Příspěvek od Mr.Bean »

Manžeta "fofrklacku" je jen nacvaklá na 5 místech. K demontáži nepotřeřbujete žádné nářadí, stačí vám vaše prsty. Takže šikovně podebrat a vycvakat.

Obrázek Obrázek
Honza, Fiat Panda 1.1 Active; 07/2009; žlutá mambo

Detailingclub.cz - Profesionální péče o vaše auto
Reklama
 

Uživatelský avatar
Mr.Bean
Znalec
Příspěvky: 585
Registrován: 17 led 2010, 21:56
Bydliště: Praha (Vrané nad Vltavou)
Kontaktovat uživatele:

D: Tapec dveří P/Z

Příspěvek od Mr.Bean »

1. Demontujte trojúhelníkový díl u zpětného zrcátka
2. Demontujte kliku ručního stahování oken (jestli máte)
Samotné obložení je připevněno 4mi šrouby. 2 torxy T30 (jeden zespoda pod madlem, k druhému se dostanete vycvaknutím krytky u kliky).
3. Vyšroubujte je
4. Odcvakejte tapec (drží na 7i místech)
5. Sejměte těsnící gumu nahoře u okna. (Někdy zůstane držet na tapecu, někdy na dveřích.)
6. Odpojte táhlo kliky. Otočte zajišťovací pružinku (plastovou) a vytáhněte táhlo kliky (lanko zakončené zaobleným zlatým L).
7. To je vše, tapec můžete vyndat.

Pokud vás to baví, nebo potřebujete, můžete rozebírat dál :D. Odkládací schránka ve dveřích je jen přicvakaná a tepelně připevněná. Nahřejte horkovzduškou (nebo něčím podobným - pájkou :D) jednotlivé "výstupky" a jestliže se vám to celý nerozteklo, můžete vytáhnout kastlík. U Active jsou celoplastový, u vyšších verzí jsou čalouněné.

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Honza, Fiat Panda 1.1 Active; 07/2009; žlutá mambo

Detailingclub.cz - Profesionální péče o vaše auto
Uživatelský avatar
Mr.Bean
Znalec
Příspěvky: 585
Registrován: 17 led 2010, 21:56
Bydliště: Praha (Vrané nad Vltavou)
Kontaktovat uživatele:

D: Trojúhelníkový plast u zrcátka

Příspěvek od Mr.Bean »

1. Stáhněte gumu z ovládání zrcátka
2. Odšroubujte matku
3. Demontujte díl

Obrázek Obrázek Obrázek
Honza, Fiat Panda 1.1 Active; 07/2009; žlutá mambo

Detailingclub.cz - Profesionální péče o vaše auto
Uživatelský avatar
Mr.Bean
Znalec
Příspěvky: 585
Registrován: 17 led 2010, 21:56
Bydliště: Praha (Vrané nad Vltavou)
Kontaktovat uživatele:

D: Ovládání ventilace

Příspěvek od Mr.Bean »

K tomuto úkonu není třeba žádné nářadí. Vše se dá zvládnout ručně.
1. Vytáhněte jednotlivě ovladače.
2. Vytáhněte plast pod nimi. V něm je světlovodný plast.
3. V případě potřeby vyměňte žárovku, měla by jít jen vytáhnout

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Honza, Fiat Panda 1.1 Active; 07/2009; žlutá mambo

Detailingclub.cz - Profesionální péče o vaše auto
Uživatelský avatar
Mr.Bean
Znalec
Příspěvky: 585
Registrován: 17 led 2010, 21:56
Bydliště: Praha (Vrané nad Vltavou)
Kontaktovat uživatele:

D: Zadní práh

Příspěvek od Mr.Bean »

1. Demontujte zadní lavici
2. Odšroubujte spodní šroub zadního bezp. pásu
3. Vyšroubujte dva šrouby, které drží práh
4. Práh opatrně vycvakejte

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Honza, Fiat Panda 1.1 Active; 07/2009; žlutá mambo

Detailingclub.cz - Profesionální péče o vaše auto
Uživatelský avatar
Mr.Bean
Znalec
Příspěvky: 585
Registrován: 17 led 2010, 21:56
Bydliště: Praha (Vrané nad Vltavou)
Kontaktovat uživatele:

D: Vnější zpětné zrcátko

Příspěvek od Mr.Bean »

1. Demontujte trojúhelníkový plast
2. Odlepte molitan
3. Třeba sikovkama nebo něčím vhodnějším odšroubujte plastovou matku, která drží zrcátko.
4. Demontujte zrcátko. Po odšroubování by nemělo samo od sebe spadnout, protože je nacvaklé ještě v jednom místě (obr. 4).
5. Sklo je jen nacvaklé, takže stačí šikovně podebrat a vycvakat.´
6. Vnější kryt zrcátka je nacvaklý na 4 místech. Jde vyndat celkem snadno.
7. Pokud potřebujete prostrčit nějaké dráty, tak zespod zrcátka je takové okýkno.

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Honza, Fiat Panda 1.1 Active; 07/2009; žlutá mambo

Detailingclub.cz - Profesionální péče o vaše auto
Uživatelský avatar
Mr.Bean
Znalec
Příspěvky: 585
Registrován: 17 led 2010, 21:56
Bydliště: Praha (Vrané nad Vltavou)
Kontaktovat uživatele:

D: Obložení A sloupku

Příspěvek od Mr.Bean »

Obložení je jen nacvaklé, takže stáhněte těsnění, podeberte a odcvakejte

Obrázek Obrázek
Honza, Fiat Panda 1.1 Active; 07/2009; žlutá mambo

Detailingclub.cz - Profesionální péče o vaše auto
Uživatelský avatar
Mr.Bean
Znalec
Příspěvky: 585
Registrován: 17 led 2010, 21:56
Bydliště: Praha (Vrané nad Vltavou)
Kontaktovat uživatele:

D: Záslepky / tlačítka ovládání oken

Příspěvek od Mr.Bean »

Vypačte šroubovákem. Ale hrozí velké riziko poškrábání palubky, takže se vyplatí sundat ten plast pod šaltrpákou a vytlačit zespodu.

