priecnu vzperu preto lebo to uz je tazky motor a dost to kruti karoseriu, a mat 5 stupnovu prevodovku na 131 k je asi dost odveci, skor by mu sekla 6 speed zo sportingu alebo HGT, ale nechcem velky motor chcem ostat pri 1.2 aspon pri tomto afticku, ked uz 1.8 tak to by som zainvestoval do HGT, ale zatial vaham ci ho kupit alebo nie, musel by som zobrat uver, vaham nad tym ci mi to za to stoji... vyssia poistka + havarijna, spotreba cca 7,5 - 8 obcas aj viac... more power more fuel ale strasne by som xcel to HGT a nasrat vsetkych trapnych hondickarov u nas na okoli co sa hraju na velkych machrov, obcas ich sundam aj na tomto 60k puntikovi lebo nevedia soferovat he he, ale je to zazke ked maju 2x vyssi vykon, ja mam navrch v clenitom terene ale akonahle nejaka rovinka nemam sancu... a uz im treba dat najavo ze su to sraci lebo uz ohrozuju svojou arogantnostou ostatnych.. znamy co ma saxo 1,6 VTS 120k ked tu bol tak ich inak zahambil he he, tak koli tomu by sa zisiel ten cipesek, lebo vedia ze mam 44kw
Punto 1.2 16v 59kw,Active,11/2002, Black3D, el okna, pc,15Alu 185/55R15, Pioneer 4000UB, Sal xpro 130, SAL XB10/A Boxxer
Punto 1,2 8v 44kw SX 11/2002 Black5D,El.okna,el.zrkadla,pc,origo sub.14Alu 185/60R14
Heh, no aby som nasral nejake Hondy Neviem. Ja nehovorim, ze je to blbost, len ze osobne by som do toho nesiel. Moj kolega ma Saxo VTS 1.6 a da kedykolvek kohokolvek Zaujimave zihadlo je to.
mno a prve pocity z jazdy asi take ze to pomalsie akceleruje, drzi to stopu ako priklincovane no zas na druhu stranu vsetky nerovnosti dost citit, viac ako pri 14 185 co mam este, neviem vyzera to fajn ale na 44kw je to asi moc asi sa vratim k tym 14. bud ich predam alebo ak sa mi podari zohnat HGT tak to nahodim nan ale to je hudba trochu viac do buducna. dovod je jednoznacny malo prachov... co ine by sa dalo cakat.
Punto 1.2 16v 59kw,Active,11/2002, Black3D, el okna, pc,15Alu 185/55R15, Pioneer 4000UB, Sal xpro 130, SAL XB10/A Boxxer
Punto 1,2 8v 44kw SX 11/2002 Black5D,El.okna,el.zrkadla,pc,origo sub.14Alu 185/60R14