Palivove cerpadlo.

Vše o motoru a převodovém ústrojí, poruchy, úpravy, rady a typy, topení a chazení

Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto

Odpovědět
Rieger
Začátečník
Příspěvky: 10
Registrován: 05 srp 2008, 07:32

Palivove cerpadlo.

Příspěvek od Rieger »

Vcera som si kupil punto 55. Malo prehriaty motor a vyskocila z neho protimrazova poistka, koli comu vytiekla voda z motora a prehrial sa motor. Ale problem mam s niecim inym, ked potocim klucikom, tak sa nezapne palivove cerpadlo. Uz som pozeral jeho poistku, ale vyzera ze je cela. Nemal som zo sebou merak, takze som to nevedel premerat. Este musim premerat aj rele palivoveho cerpadla, mozno ze v nom je chyba. Len pri kontrolovani som tam nasiel len jednu poistku a vsade pisu, ze treba skontrolovat poistky, je tam jedno miesto, kde by mohla ist poistka, ale niesom si isty, ci tam ma ist poistka, tak by som bol rak keby mi niekto mohol tieto poistky odfotit a dat tu foto aby som si to mohol pozriet. Tie poistky sa nachadzaju pri motory, pod tou cietnou krytkou za motorom. Je upevnena len dvoma srubkami, cize to neda vela prace a mne by to dost pomohlo. A ked nietko poznate este nejaku inu pricinu, tak ju tu napiste. 8)
Reklama
 

James
Začátečník
Příspěvky: 9
Registrován: 01 srp 2008, 10:52
Bydliště: Bk
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od James »

:shock: Tak nějak tuším , že mám stejnej problem s tim čerpadlem.... Dneska sem zastavíil u mototechny, vrátím se a auto prostě nestartuje.... :!: ( Punto sporting r.v 2000 ) , tak sem začal zkoumat co by to mohlo byt , pojistky jsou všechny OK , do palivovýho čerpadla de při startování něco kolem 11 V , ale benzin "nepodává" ...

tzn že : Palivové čerpadlo se rozhodlo nečerpat ? :? -> koupit nový :?: -> to bude asi řacha peněz že... - kolik ?

Nebo nějaka jiná závada ? ale to by zas nemělo ..protože na startovací sprej to chytlo...

Nějaký návrhy ?......
Rieger
Začátečník
Příspěvky: 10
Registrován: 05 srp 2008, 07:32

Příspěvek od Rieger »

No ak si este neskusil, tak este skus stlacit tlacidlo vedla sedadla vodica, to je na prerusenie privodu paliva pri havarii.
onc
Znalec
Příspěvky: 751
Registrován: 07 pro 2005, 11:52
Bydliště: okr.PV

Příspěvek od onc »

... jinak panove staci hledat ... uz se to tu resilo ... jinak cerpadla od
cca 3500kc - 5500kc ...

... fakt bych mrknul na to tlacitko ...
... Renault Clio III 2006 1.2 16v 55kw ...
... Renault Megane II Grandtour 2004 1.5dci 60kw ...
... ex Punto II 99 1.2 8V 44kw ELX ...
James
Začátečník
Příspěvky: 9
Registrován: 01 srp 2008, 10:52
Bydliště: Bk
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od James »

No...a to je jako Kde ? na MK1 je hned vedle sedačky řidiče , ale ale MK2 tam nic nemá...nebo nevím....začátečník mno.. :(
Rieger
Začátečník
Příspěvky: 10
Registrován: 05 srp 2008, 07:32

Příspěvek od Rieger »

No tak fiaty ho este zvyknu mat pod sedadlom schovane pod ktytkou, alebo pri motory tiez pod plastovou krytkou. Alebo ked das plastovy prah na vodicovej strane dole, tak este aj tam moze byt schovane pod kobercom vedla pedalov, ale ne az uplne vedla nich ,ale tam, kde zvykne byt oddychovy pedal.
Anduril
Znalec
Příspěvky: 795
Registrován: 27 zář 2007, 10:19
Bydliště: OVA, F-M, OL

Příspěvek od Anduril »

U MK2 je u spolujezdce vedle jeho prave nohy za kobercem (na A sloupku). Je tam takova konzola a to tlacitko je na ni, shora. Dolu z toho vede tlusty kabel.
Ford Focus 1.6 Trend X 2009
ex. Fiat Punto MK2 1.2l 16V HLX 3dv.
James
Začátečník
Příspěvky: 9
Registrován: 01 srp 2008, 10:52
Bydliště: Bk
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od James »

Jo , takže to bylo tím...šlo to přez imobilizér a nějak to odpalilo ten vypinač... Dík za radu
Punto Sporting , VW Brouk .....sednout do něčeho jinýho... radši pěšky
standa.c
Začátečník
Příspěvky: 2
Registrován: 13 srp 2008, 13:12

palivové čerpadlo

Příspěvek od standa.c »

Ahoj,to co jsem zde četl je možná i to co trápí mě,ale raději se ještě jednou zeptám.
Někdy se mi stává když zapnu klíček a kontrolky se rozsvítí,tak nesepne palivové čerpadlo a motor nenaskočí.
Ve většině případů hned na podruhé motor chytne během momentu.
Jednou za čas se ale stane i to,že motor i na počtvrté nechce chytit a obejdu to tím,když dlouhou dobu startuji s plným plynem.Motor pomalinku chytne,pak ho musím chvíli podržet ve vyšších otáčkách aby se srovnal volnoběh a motor nezhasl a pak je vše zas OK.
Za radu předem Děkuji.
Možná to tu bylo někde uvedeno,ale jsem tu poprvé. :lol:
Odpovědět

Zpět na „Punto - motor“