alienjar píše:Ahojky, chtěl bych si také dodělat tempomat, mám ročník 2009 a konektor pod krytem jsem nenašel. A pokud ten konektor nemám, odkud vyvést dráty. Nejsem autoelektrikář, ale dle návodu si to dodělat budu snad umět. Jen potřebuji návod, bude mít někdo strpení a vysvětlí mi to? Pokud ano, moooooc děkuji.
 Tak jsem trochu pročítal a koukal na eLearn a dozvěděl jsem se, že budu muset vyvést dráty z ŘJ motoru. Dle toho, co jsem načetl, jsou to piny 58(barva modršedá), 41(žlutá), 8(hnědá), 9(šedá). Tyto dráty vyvedu pod palubku, kde je napájím do konektoru (H007). Z čeho jste ten konektor dávali? A ještě jeden dotaz, v elarnu to jde z ŘJ M010 do nějaké motorové propojky D004 a až teprve potom do konektoru H007!
 Takže zase o něco moudřejší. Po rozdělání konektoru ŘJ jsem zjistil, že piny (viz výše) jsou již obsazeny a vyvedeny někam ven, pravděpodobně do té propojky předního kabelového svazku D004. Ale jak hledám, tak hledám, nemohu ji najít!
Ahoj,
myslim, ze ten konektor H007 asi nesezenes. Mozna jedine nekde na vrakaci, nebo pokud by ti ho nekdo prodal i s tou packou, ale treba v GME o nicem takovem neslyseli a nemaji ani ty piny.
Celkem tam pasuji dutinky z molex konektoru z pocitace, ale neni to idealni protoze ten molex ma kruhove dutinky a konektor na pacce ma takove "pasky". Takze podle me je nejlepsi reseni ten konektor asi vymenit za nejaky, ke kteremu mas obe poloviny. Tak je to resene i v tom navodu z davole.com.
Dej si pozor na to, ze cisla pinu na RJ jsou snad u kazdeho motoru jine 

 Ty tvoje najdes v tom eLearn servisnim manualu. U meho 1.9 JTD 110 kw z 2007 to bylo takto: 38 (res), 56 (+), 77 (on/off) a 78 (-). Jinak muzu potvrdit, ze do toho konektoru M010 krasne pasuji piny z napajeni floppy mechaniky, coz je ale asi zrovna tobe informace k nicemu.
Kde najit ten tvuj konektor neporadim, ja vedl draty primo z RJ, ale hledal bych nekde v pojistkove skrince vlevo pod volantem.
Hodne stesti 
