rozumim tomu tak ze jako privod do zesiku budes pouzivat origo kabelaz z radia coz se sice da ale zesilovac musi mit vysoko napetovy vstup a kvalita zvuku nic moc je tam hodne slyset sumeni. netusim na jaky radio to budes zapojovat ale obecne plati ze pokud chces poradnou hudbu zasina se u radia a na tom se nema setrit a pocitat do budoucna (pokud chces delat hudbu) aby radio disponovalo nizkonapetovymi vystupy (nejlepe 4x+2x samostatny regulovatelny vystup na subwofer) ostatni je vcelku alespon pro me fuk (samo ze eqvalizer atd a funkce tykajici se nastaveni hudby by to mit melo) ale to se bavime o radiiich kolem 8tis+
zadalsi plati pokud uz teda mas zesilovac tak napajeni resit samostane napajecim kabelem z baterie a to i se svou pojistkou, klasicka nozova 20A ti stacit nebude
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
nebo bude ale pak zesilovac nema hodnoty udane vyrobcem a 400W rms videl akorat z vlaku na etikete.
co se tyce zapojeni kapacitoru to je ruzne podle vyrobce takze poptat se pri koupi (ne vzdy je internetovy obchod super z hlediska podpory zakaznika, v techle vecech chodim k odbornikum a ne na net)
kostreni esilovace opet silnym "napajecim" kabelem ke karoserii (dukladne si zmerit jestli je kostrici misto spojeno s - polem baterii nekdy to muze slobit a je treba tahat opet - kabel az od baterii nebo nait jine lepe ukostrene misto). dal uz nevim na co jsi se ptal uff
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)