Aj MK2 sa leskne, ale problem s tym mam len ked idem cez les, a svieti cez stromy slnko.. vtedy je to fakt divocina.
Ohladom clony.. MK2 to ma dost sproste vyriesene, bud ju dam ku sklu (a nic mi nepomoze), alebo ju viem dat kolmo a vtedy mi zavadzia.. potreboval by som nejaku polohu medzi
Arrow79 píše:Ohladom clony.. MK2 to ma dost sproste vyriesene, bud ju dam ku sklu (a nic mi nepomoze), alebo ju viem dat kolmo a vtedy mi zavadzia.. potreboval by som nejaku polohu medzi
Jo tak toto mi na tej clone tiez vadi...v Mazdicke som si mohol dat clonu ako bolo treba, ale tuna su tri polohy: u stropu, kolmo, u skla
Mazda2 1.3 TE '08
History: Punto mk2a 1.2 16v Sporting / Punto mk2b 1.2 8v Active / Mazda 626 2.2 12v limo GD US '88
Arrow79 píše:Ohladom clony.. MK2 to ma dost sproste vyriesene, bud ju dam ku sklu (a nic mi nepomoze), alebo ju viem dat kolmo a vtedy mi zavadzia.. potreboval by som nejaku polohu medzi
Jo tak toto mi na tej clone tiez vadi...v Mazdicke som si mohol dat clonu ako bolo treba, ale tuna su tri polohy: u stropu, kolmo, u skla
u mk1 to mam taky jen na 3.
jsem nejvic pratelskej clovek na svete a hafo mocinky mega moc se seznamim s nakejma coool lidickama, tak mi klidne pisnete papky
Arrow79 píše:Ohladom clony.. MK2 to ma dost sproste vyriesene, bud ju dam ku sklu (a nic mi nepomoze), alebo ju viem dat kolmo a vtedy mi zavadzia.. potreboval by som nejaku polohu medzi
Jo tak toto mi na tej clone tiez vadi...v Mazdicke som si mohol dat clonu ako bolo treba, ale tuna su tri polohy: u stropu, kolmo, u skla
u mk1 to mam taky jen na 3.
chmmm kéž by...mě ta mrcha drží jen u skla a to je veeelmi nepříjemný...
No z konstrukcniho hlediska ma polohy jenom tri. Vevnitr je jenom pero, ktery svira ten cep, na kterym se to otaci a ten je tvarovany jako valec se zbrousenyma dvema stranama. Cili aretace jenom u stropu a uplne u skla. V poloze svisle to drzi samo, nema se kam hybat... Ale me drzi kdekoliv.
tiež by ma zaujímalo to lakovanie palubky,hlavne čím?ako?za koľko? a prípadne dajake fotečky,neviem či je to dobrý nápad,predsalen,palubka je vystavená dosť velkým teplotám,tak neviem či by tam tá farba držala.
A lak auta neni vystaveny vysokym teplotam? Lakuje se klasickym lakem na karoserii, akorat je treba (nevim, jestli to dohator takhle delal) dat zaklad na plasty, potom plnicem, prebrousit a potom nalakovat lakem. Vyber je na tobe. Je to jednoduchy.
Matto píše:tiež by ma zaujímalo to lakovanie palubky,hlavne čím?ako?za koľko? a prípadne dajake fotečky,neviem či je to dobrý nápad,predsalen,palubka je vystavená dosť velkým teplotám,tak neviem či by tam tá farba držala.
zaklad na plasty, potom plnicem, prebrousit a potom nalakovat lakem.
lakoval jsem interier na jaře a taky jsem se bál, že přes léto se to začne loupat nebo praskat,ale všechno je ok. a to jsem auto nikam neschovával do stínu, takže se slunko mohlo hezky vyřádit.
můj postup: obrousit, odmastit, základ na plasty, plnič, 2-3 vrstvy barvy( u mě modrá metalíza), 2x bezbarvý lesklý lak.
rozmetal píše:lakoval jsem interier na jaře a taky jsem se bál, že přes léto se to začne loupat nebo praskat,ale všechno je ok. a to jsem auto nikam neschovával do stínu, takže se slunko mohlo hezky vyřádit.
můj postup: obrousit, odmastit, základ na plasty, plnič, 2-3 vrstvy barvy( u mě modrá metalíza), 2x bezbarvý lesklý lak.