FIAT 500L
Moderátor: peta.smolik
- Reklama
Re: FIAT 500L
Stacia dojmy z testovacej jazdy?
Alebo je skor otazka na vlastnika?
			
			
									
						
							Alebo je skor otazka na vlastnika?
Škoda Olctavia III 1,6 TDI Ambition; rv 2017 
Bravo (II) Plus 1,4 66kW; rv 2010
minulosť s FIATom:
Panda Dynamic 1,2; rv 2006
Cinquecento Primavera 900i; rv 1996
500F; rv 1971
			
						Bravo (II) Plus 1,4 66kW; rv 2010
minulosť s FIATom:
Panda Dynamic 1,2; rv 2006
Cinquecento Primavera 900i; rv 1996
500F; rv 1971
- peta.smolik
- Všeználek
- Příspěvky: 2559
- Registrován: 26 dub 2010, 15:19
- Bydliště: V.M.
- Kontaktovat uživatele:
Re: FIAT 500L
Že by 500 L plus? http://www.autoedizione.com/fiat-500l-7 ... ion-phase/" onclick="window.open(this.href);return false;
			
			
									
						
							Punťa fire, Rosso Tiziano
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
			
						Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
Re: FIAT 500L
Je to 500XL.
			
			
									
						
							Škoda Olctavia III 1,6 TDI Ambition; rv 2017 
Bravo (II) Plus 1,4 66kW; rv 2010
minulosť s FIATom:
Panda Dynamic 1,2; rv 2006
Cinquecento Primavera 900i; rv 1996
500F; rv 1971
			
						Bravo (II) Plus 1,4 66kW; rv 2010
minulosť s FIATom:
Panda Dynamic 1,2; rv 2006
Cinquecento Primavera 900i; rv 1996
500F; rv 1971
Re: FIAT 500L
Máme Fiat 500l Trekking žlutý s motorem 1.4 T-Jet a zatím spokojenost. Prostor, výhled z vozu, odhlučnění, komfort jízdy na úrovní. Pro rodinu s dvěmi dětmi jako stvořený. Manželka si nemůže vynachválit lehkost ovládání, hlavně spojka a volant v režimu CITY, jdou ůžasně lehce a měkce. Jen řadící páka není tak přesná jak np. v Passatu, ale to je otázka zvyku.
			
			
									
						
										
						Re: FIAT 500L
Dobrý den,
tímto se hlásím jako čerstvý majitel 500L-ky 
 
Dal jsem na zdejší rady a nakonec jsme pořídili nejsilnější benzinovou motoráž - 1.4 T-Jet 
 
Jízdní vlastnosti z mého pohledu víkendového řidiče jsou označitelné jedním slovem - POHODOVÉ. Šestikvalt je opravdu znát, ač je to proti Hyundai celkem macek, tak i v 90tce na 5-tku mu nedojde dech a ochotně zrychluje. Na rozložení spojky si budu muset trochu zvyknou, ale z mého pohledu, volné a úsporné jízdy, je nastaveno dobře.
Vnitřní prostor je úžasný. Občas mne až překvapilo, že zatím co v Getzu jsem se místy už opíral o dveře, tady jsem byl stále volný. Čelní výhled je obrovský a zvláště v ČR, zemi kruhových objezdů, nepostradatelný. "Cinema efekt" zadních sedaček je ojedinělý a jsem zvědat na to, jak se na nich bude cítit přítelkyně s mimčem. Vzadu se jí v jiných autech zatím dělalo nevolno. Rozhodně ale vyvýšené sedačky jsou skvělé pro osazovaní "vajíčka" resp. dětské autosedačky. Už při testovací jízdě jsem si zkusil schválně v autosalonu umístit vajíčko. Šlo to až neuvěřitelně pohodlně, vůbec jsem se nemusel příliš hrbit A to máme vajíčko celkem mohutných rozměrů, podle toho co porovnávám s ostatními rodinkami. S tím i souvisí dostatečně velký nástupní otvor zadních dveří. Což bylo + při výběru proti jiným zvažovaným vozům (Peug. 2008, C3 Picasso, ASX, ...), kteří se holedbají velkým zavazadlovým prostorem, ale na úkor zmenšení prostoru cestujících vzadu. U 500L kompromisy volit nemusíte, a když je vám to málo, prostě si posunete sedačky
 A to máme vajíčko celkem mohutných rozměrů, podle toho co porovnávám s ostatními rodinkami. S tím i souvisí dostatečně velký nástupní otvor zadních dveří. Což bylo + při výběru proti jiným zvažovaným vozům (Peug. 2008, C3 Picasso, ASX, ...), kteří se holedbají velkým zavazadlovým prostorem, ale na úkor zmenšení prostoru cestujících vzadu. U 500L kompromisy volit nemusíte, a když je vám to málo, prostě si posunete sedačky   
 
