1,4 T-Jet

Moderátor: peta.smolik

Odpovědět
Uživatelský avatar
Ondrus84
Fiaťák
Příspěvky: 153
Registrován: 27 srp 2008, 18:55
Kontaktovat uživatele:

Re: 1,4 T-Jet

Příspěvek od Ondrus84 »

Mám lpg a měním po 30 a vydrží to NGK IRIDIUM LASER
Bravo II 1.4 TJet 88kw
Piaggio X10 350 Executive 25kw

ex.:Punto II 1.2,Stilo mJet 103kw,Punto 60,Lybra 1.6,Audi A6 2.5TDi V6,Marea 2.0 20V,Marea 1.6 16V,Stilo 2.4 20V,Punto 1.1 55,Bravo 2.0 20V
Reklama
 

Michal67
Fiaťák
Příspěvky: 85
Registrován: 07 úno 2020, 19:46

Re: 1,4 T-Jet

Příspěvek od Michal67 »

Tak jsem si prohledl novy cenik Tipa po faceliftu a jen jsem si potvrdil ze jsem opravdu o nic neprisel a jsem rad ze jsem koupil jeste starsi verzi s 1.4 T-Jet. V nabidce v benzinu pouze zdechly litrovy trihrnek za nesmyslne prestrelenou cenu. Nevim komu to chteji za tyhle penize prodavat. To ze to ma nesmyslny asistenty, LED svetla, digitalni pristrojovku a podobny zbytecnosti asi potencialni zakaznici, kteri chteji jednoduche auto za dobre penize moc neoceni.
Fiat Tipo SW 1.4 T-Jet Italia Extra
Pajinex
Začátečník
Příspěvky: 15
Registrován: 24 dub 2018, 21:51

Re: 1,4 T-Jet

Příspěvek od Pajinex »

To Bystro: Mám to s továrním LPG úplně stejně. Problém se startem jen při velkém výkyvu teplot. Jednou zhasne, pak už ok. Například v -18 v Harrachově naprosto bez problémů napoprvé. Fičura se spojkou je fajn, také ji občas pár vteřin podržím a evidentně mu to pomůže, aby nespadly otáčky.
Uživatelský avatar
Ondrus84
Fiaťák
Příspěvky: 153
Registrován: 27 srp 2008, 18:55
Kontaktovat uživatele:

Re: 1,4 T-Jet

Příspěvek od Ondrus84 »

Pajinex píše: 22 úno 2021, 20:01 To Bystro: Mám to s továrním LPG úplně stejně. Problém se startem jen při velkém výkyvu teplot. Jednou zhasne, pak už ok. Například v -18 v Harrachově naprosto bez problémů napoprvé. Fičura se spojkou je fajn, také ji občas pár vteřin podržím a evidentně mu to pomůže, aby nespadly otáčky.
Ja to vyřešil tak, že tankujou 98 po cca 1000km a naliju 10ml Winns stabilizátor benzinu. Jak se rozhne kontrolka rezervy zase opakuji a pořád dokola a startují pořád bez problémů
Bravo II 1.4 TJet 88kw
Piaggio X10 350 Executive 25kw

ex.:Punto II 1.2,Stilo mJet 103kw,Punto 60,Lybra 1.6,Audi A6 2.5TDi V6,Marea 2.0 20V,Marea 1.6 16V,Stilo 2.4 20V,Punto 1.1 55,Bravo 2.0 20V
Uživatelský avatar
tatko Tom
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 421
Registrován: 08 úno 2018, 12:05
Bydliště: Prievidza

Re: 1,4 T-Jet

Příspěvek od tatko Tom »

VIF
2004 Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 JTD (84.5 kW / 115 PS
Multipla JTD r.v. 2005 (zabavila mi ju manželka a učí ju na benzín :D :D :D )
Punto 1.9JTD - - r.v. 1999 - EX)
(Punto 1.1 - r.v. 1995 - EX)

...
Škoda 120 LS
Wartburg 353
...
Uživatelský avatar
Ondrus84
Fiaťák
Příspěvky: 153
Registrován: 27 srp 2008, 18:55
Kontaktovat uživatele:

