caute nebudem vytvarat nove tema ked to tu uz mame prilozim foto kde je moj problem ide o vodiacu trubicu pre mierku oleja vo vani medzi vanou a mierkou je dost velka medzera mate nejaky napad ako to tam spravit alebo ci sa da kupit to tesnenie na koncovku tej trubky v com je mierka
druha fotka
Fiat Punto 1.7 TD SX60 46KW/4500min rv.96/MK1 silver flash
ex Polski Fiat 125p farba bordó
/http://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=74&t=17556
Tam by mělo být těsnění a poté chyceno šroubkem aby to nemohlo vyskočit ven né? Před časem jsem to dělal na ivecu to není fiat sice,ale je to taky ital resp.měnil jsem celou tu trubičku za novou, měla by jít normálně koupit funglovka
CROMA 1.9JTD/110kW r.06 -EMOTION-
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
ahoj tak ze funglovka....no asi budem musiet skocit do Fiatu....lebo to neviem najst na internete...vlastne som aj nasiel ale za 15€ trubicku a 6€ kurier....ale mne treba len to tesnenie....ale asik si budem musiet vyrobyt z nejakej gumy pruznej
Fiat Punto 1.7 TD SX60 46KW/4500min rv.96/MK1 silver flash
ex Polski Fiat 125p farba bordó
/http://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=74&t=17556
A to je teda nejaka "generalna slabina" FIRE motorov? Cim to je ze tie gufera kluky prepustaju? Ich materialom? Lebo gufera obecne na autach drzia cely zivot auta = aj 15 rokov, a tuna uz po 5 rokoch zacianju slzit... Tak spekulujem ze bud sa tam vyderie vnutorna plocha o ktoru sa trie klukovka, alebo je samotny material gufera taky ze casom sa cele gufero mierne zmrsti a vznikne vola... a ostava len dufat ze nove gufero vydrzi uz naveky.....Ako to je?
PS: sam to robit nebudem pred panelakom, keby som mal rodinny dom, tak by som sa do toho mozno aj pustil...robim si len zakladne veci ako prevadzkove naplne, filtre, sviecky, VN kable, brzdy...proste zakladne prkotiny. Je to pre mna novy motor, tak este len skumam co a ako..
No predpokladam ze keby bola zle vyrobena klukovka, tak by to predoslemu majitelovi tieklo od novoty, a vlastne by ani nepomohla vymena gufera a tieklo by to dalej...to by autorizak asi musel riesit v ramci zaruky predpokladam, keby sa tam majitel vracal stale dokola s tym istym problemom...To by veru nebolo dobre keby bola spatna klukovka Vcelku si ma vystrasil priznam sa
Nemyslel jsem špatná klikovka, spíše nějaký škrábanec, který sníží životnost gufera, nebo hůř zaleštěné, to se neprojeví hned, také ta guma může mít horší kvalitu, proto bych rád viděl výrobce gufera.
vitaml@volny.cz
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
RadovanRakovicky píše:A to je teda nejaka "generalna slabina" FIRE motorov? Cim to je ze tie gufera kluky prepustaju? Ich materialom? Lebo gufera obecne na autach drzia cely zivot auta = aj 15 rokov, a tuna uz po 5 rokoch zacianju slzit... Tak spekulujem ze bud sa tam vyderie vnutorna plocha o ktoru sa trie klukovka, alebo je samotny material gufera taky ze casom sa cele gufero mierne zmrsti a vznikne vola... a ostava len dufat ze nove gufero vydrzi uz naveky.....Ako to je?
PS: sam to robit nebudem pred panelakom, keby som mal rodinny dom, tak by som sa do toho mozno aj pustil...robim si len zakladne veci ako prevadzkove naplne, filtre, sviecky, VN kable, brzdy...proste zakladne prkotiny. Je to pre mna novy motor, tak este len skumam co a ako..
U jedničkových punt je to běžná věc,u seicenta s timto motorem mi to taky furt obtíkalo,asi špatným materialem gufer,po letech stvrdnou a netěsní U GP bych čekal že to už nějakým způsobem vychytali,ale asi to moc chlapci italští neřešili
CROMA 1.9JTD/110kW r.06 -EMOTION-
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87