HELP - Topení

Vše o motoru a převodovém ústrojí, poruchy, úpravy, rady a typy, topení a chazení

Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto

Odpovědět
Uživatelský avatar
Tony56
Fiaťák
Příspěvky: 95
Registrován: 23 čer 2007, 21:12
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od Tony56 »

to majco: jakou mas vybavu ze tam neby ten filtr?
jaka byla cena?
Reklama
 

jirka
Fiaťák
Příspěvky: 115
Registrován: 26 pro 2005, 09:14

Příspěvek od jirka »

dělá to když je v autě už dost vlhko. Já to řeším tak, že k tomu pustím klimu :) ono to pak kondenzuje na klimě a ne na oknech a pak v garáži nechám otevřená okýnka.

Tony56 píše:mam dotaz, ted kdyz je venku tak sychravo a celkem kosa a zapnu si v aute topeni tak se zacnou strasne mlzit okna a nepomuze ani ventylator na plne kule a ze fouka dost :!: je to u punta normalni? mam MK1 1,2 dik za rady
marty3d
Znalec
Příspěvky: 647
Registrován: 30 dub 2007, 10:44
Bydliště: Tři Dvory
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od marty3d »

Tony56 píše:to majco: jakou mas vybavu ze tam neby ten filtr?
jaka byla cena?
Já mám ELX a ten filtr tam je.
jsem nejvic pratelskej clovek na svete a hafo mocinky mega moc se seznamim s nakejma coool lidickama, tak mi klidne pisnete papky
majco
Všeználek
Příspěvky: 1078
Registrován: 10 úno 2006, 14:48
Bydliště: Žilina

Příspěvek od majco »

Tony56 píše:to majco: jakou mas vybavu ze tam neby ten filtr?
jaka byla cena?
tak ked som to kúpil tak to bol holý základ! je to 1.1 a už tam je všetko okrem klímy a el okien. :D
Filter aj z držiakom stál 1600sk a výmennú vložku kúpiš už za pár korun :)
Naposledy upravil(a) majco dne 10 zář 2007, 10:46, celkem upraveno 1 x.
Punto-MK2 1,2 8V 2001
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
Arrow79
Všeználek
Příspěvky: 1765
Registrován: 05 dub 2007, 09:31
Bydliště: Zvolen, SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Arrow79 »

Tony:
No... ten filter by tam zakonite mal byt pokial mas klimu.. a je to jedno aka vybava. Cize ked sa ti zahmlievaju okna, je ten filter uz v tahu. Treba kupit novu vlozku.. je to taka papierova "harmonika" :) Cena cca 400-600SK (kolega kupoval nedavno, neviem presnu cenu, ale bol drahsi ako na Fabiu).

Jirka:
Okna by sa nemali zahmlievat za ziadnych okolnosti.. ja v Punte filter nemam vobec a nezahmlievaju sa mi okna.. ventilator mam pusteny na okno a nohy a 1. rychlost a bez problemov :) Skus tiez vymenit ten filter, nemusis pustat klimu :)
majco píše:Obrázek
dá sa to objednať ako komplet!
Na tom obrázku som sa sekol z označením je to len -pozicia 8 :!: :!: :!: :!:
Cisto iba filter je oznaceny 9.
Punto MK2 1.2 8V ELX
Uživatelský avatar
Tony56
Fiaťák
Příspěvky: 95
Registrován: 23 čer 2007, 21:12
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od Tony56 »

s tou klimou by se to vyresilo hned ale klimu bohuzel nemam, znamy klimu ma a kdyz ji zapne tak do minuty jsou okna odmlzene
Joe301
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 217
Registrován: 14 bře 2006, 10:40
Bydliště: Palarikovo Okres Nové Zamky

Příspěvek od Joe301 »

Ak dlho nesedíš v zastavenom aute tak ti musí okamžite odhmlit sklo a inač punto vyhralo za najlepšiu vykurovaciu jednotku oproti iným autám a to dokonca ja v kategoriach výšie aj by som ukazal link na test ale neviem ani ako som to našiel ale to platí pre Mk2 ale Mk1 by malo mat tiež velmi výkonu vykurovaciu jednotku
Arrow79
Všeználek
Příspěvky: 1765
Registrován: 05 dub 2007, 09:31
Bydliště: Zvolen, SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Arrow79 »

Tony56 píše:s tou klimou by se to vyresilo hned ale klimu bohuzel nemam, znamy klimu ma a kdyz ji zapne tak do minuty jsou okna odmlzene
Tak skus pozriet, ci mas ten filter :)
Punto MK2 1.2 8V ELX
Pun-to
Znalec
Příspěvky: 737
Registrován: 06 čer 2007, 22:25
Bydliště: Česká Třebová

Příspěvek od Pun-to »