Obrázek Obrázek
Honza, Fiat Panda 1.1 Active; 07/2009; žlutá mambo

Detailingclub.cz - Profesionální péče o vaše auto
Uživatelský avatar
Mr.Bean
Znalec
Příspěvky: 585
Registrován: 17 led 2010, 21:56
Bydliště: Praha (Vrané nad Vltavou)
Kontaktovat uživatele:

D: Sluneční clona

Příspěvek od Mr.Bean »

Je přišroubovaná každé straně jedním křížovým šroubem. Vyšroubujte je a clonu vytáhněte.

Obrázek
Honza, Fiat Panda 1.1 Active; 07/2009; žlutá mambo

Detailingclub.cz - Profesionální péče o vaše auto
Uživatelský avatar
Mr.Bean
Znalec
Příspěvky: 585
Registrován: 17 led 2010, 21:56
Bydliště: Praha (Vrané nad Vltavou)
Kontaktovat uživatele:

D: Stropní světlo

Příspěvek od Mr.Bean »

Podeberte plochým nástrojem, vyndejte světlo a odpojte konektor. Pro výměnu žárovky otevřete plechová dvířka a žárovku vyměňte.

Takto vypadá zevnitř
Obrázek
Honza, Fiat Panda 1.1 Active; 07/2009; žlutá mambo

Detailingclub.cz - Profesionální péče o vaše auto
Uživatelský avatar
Mr.Bean
Znalec
Příspěvky: 585
Registrován: 17 led 2010, 21:56
Bydliště: Praha (Vrané nad Vltavou)
Kontaktovat uživatele:

D: Panel okolo rádia

Příspěvek od Mr.Bean »

Demontujte rádio / kastlík pro rádio (nahoře má dvě packy, ty podeberte šroubovákem a kastlík vytáhněte.
Vyšoubujte 4 křížové šrouby a panel vyndejte.

Obrázek Obrázek
Honza, Fiat Panda 1.1 Active; 07/2009; žlutá mambo

Detailingclub.cz - Profesionální péče o vaše auto
Uživatelský avatar
Mr.Bean
Znalec
Příspěvky: 585
Registrován: 17 led 2010, 21:56
Bydliště: Praha (Vrané nad Vltavou)
Kontaktovat uživatele:

D: Plastový podběh - přední

Příspěvek od Mr.Bean »

Sundejte kolo
Vyšroubujte všechny šrouby (jeden je zespoda pod nárazníkem) a podběh vyndejte.

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Honza, Fiat Panda 1.1 Active; 07/2009; žlutá mambo

Detailingclub.cz - Profesionální péče o vaše auto
Uživatelský avatar
Mr.Bean
Znalec
Příspěvky: 585
Registrován: 17 led 2010, 21:56
Bydliště: Praha (Vrané nad Vltavou)
Kontaktovat uživatele:

D: Přední nárazník

Příspěvek od Mr.Bean »

Demontujte masku
Demontujte mlhovky - jestli máte
Demontujte přední podběhy
Vyšroubujte torxy pod maskou a zespod nárazníku
Pak ještě drží na dvou šroubech v každém podběhu. Ty vyšroubujte a nárazník sundejte. Jde snadno

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Honza, Fiat Panda 1.1 Active; 07/2009; žlutá mambo

Detailingclub.cz - Profesionální péče o vaše auto
vossák
Začátečník
Příspěvky: 47
Registrován: 16 zář 2016, 16:40

Panda II 4x4 kardan

Příspěvek od vossák »

Prasklá manžeta předního homokloubu vyházela všechnu vazelínu ven,homokloub by velice brzy odešel

Kdo to již řešil ví,že samostatná manžeta je nesehnatelná,slovy FIATU jedině celý kardan 42000,-kč :lol:

Homokloub se dá ještě obtížně někdy sehnat,vepředu i vzadu je stejný,nicméně cena do 1500,-kč/ks

Jednoduché řešení:

Po demontáži kardanu z vozu stačí sklepnout zadní víčko homokloubu,vyháknout vnější segerovku a celý homokloub stáhnout stahovákem/opatrně sklepnout z tisícíhranu.
Potom sklepnout originální plecho-gumovou manžetu z přední části homokloubu,vhodným šroubovákem povysouvat gumovou mažetu z pod zapertlování a vyhodit ji,homokloub celý důkladně vymýt-pozor ať se nerozsype a celý ho zase složit dohromady,jak to bylo

Místo origo nesehnatelné manžety jsem použil manžetu z poloosy Fiatu punto,viz. třeba

https://www.fiatdily.cz/manzeta-poloosy ... prevodovky" onclick="window.open(this.href);return false;

je k ní i vše potřebné vč. pásek a maziva na homoklouby

Je dobré si tam nastrkat šroubky+půlměsíčky předem,pak již hrozí poškození manžety a není to tak pohodlné,šroubky kardanu potom utáhnout momentem 22Nm

a takto to vypadá ve výsledku,funguje to dobře a průměry manžety pasují
Přílohy
IMG_20160916_085513.jpg
IMG_20160916_085513.jpg (109.29 KiB) Zobrazeno 7096 x
Odpovědět

Zpět na „Panda“