Přístrojová deska je přehledná. Čeho jsem se obával byla nepřehlednost rychloměru (příliš mnoho čárek), ale i s tím jsem se také rychle vyrovnal. Jediná drobná vada je v ovládání směrů ventilace. Nejsem žádný čahou, ale mám rád vyšší posed a v poloze, kterou jsem si nastavil mám problém na kruhový ovladač dosáhnout, aniž bych se musel předklonit.
Jsou to zatím první dojmy z první soukromé jízdy. Další poznatky budou následovat. 
 
Ještě musím vymyslet, kam přidělat autokameru, kterou jsem si přinesl z původního auta. Naštěstí jsem již při jejím pořízení předpokládal koupi nového vozu, takže lepící podložku 3M jsem si schoval na později a nebudu to muset řešit věčně odpadávající přísavkou
			
			
									
						
										
						tímto se hlásím jako čerstvý majitel 500L-ky
 
 Dal jsem na zdejší rady a nakonec jsme pořídili nejsilnější benzinovou motoráž - 1.4 T-Jet
 
 Jízdní vlastnosti z mého pohledu víkendového řidiče jsou označitelné jedním slovem - POHODOVÉ. Šestikvalt je opravdu znát, ač je to proti Hyundai celkem macek, tak i v 90tce na 5-tku mu nedojde dech a ochotně zrychluje. Na rozložení spojky si budu muset trochu zvyknou, ale z mého pohledu, volné a úsporné jízdy, je nastaveno dobře.
Vnitřní prostor je úžasný. Občas mne až překvapilo, že zatím co v Getzu jsem se místy už opíral o dveře, tady jsem byl stále volný. Čelní výhled je obrovský a zvláště v ČR, zemi kruhových objezdů, nepostradatelný. "Cinema efekt" zadních sedaček je ojedinělý a jsem zvědat na to, jak se na nich bude cítit přítelkyně s mimčem. Vzadu se jí v jiných autech zatím dělalo nevolno. Rozhodně ale vyvýšené sedačky jsou skvělé pro osazovaní "vajíčka" resp. dětské autosedačky. Už při testovací jízdě jsem si zkusil schválně v autosalonu umístit vajíčko. Šlo to až neuvěřitelně pohodlně, vůbec jsem se nemusel příliš hrbit
 A to máme vajíčko celkem mohutných rozměrů, podle toho co porovnávám s ostatními rodinkami. S tím i souvisí dostatečně velký nástupní otvor zadních dveří. Což bylo + při výběru proti jiným zvažovaným vozům (Peug. 2008, C3 Picasso, ASX, ...), kteří se holedbají velkým zavazadlovým prostorem, ale na úkor zmenšení prostoru cestujících vzadu. U 500L kompromisy volit nemusíte, a když je vám to málo, prostě si posunete sedačky
 A to máme vajíčko celkem mohutných rozměrů, podle toho co porovnávám s ostatními rodinkami. S tím i souvisí dostatečně velký nástupní otvor zadních dveří. Což bylo + při výběru proti jiným zvažovaným vozům (Peug. 2008, C3 Picasso, ASX, ...), kteří se holedbají velkým zavazadlovým prostorem, ale na úkor zmenšení prostoru cestujících vzadu. U 500L kompromisy volit nemusíte, a když je vám to málo, prostě si posunete sedačky   
 Přístrojová deska je přehledná. Čeho jsem se obával byla nepřehlednost rychloměru (příliš mnoho čárek), ale i s tím jsem se také rychle vyrovnal. Jediná drobná vada je v ovládání směrů ventilace. Nejsem žádný čahou, ale mám rád vyšší posed a v poloze, kterou jsem si nastavil mám problém na kruhový ovladač dosáhnout, aniž bych se musel předklonit.
Jsou to zatím první dojmy z první soukromé jízdy. Další poznatky budou následovat.
 