Tak to tady čtu a napadlo mě jestli nemáš upadlou klapku která zapíná vnitřní cirkulaci vzduchu.
A taky v takovýmhle počasí je nutný natrhnout okno.
Fiat Punto 1,7TD SX rv95
rozmetal
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 244
Registrován: 14 led 2007, 15:27
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rozmetal »

a kde bych to mohl dokoupit? fakt by se mi to hodilo, když parkuju pod břízama:)
Punto 85 1,2i 16v je na prodej
http://rozmy.rajce.idnes.cz/8.4.2008/
majco
Všeználek
Příspěvky: 1078
Registrován: 10 úno 2006, 14:48
Bydliště: Žilina

Příspěvek od majco »

rozmetal píše:a kde bych to mohl dokoupit? fakt by se mi to hodilo, když parkuju pod břízama:)
Ja som to kupoval priamo vo Fiate a viem o čom hovoríš parkoval som pred firmou ktorú zateplovali polistyrénom a vtedy ma to dožralo! Ked som zapol vetrák v kabíme tak snežilo dobrých 10 min a to vám poviem bordel riadny!!
Dá sa aj z vrakáča ale to je ako hladať ihlu v kope sena!
stálo ma to presne 1600sk
Punto-MK2 1,2 8V 2001
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
ygzo
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 477
Registrován: 12 úno 2007, 23:29
Bydliště: Nové Mesto n/V
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ygzo »

Parkrat sa mi v poslednej dobe stalo ze na niektore stupne rychlosti ventilatora sa prestal ventilator kurenia celkom tocit. Napriklad mi to spravilo na stupni "3" - ten proste nesiel. Dnes mi pre zmenu nesli 1,2,3 a isiel len 4, teda fukanie na plno. Par krat som ho po vypol zapol, no nic. Stale len 4. A zrazu zacali ist aj ostatne. V com by mohol byt problem? Velmi presvedcive to teda na mna nie je.
Bude vadny ten otocny prepinac (mam ten so zapinanim klimy).
Fiat Punto MKII 1.2 16V HLX
majco
Všeználek
Příspěvky: 1078
Registrován: 10 úno 2006, 14:48
Bydliště: Žilina

Příspěvek od majco »

ygzo píše:Parkrat sa mi v poslednej dobe stalo ze na niektore stupne rychlosti ventilatora sa prestal ventilator kurenia celkom tocit. Napriklad mi to spravilo na stupni "3" - ten proste nesiel. Dnes mi pre zmenu nesli 1,2,3 a isiel len 4, teda fukanie na plno. Par krat som ho po vypol zapol, no nic. Stale len 4. A zrazu zacali ist aj ostatne. V com by mohol byt problem? Velmi presvedcive to teda na mna nie je.
Bude vadny ten otocny prepinac (mam ten so zapinanim klimy).
Nie prepínač ale odpor v kúrení ktorý určuje otáčky a poloha 4 je na priamo tak tá ti pôjde stále :wink: Už nepomôže nič len výmena :?
Punto-MK2 1,2 8V 2001
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
ygzo
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 477
Registrován: 12 úno 2007, 23:29
Bydliště: Nové Mesto n/V
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ygzo »

majco píše:
ygzo píše:Parkrat sa mi v poslednej dobe stalo ze na niektore stupne rychlosti ventilatora sa prestal ventilator kurenia celkom tocit. Napriklad mi to spravilo na stupni "3" - ten proste nesiel. Dnes mi pre zmenu nesli 1,2,3 a isiel len 4, teda fukanie na plno. Par krat som ho po vypol zapol, no nic. Stale len 4. A zrazu zacali ist aj ostatne. V com by mohol byt problem? Velmi presvedcive to teda na mna nie je.
Bude vadny ten otocny prepinac (mam ten so zapinanim klimy).
Nie prepínač ale odpor v kúrení ktorý určuje otáčky a poloha 4 je na priamo tak tá ti pôjde stále :wink: Už nepomôže nič len výmena :?
Kde sa nachadza ten odpor? A akym sposobom sa da vymenit? A neposledna vec - kolko to cca stoji?

Edit: teraz ma napadlo este ze predchadzajuci majitel mi veru spominal ze mu tam menili nejaky odpor lebo mu nefungovalo nieco s kurenim. On tvrdil, ze mu povedali, ze sa to tam prehrialo a ze sa tym pokazil. A radil mi aby som nepouzival vnutornu cirkulaciu vzduchu v zime ked je spustene kurenie, lebo ze sa to tam potom moc prehrieva a ten odpor sa pokazi - ze lepsie je pustat vonkajsi vzduch, ze tym sa to tolko neprehreje. Neviem ci je to pravda, mne sa to nejako nezda. To je toto taka bezna zavada ked uz sa mi to teda na aute druhy krat kazi?
Fiat Punto MKII 1.2 16V HLX
Arrow79
Všeználek
Příspěvky: 1765
Registrován: 05 dub 2007, 09:31
Bydliště: Zvolen, SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Arrow79 »

Popravde, vzdy je lepsie pouzivat privod vonkajsieho vzduchu ako cirkulaciu vnutorneho.. :)
Punto MK2 1.2 8V ELX
Odpovědět

Zpět na „Punto - motor“