Re: 1,4 T-Jet

Příspěvek od Ondrus84 »

tatko Tom píše: 22 úno 2021, 22:36VIF
Na starty nepomohla, vyzkouseno
Bravo II 1.4 TJet 88kw
Piaggio X10 350 Executive 25kw

ex.:Punto II 1.2,Stilo mJet 103kw,Punto 60,Lybra 1.6,Audi A6 2.5TDi V6,Marea 2.0 20V,Marea 1.6 16V,Stilo 2.4 20V,Punto 1.1 55,Bravo 2.0 20V
Uživatelský avatar
Vilda
Fiaťák
Příspěvky: 106
Registrován: 30 pro 2017, 13:00
Bydliště: Praha 5 - Košíře

Re: 1,4 T-Jet

Příspěvek od Vilda »

Loni v srpnu mi odešla lambda sonda pod výfukovými svody :? v servisu mi na záruku vyměnili obě lambdy. No a od té doby jsem nezaznamenal jediný problémový start.

Je úplně jedno, jestli je mínus dvacet nebo třicet ve stínu .... dokonce jsem několikrát natankoval benzín od méně renomované značky ( Euro oil, Robin oil ) a nic se nedělo. Před výměnou sond, by mi po natankování těchto benzínů vyskočil motor z uložení. Samozřejmě pořád do paliva přidávám aditivum VIF, ale to jsem přidával vždycky.

Takže je docela možné, že některé série našich vozů byly osazeny vadnou šarží lambda sond, které právě tyhle problémové starty dělaly.
Fiat Tipo 1.4 T-Jet hatchback 2018
Red Amore
Uživatelský avatar
Ondrus84
Fiaťák
Příspěvky: 153
Registrován: 27 srp 2008, 18:55
Kontaktovat uživatele:

Re: 1,4 T-Jet

Příspěvek od Ondrus84 »

Jestli bereš jako méně renomovaní značku euro oil tak to o tom nejspíš něco víš 🙂
Provozovatelem EuroOil je Čepro, které dodává paliva do 75% sítě v čr 🙂
Jinak lambdy jsem vyměnil také a nic... Základním problémem TJetu je jeho originální mapa, ktera strašlive obahacuje směs a upravuje předstih při studeném startu tak, aby co nejrychleji ohrala kat a EU byla spokojená.
Jinak lambdy řídí motor az se zahrejou, do Te doby je motor řízen prednastevenou mapou v ECU....
Jen aby si věděl 🙂
Bravo II 1.4 TJet 88kw
Piaggio X10 350 Executive 25kw

ex.:Punto II 1.2,Stilo mJet 103kw,Punto 60,Lybra 1.6,Audi A6 2.5TDi V6,Marea 2.0 20V,Marea 1.6 16V,Stilo 2.4 20V,Punto 1.1 55,Bravo 2.0 20V
Vladka1
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 469
Registrován: 20 úno 2020, 11:39

Re: 1,4 T-Jet

Příspěvek od Vladka1 »

Spíš ochuzuje - vysokou teplotu spalin má chudá směs...
Do ohřátí lambdy jede podle mapy, ale tipnul bych že tam budou adaptace a s vadnou lambdou se můžou adaptace vytvořit špatně, pak to může dělat hokej i po startu..
Uživatelský avatar
Ondrus84
Fiaťák
Příspěvky: 153
Registrován: 27 srp 2008, 18:55
Kontaktovat uživatele:

Re: 1,4 T-Jet

Příspěvek od Ondrus84 »

No jelikož to po startu smrdí jak na benzínce při tankování tak rozhodně obohacuje 🙂
Ale to je vcelku jedno...
Lambdy jsem měnil a změna zadna, dával jsem origo Bosch, na lpg už mám přes 50000km....
Je to celé prostě tím, že se benzin "kazí" degraduje když jezdim pouze na benzín který vyjedu za týden není žádný problém....
Dokonce jsem udělal s kolegou i vypínač benzínového čerpadla aby mi ho pořád nehonil přes listu a ještě se navíc neohrival... 5mesicu jsem laboroval a hledal a nastavoval, 2 tjety oba stejne problémy
Bravo II 1.4 TJet 88kw
Piaggio X10 350 Executive 25kw

ex.:Punto II 1.2,Stilo mJet 103kw,Punto 60,Lybra 1.6,Audi A6 2.5TDi V6,Marea 2.0 20V,Marea 1.6 16V,Stilo 2.4 20V,Punto 1.1 55,Bravo 2.0 20V
Uživatelský avatar
Ondrus84
Fiaťák
Příspěvky: 153
Registrován: 27 srp 2008, 18:55
Kontaktovat uživatele:

Re: 1,4 T-Jet

Příspěvek od Ondrus84 »

Buďto zkoušejte a laborujte a nebo zkuste využít mnou nabídnuté řešení, které vás bude stát 160kc za lahvičku Winss Fuel stabilizer, který Vám vydrží na 250L benzinu...
Jak jsem psal výš rezerva-natankovat za 250kc 98oktan,pridat Winss a po rozsvícení rezervy opakovat a stále dokola funguje to... Alespon pro 2 TJety
....
Najedu cca 2500km měsíčně, benzin tedy tankuji 2x v měsíci
Bravo II 1.4 TJet 88kw
Piaggio X10 350 Executive 25kw

ex.:Punto II 1.2,Stilo mJet 103kw,Punto 60,Lybra 1.6,Audi A6 2.5TDi V6,Marea 2.0 20V,Marea 1.6 16V,Stilo 2.4 20V,Punto 1.1 55,Bravo 2.0 20V
Uživatelský avatar
tatko Tom
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 421
Registrován: 08 úno 2018, 12:05
Bydliště: Prievidza

Re: 1,4 T-Jet

Příspěvek od tatko Tom »

"chudá směs" by spálila katalyzáror - to len na okraj. Pri katalyzátorových motoroch je veľké riziko aj vyjazdiť do prázdnej nádrže. :)
2004 Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 JTD (84.5 kW / 115 PS
Multipla JTD r.v. 2005 (zabavila mi ju manželka a učí ju na benzín :D :D :D )
Punto 1.9JTD - - r.v. 1999 - EX)
(Punto 1.1 - r.v. 1995 - EX)

...
Škoda 120 LS
Wartburg 353
...
Vladka1
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 469
Registrován: 20 úno 2020, 11:39

Re: 1,4 T-Jet

Příspěvek od Vladka1 »

Bych se nedivil, kdyby v rámci ekologie to bylo nastavený "co nejdřív zahřát kat" za cenu jeho vypalování :mrgreen: Jen další kurvítko k chytrýmu dobíjení, start-stopu, bezolovnatýmu pájení a jinýma píííp...
Smrad benzínu ukazuje na bohatou směs (nebo se zahřívá kat??), teplota spalin pro ohřátí katu zase na chudou... Jen střílim od boku..
Zlatý míň "eko" motory euro4.. Ovšem řekl bych že celkově vychází líp než ty moderní... Těžko čekat od moderního auta plnýho píííp nebo dokonce elektromobilu běžnou životnost 20 let..
Jsem pro VIF, + pro plynaře benzín bez biosložek. VIF funguje i jako stabilizátor paliva.. Do pily mám benzín s VIF v 5L plastovým kanystru i přes půl roku a s chodem neni problém (olej míchám až před řezáním-nechat namíchaný půl roku je přímá žádost o zadření)
Michal67
Fiaťák
Příspěvky: 85
Registrován: 07 úno 2020, 19:46

Re: 1,4 T-Jet

Příspěvek od Michal67 »

Uz jsem to tady psal. Ty motory nastaveny na nejnovejsi eko normy si zjevne s LPG moc nerozumi. Lidi kteri resi problemy pri provozu Tipa na LPG je celkem hodne. To ze Fiat prestal original LPG do Tipa davat asi melo taky svuj duvod.
Fiat Tipo SW 1.4 T-Jet Italia Extra
Uživatelský avatar
Ondrus84
Fiaťák
Příspěvky: 153
Registrován: 27 srp 2008, 18:55
Kontaktovat uživatele:

Re: 1,4 T-Jet

Příspěvek od Ondrus84 »

Prdel je, že na LPG nastartuje i při 5stupnich... Mam neorigo zástavbu A. E. B. A a po stisknutí tlačítka při startu můžu nastartovat i studený motor na LPG, zkoušel jsem jednou když už to na ten benzin nestartovalo ani na po 6te...
Nemuze za to LPG ty auta nestartuji ani na benzín když tam je víc jak 3tydny...
Bravo II 1.4 TJet 88kw
Piaggio X10 350 Executive 25kw

ex.:Punto II 1.2,Stilo mJet 103kw,Punto 60,Lybra 1.6,Audi A6 2.5TDi V6,Marea 2.0 20V,Marea 1.6 16V,Stilo 2.4 20V,Punto 1.1 55,Bravo 2.0 20V
Odpovědět

Zpět na „Tipo 2016“