A ještě je tady 1,4 TFSI.
Jo a motor má mít 4 válce to vám řekne každý automechanik.
Už se to tady řešilo.
Já si myslím že snad 2 válce by v motoru byly lepší než 3
FANDAKUV FIJÁTEK-->STILO MULTIWAGON 1,9 JTD 8v<--115hp r.v.:11/2003 MANŽELKY FIJÁTEK------------->PUNTO I S 1,1 8v<-------------55hp r.v.:04/1996
FANDAK píše:A ještě je tady 1,4 TFSI.
Jo a motor má mít 4 válce to vám řekne každý automechanik.
Už se to tady řešilo.
Já si myslím že snad 2 válce by v motoru byly lepší než 3
Nezbývá nic jiného než souhlasit.Ale třeba V6 a víc taky neni k zahození
Futile Italian Attempt at Transportation Very Weird
Kolik ti to žere? Já mám auto v záběhu, najeto zatím cca 1500 km a spotřeba podle počítače 6l, skutečná 6,5l oktávka v TDI baští míň ale Dobló je holt krabice a tenhle motor s ní má ve vyšších rychlostech co dělat.
Počítač ukazuje 4,8l/100km a ve skutečnosti to je 5l/100km.
50%normal silnice a 50% dálnice jedu tak okolo 140km/hod ve třech.
No jezdím tak půl na půl --- půlku normalní jízda a půlku jako blázen s tím že někdy rozjezdy až do omezovače.
(točím do 5100ot/min)
Neboj se to točit když ho máš zahřátej ono to tomu motoru jenom prospěje.
FANDAKUV FIJÁTEK-->STILO MULTIWAGON 1,9 JTD 8v<--115hp r.v.:11/2003 MANŽELKY FIJÁTEK------------->PUNTO I S 1,1 8v<-------------55hp r.v.:04/1996
Nemůžu si pomoct, ale když tady pořád čtu ty údaje, vybaví se mi jeden článek z D-Fensu nebo z Tuzing.com- jmenovalo se to Naftová raketa a podtitulek byl: "Octavia není jen předmět nebo auto, Octavia je prostě životní styl" No a celej tenhle článek si dělal prdel z toho, jak Ochcávka letí 220 na čtvrt plynu se spotřebou 3.2l/100...Podle mě je úplně jedno, jestli auto žere 5,5 nebo 6,1, to stejně bez palubního PC nemá nikdo šanci poznat...
NOW
1996 Punto GT1
2013 Octavia 1.4 TSI
2012 Octavia Combi 2.0 TDI EX
2003 Octavia 1.9 TDI
1995 Punto 1.1 - "Note"
To taky nechápu proč všichni "ropáci"řešej desetinky.Tohle přesně řešil o víkendu kámoš,že mu žere Berlingo 2,0HDI v zimě 5,5 litru,když v létě 5.Byl z toho nešťastnej.Tak sem mu řek že jestli chce co nejvíč ušetřit,ať chodí pěšky a vysere se na ježdění
Futile Italian Attempt at Transportation Very Weird
No já to u Fiatu měřil samořejmně nádrž doplna, ujel jsem cca 300Km a zase doplna. propočtem spotřeba vyšla 6,5l na sto. Palubní přitom ukazoval 6l. To samé jsem dělal u firemní oktávky a tam se počítač neliší víc ež o 0,2l. S tím vytáčením na max. raději počkám až bude motor trocu víc zajetý, tak aspoň do 3000 Km. Pak ho začnu pomalu prohánět
Ja vam to reknu easy , nafta leze nahoru dost do pekna, kdyz si vemu o neco vetsi naklady na udrzbu, tak za chvili se dostaneme na hranici 0-0 nafta-benzin
Mazda2 1.3 TE '08
History: Punto mk2a 1.2 16v Sporting / Punto mk2b 1.2 8v Active / Mazda 626 2.2 12v limo GD US '88
Tak se na počítač nedívej a máš to vyřešený...já řeším spotřebu tím stylem, že vím, že když pojedu jako hovado vydrží mi benál nesrovnatelně míň, než když jedu jako člověk...to mi stačí. Podle mýho je jedno, jestli auto žere 6 nebo 7, tolik kiláků, abych se z toho hroutil fakt nemám šanci najezdit. Jo, pokud by výrobce udával 7 a já jezdil za 13, tak bych se v tom asi začal vrtat, ale jinak je mi to putna...
NOW
1996 Punto GT1
2013 Octavia 1.4 TSI
2012 Octavia Combi 2.0 TDI EX
2003 Octavia 1.9 TDI
1995 Punto 1.1 - "Note"
nevim jestli vas to uklidni ale 7l nemam ani kdyz tomu neslapu ale jak uz tady psali jini neresim to, zase je to trochu o tom svezeni. desetinky snad resi akorat tedeickari