 Ještě musím vymyslet, kam přidělat autokameru, kterou jsem si přinesl z původního auta. Naštěstí jsem již při jejím pořízení předpokládal koupi nového vozu, takže lepící podložku 3M jsem si schoval na později a nebudu to muset řešit věčně odpadávající přísavkou

Re: FIAT 500L
Tak jsem po roce opět zde. Bohužel NÁHODA JE BLBEC (neočekávaně jsme potkali sněžného muže) a chtěla tomu, že v brzké době budu moci ke svým zkušenostem s 1.4 T-jet přidat i "recenci" s 500l Living 1.6 multijet-kou   Nic se nemění ale na tom, že se doma těšíme, až se nám náš Červeňáček vrátí.
 Nic se nemění ale na tom, že se doma těšíme, až se nám náš Červeňáček vrátí.
			
			
									
						
										
						 Nic se nemění ale na tom, že se doma těšíme, až se nám náš Červeňáček vrátí.
 Nic se nemění ale na tom, že se doma těšíme, až se nám náš Červeňáček vrátí.- 
				JirkaFiat500l
- Začátečník
- Příspěvky: 11
- Registrován: 24 zář 2024, 16:40
Re: FIAT 500L
Nejlepší auto co jsem za celý život měl. Mám 1.4 70kw. Nesmrtelný motor. Bezproblémové auto.
			
			
									
						
										
						Re: FIAT 500L
Už nemáš?
			
			
									
						
							2004 Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 JTD (84.5 kW / 115 PS
Multipla JTD r.v. 2005 (zabavila mi ju manželka a učí ju na benzín :D :D :D )
Punto 1.9JTD - - r.v. 1999 - EX)
(Punto 1.1 - r.v. 1995 - EX)
(všade kam smú - Metabondy)
			
						Multipla JTD r.v. 2005 (zabavila mi ju manželka a učí ju na benzín :D :D :D )
Punto 1.9JTD - - r.v. 1999 - EX)
(Punto 1.1 - r.v. 1995 - EX)
(všade kam smú - Metabondy)
- 
				JirkaFiat500l
- Začátečník
- Příspěvky: 11
- Registrován: 24 zář 2024, 16:40
Re: FIAT 500L
Mám pořád a neměnil bych
			
			
									
						
										
						Re: FIAT 500L
Ja som mal jednotkové benzínové Punto, Dvojkové dieselové - zožrala ich hrdza.
Multiplu mi zabavila pani - keby som bol zohnal druhú v slušnom stave, mal by som. Mám pre seba na vybláznenie aj vozenie Alfu.
			
			
									
						
							Multiplu mi zabavila pani - keby som bol zohnal druhú v slušnom stave, mal by som. Mám pre seba na vybláznenie aj vozenie Alfu.
2004 Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 JTD (84.5 kW / 115 PS
Multipla JTD r.v. 2005 (zabavila mi ju manželka a učí ju na benzín :D :D :D )
Punto 1.9JTD - - r.v. 1999 - EX)
(Punto 1.1 - r.v. 1995 - EX)
(všade kam smú - Metabondy)
			
						Multipla JTD r.v. 2005 (zabavila mi ju manželka a učí ju na benzín :D :D :D )
Punto 1.9JTD - - r.v. 1999 - EX)
(Punto 1.1 - r.v. 1995 - EX)
(všade kam smú - Metabondy)


