Uživatelské recenze na vyhledávačích bohužel nejsou objektivní (z mého pohledu spíše zavádějící - píši níže) a jsou v podstatě k ničemu. Hodnocení chodí cca po 10 dnech od koupě a to uživatel většinou sotva rozbalil zásilku, ale neměl možnost výrobek déle vyzkoušet v provozu. Tím spíše u pneumatik hodnotí, že mu zásilka přišla a měl z ni radost jako kvalitní výrobek. Mnohem více vypovídají recenze spotřebitelských organizací typu ADAC, kde výrobky podrobí v laboratoři stejným podmínkám a ty posléze porovnávají. Před léty jsem pracoval v e-shopu (nic co by souviselo s automobilovým průmyslem) a hodnocení značkového výrobku, který je proslulý mezi veřejností bylo ve vyhledávačích cca 95-100%. Řeklo by se, že nebyla chyba koupit. Opak byl pravdou. Během cca 8 let prodeje výrobku se z mnoha set prodaných kusů kolem 60% výrobků reklamovalo. V drtivé většině případů nešlo o chybu uživatelů, ale skutečně o nekvalitní výrobek. Šlo o přístroj určený k určitému typu měření a bylo možné snadno porovnat výrobky a jejich nepředstavitelné odchylky vzájemně mezi sebou. Blíže to nechci rozvádět.m.scale píše: 20 bře 2021, 15:10 Ono je pěkný se podívat na uživatelský recenze různých pneu a rozměrů. U jedný pneu je klidně polovina nespokojených a druhá půlka pneumatiku vychvaluje do nebe. A jaká pak ta pneumatika je ?
Jsem rád, že se tu takhle pěkně rozjela diskuse. Ze zimních pneu jsem opomněl zde zmíněnou Continental WinterContact TS 860. Dle testů je výborná, ale v rozměru na seicento nebyla (v polovině srpna) dostupná ke koupi, přesto že se tento rozměr vyrábí. Odhaduji, že jde celá produkce pouze na německý trh.
Ještě bych chtěl dodat, že mi připadá, že v minulosti se vyráběly všechny pneu na trhu ze stejné (nebo velmi podobné) směsi a kvalitu pneu odlišoval především vzorek, podle kterého se vybíralo. V posledním desetiletí a dnes se nedá najít na pneumatice vzorek, který by nevypadal moderně a pokrokově. Tak dramatická odlišnost v přilnavosti pneu jako je v současnosti musí být dána čistě a jen použitou směsí. Utvrzuje mne v tomto názoru třeba značka Falken. Nejsem si jistý, protože mě tahle netradiční značka vůbec nezajímá, snad čínský výrobce ? Před řekněme cca 6 lety byla na konci žebříčků testů jako jedna z nejhorších pneumatika. Letos je kupodivu první ještě před Continentalem. Pro mě se nikdy totální žumpa nemůže stát jedničkou. Nevěřím takto diametrálně proměnlivé kvalitě. Kde mám jistotu, že na trh například nedodali pár tisíc kousků pneu vyrobené z výborné směsi a druhá serie tentýž rok (po nákupu pro testy ADAC) již nebude zase z podřadných sazí, nebo jak se trefně na autodiskusích hovoří u nekvalitních gumových výrobků (typicky hardyspojky a prachovky kloubů) o "stlačené tmě" ?

 
  
  Měl jsem i několik hodně prudkých brzdění, když mi někdo hodil myšku před auto. Opět podobně jako při rozjezdu - nehvízdají, jen je slyšet minimální smýkavost zpravidla na jednom z kol, nebo na zadku a velmi rychle se chytnou při nepatrném ubrání brzdy - nemám ABS. Několik zatáček, které dobře znám jsem projel rychlostí o cca 15-20 km/hod rychleji než jezdím obvykle s předchozími Barumkami. Auto se jakoby opře do zatáčky. Není slyšet zvýšený hluk při říznutí zatáčky jako u komplet všech předchozích pneumatik. Při říznutí zatáčky je pneu stejně tichá jako při jízdě rovně. Podle sluchu se tedy nepozná, kdy už je jízda moc rychlá na zatáčku. Přiznávám na rovinu, že nemám odvahu vyzkoušet v zatáčce, kde je hranice přilnavosti Continentalu. A v provozu by to rozhodně neměl nikdo zkoušet. Jen na nerovném asfaltu, zvlněném a s vyjetými kolejemi se auto posunulo o kousek ven ze zatáčky a pak hned zase chytlo směr. Pořád píšu o seicentu, kde není buhvíjaká stabilita. K obratnosti auta teď má poprvé nově i výrazně větší stabilitu, že jsem tomu sám nechtěl věřit.
   Měl jsem i několik hodně prudkých brzdění, když mi někdo hodil myšku před auto. Opět podobně jako při rozjezdu - nehvízdají, jen je slyšet minimální smýkavost zpravidla na jednom z kol, nebo na zadku a velmi rychle se chytnou při nepatrném ubrání brzdy - nemám ABS. Několik zatáček, které dobře znám jsem projel rychlostí o cca 15-20 km/hod rychleji než jezdím obvykle s předchozími Barumkami. Auto se jakoby opře do zatáčky. Není slyšet zvýšený hluk při říznutí zatáčky jako u komplet všech předchozích pneumatik. Při říznutí zatáčky je pneu stejně tichá jako při jízdě rovně. Podle sluchu se tedy nepozná, kdy už je jízda moc rychlá na zatáčku. Přiznávám na rovinu, že nemám odvahu vyzkoušet v zatáčce, kde je hranice přilnavosti Continentalu. A v provozu by to rozhodně neměl nikdo zkoušet. Jen na nerovném asfaltu, zvlněném a s vyjetými kolejemi se auto posunulo o kousek ven ze zatáčky a pak hned zase chytlo směr. Pořád píšu o seicentu, kde není buhvíjaká stabilita. K obratnosti auta teď má poprvé nově i výrazně větší stabilitu, že jsem tomu sám nechtěl věřit.

 (((((
(((((