Vše o benzínovém motoru a převodovém ústrojí, poruchy, úpravy, rady, topení a chazení
Moderátoři: kubiii , Minimaxa , peta.smolik , Globusman
Saki
Fiaťák
Příspěvky: 68 Registrován: 14 srp 2006, 11:36
Příspěvek
od Saki » 13 čer 2008, 11:37
Zdar Všem,
mám dotaz jakou silou mají být dotaženy šrouby momentovým klíčem na hlavě motoru 1.6 16V CNG r.v. 2000. Potřebuji to vědět co nejrychleji. Díky
Minimaxa
Znalec
Příspěvky: 596 Registrován: 11 zář 2006, 20:32
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Minimaxa » 13 čer 2008, 12:45
vší
www.minimaxa.cz
Vasek176
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 342 Registrován: 07 led 2008, 18:21
Bydliště: Jaroměř
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Vasek176 » 13 čer 2008, 12:47
potřebuju vědět tip motoru..potom ti to řeknu přesně
Vasek176
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 342 Registrován: 07 led 2008, 18:21
Bydliště: Jaroměř
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Vasek176 » 13 čer 2008, 12:53
tak jsem koukal a ty 1,6 t maj stejny...
takže:– V1. kroku utáhneme všechny šrouby momentem 30 Nm.
Ve 2. kroku dotáhneme všechny šrouby ve vzestupném pořadí od jedné do deseti pevným klíčem o 1/4 otáčky (90°).
Ve 3. kroku dotáhneme všechny šrouby ve vzestupném pořadí od jedné do deseti pevným klíčem o 1/4 otáčky (90°).
Saki
Fiaťák
Příspěvky: 68 Registrován: 14 srp 2006, 11:36
Příspěvek
od Saki » 13 čer 2008, 14:38
díky moc jsi mi pomohl.Ale moc tomu nerozumím. Vzestupné pořadí je co?
stifmajstrABARTH
Znalec
Příspěvky: 725 Registrován: 09 led 2007, 18:35
Příspěvek
od stifmajstrABARTH » 13 čer 2008, 14:58
Ja to teda taky nevim co je to vzestupne ale obecnej technologickej postup rika
utahovat od stredu ke kraji .... to zn neco jako horni uprostred ,dolni uprostred,levej od stredniho nahore,pravej od stredniho dole,levej od str. dole,pravej od str. nahore a tak....snad chapes jak to myslim
Cinquecento 1.1 Sporting ABARTH-červéný:-D a Multipla fanda:)
Vasek176
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 342 Registrován: 07 led 2008, 18:21
Bydliště: Jaroměř
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Vasek176 » 13 čer 2008, 16:48
postupuje se od středu ke kraji jak píše stifmajstr
Saki
Fiaťák
Příspěvky: 68 Registrován: 14 srp 2006, 11:36
Příspěvek
od Saki » 15 čer 2008, 11:15
Znova Vám děkuji, a ještě jedna věc. Když budu nasazovat hydraulické nadzvedáčky musím je vymáčknout (Vytlačit z nich olej) než je přišroubuju na hlavu? Díky
stifmajstrABARTH
Znalec
Příspěvky: 725 Registrován: 09 led 2007, 18:35
Příspěvek
od stifmajstrABARTH » 15 čer 2008, 20:48
Nevim jestli musis ale myslim ze tim nic nezkaziis...
Cinquecento 1.1 Sporting ABARTH-červéný:-D a Multipla fanda:)
Vasek176
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 342 Registrován: 07 led 2008, 18:21
Bydliště: Jaroměř
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Vasek176 » 15 čer 2008, 20:52
vždy se začína na prostředku a jede se do kraje,aby se vymáčklo těsnění ven a né do prostředka
stifmajstrABARTH
Znalec
Příspěvky: 725 Registrován: 09 led 2007, 18:35
Příspěvek
od stifmajstrABARTH » 15 čer 2008, 20:55
Vasek176 píše: vždy se začína na prostředku a jede se do kraje,aby se vymáčklo těsnění ven a né do prostředka
nechaPU
Cinquecento 1.1 Sporting ABARTH-červéný:-D a Multipla fanda:)
Vasek176
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 342 Registrován: 07 led 2008, 18:21
Bydliště: Jaroměř
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Vasek176 » 15 čer 2008, 23:46
kdyby jsi začal utahovat od kraje do prostřed tak se ti na prostředku tesnění nezmáčkne
Saki
Fiaťák
Příspěvky: 68 Registrován: 14 srp 2006, 11:36
Příspěvek
od Saki » 16 čer 2008, 07:41
Když budu nasazovat hydraulické nadzvedáčky musím je vymáčknout (Vytlačit z nich olej) než je přišroubuju na hlavu? Díky
stifmajstrABARTH
Znalec
Příspěvky: 725 Registrován: 09 led 2007, 18:35
Příspěvek
od stifmajstrABARTH » 16 čer 2008, 18:30
Vasek176 píše: kdyby jsi začal utahovat od kraje do prostřed tak se ti na prostředku tesnění nezmáčkne
No to ja vim ale dyk uz to tu je napsany 2x
Cinquecento 1.1 Sporting ABARTH-červéný:-D a Multipla fanda:)
Saki
Fiaťák
Příspěvky: 68 Registrován: 14 srp 2006, 11:36
Příspěvek
od Saki » 16 čer 2008, 21:03
tak jak je to s těma nadzvedákáma chlapi?