 Na první stanici se nemohl ani za boha spojit s řj,takže jsem odjížděl s nepořízenou,bohužel odrbat to nijak nejde pač data-výsledky diagnostiky se posílají do systému online. Na druhé stanici neměli čas,takže jsem jel na třetí stanici,kde se chlápek konečně spojil (diagnostika Delphi) ale z paměti vyskočilo 17chyb což jsem čučel jako puk,např.snímač teploty nas.vzduchu,řídící signál vstřik.ventilu,zapalovací cívka 2,lambda sonda.. a jiné. Trochu šok pač když jsem doma připojoval seičo na IAW scan tak v paměti byla jen jediná chyba ventilu benz.výparů pal.nádrže ( o té dlouhodobě vím) Takže technik povídá naschle a ať si to vše nechám opravit v servisu
 Na první stanici se nemohl ani za boha spojit s řj,takže jsem odjížděl s nepořízenou,bohužel odrbat to nijak nejde pač data-výsledky diagnostiky se posílají do systému online. Na druhé stanici neměli čas,takže jsem jel na třetí stanici,kde se chlápek konečně spojil (diagnostika Delphi) ale z paměti vyskočilo 17chyb což jsem čučel jako puk,např.snímač teploty nas.vzduchu,řídící signál vstřik.ventilu,zapalovací cívka 2,lambda sonda.. a jiné. Trochu šok pač když jsem doma připojoval seičo na IAW scan tak v paměti byla jen jediná chyba ventilu benz.výparů pal.nádrže ( o té dlouhodobě vím) Takže technik povídá naschle a ať si to vše nechám opravit v servisu  Zajel jsem po zpáteční cestě ještě na jednu stanici,kde mi to napíchli na diagnostiku Bosch a ejhle najednou pouze dvě chyby v paměti, ten ventil pal.výparů a ještě lambda sonda. To už znělo lépe,přesto jsem měl po náladě,půl dne v prdeli a chuť auto pustit ze skály.
  Zajel jsem po zpáteční cestě ještě na jednu stanici,kde mi to napíchli na diagnostiku Bosch a ejhle najednou pouze dvě chyby v paměti, ten ventil pal.výparů a ještě lambda sonda. To už znělo lépe,přesto jsem měl po náladě,půl dne v prdeli a chuť auto pustit ze skály. Doma jsem pak o víkendu zjistil,že ten ventil výparů je funkční-jen byla spálená pojistka a shodou náhod je přes tu samou pojistku vedena lambda sonda resp.vyhřívání. Takže spadl kamen ze srdce,že nemusím kupovat novou lambdu a shánět jakýsi ventil výparů. Dnes jsem zajel na emise s tou Boschackou diagnostikou a ikdyž trvalo tak 20min než se spojil s jednotkou tak naštěstí v paměti 0 závad. Následná technická kontrola proběhla naštěstí hladce a celkem 1600kč v prdeli
 V říjnu mě čeká STK na Punto (r.96) tak to už teď mi naskakuje husí kůže.  Co mě tedy ve finále zaráží,že každá diagnostika vyčte jiné závady z paměti,člověk pak neví na čem je, a celkově to,že každý technik vám říká něco jiného.
   V říjnu mě čeká STK na Punto (r.96) tak to už teď mi naskakuje husí kůže.  Co mě tedy ve finále zaráží,že každá diagnostika vyčte jiné závady z paměti,člověk pak neví na čem je, a celkově to,že každý technik vám říká něco jiného.


 A prej jeste zvazuji vyhledově kamery i na emisich takze bude jen hůř
 A prej jeste zvazuji vyhledově kamery i na emisich takze bude jen hůř


 Bosal, Walker, MTS, Asso… všechno nedostupné... Doufám, že se mi podaří objednat z Itálie Imasaf
 Bosal, Walker, MTS, Asso… všechno nedostupné... Doufám, že se mi podaří objednat z Itálie Imasaf