Správná tloušťka těsnění pod hlavou
Moderátor: peta.smolik
-
- Začátečník
- Příspěvky: 1
- Registrován: 27 led 2016, 13:32
Správná tloušťka těsnění pod hlavou
Dobrý den.Dělám si komplet GO motoru 2,8 IDtd 90kw,Ducato 230.Nechal jsem si zrepasovat hlavu ,zabrousit ventilová sedla,gufera,voditka,tlakovku,srovnat.A ted resim tlouštku tesnení pod hlavu.To původní je bez znacek .Nameril jsem mikrometerem tlouštku v ploše 1,6 mm.Prodavají se ctyři tlouštky 1,2-1,5.Nerad bych se pripravil o kompresi použitim zbytecně tlusteho těsněni.Docetl jsem se,že 0,1 = 1 bar,coz je teda dost.Přebeh pístů je na všech 0,4-0,45.Měřeno přiložením ocelové šuplery ve smeru klikovky a vlozením sparoměrky na kraji válce na obou stranach.Poradí mi nekdo ,jake těsneni idelaně použít?Ani v servisním manualu jsem nic nenasel.Pouze:pokud nemenite pisty ,použijte původní tlouštku ( ale těsneni už nekdo předmenou měnil,takže to je špatné voditko)...v pripadě výměny pistu ,použijte předepsanou tluštku.A ted babo rad.Chtel bych to mít spravně .Za kazdou radu předem dekuji.
- Reklama
Re: Správná tloušťka těsnění pod hlavou
Záleží o kolik se snížila hlava při rovnání..
Pokud "se neví", tak asi info přímo od motorářů, možná dotaz do Itálie..
Pokud "se neví", tak asi info přímo od motorářů, možná dotaz do Itálie..