Ja to myslel tak, ze pri 4700ot se dostava motor na svuj vykonovej vrchol a osciluje az do 6200 a pritom je krasne cejtit jak tahne. Je hloupost preradit v momente, kdy na danej kvalt zacina motor nejvic tahnout. To vsechno mam uz davno vyskousenyPatrik píše:No, řekl bych, že jde jen o tvůj psychologický klam. Jestli ten graf je od tvého motoru auta, tak to jen potvrzuje. U 4700ot/min žádný skok ve výkonu není vidět, naopak v té oblasti je pěkně plochá momentová křivka. Je to jen tvůj pocit.
 Nejlepsi je prerazovat tesne pred poklesem vykonostni krivky (cily nekde u 6200ot).
 Nejlepsi je prerazovat tesne pred poklesem vykonostni krivky (cily nekde u 6200ot). Patrik píše:Chiptuningu taky nefandím. Je to drahý, a pokud nemáš turbodiesel, tak ten efekt za ty prachy nestojí - raději bych si vybral model s výkonnějším seriovým motorem. (třeba 1.4 16V nebo 1.8 HGT)
Taky zastavam nazor, ze motor musi bejt uz od vyroby vykonej. Nez chipovat 1,2 tak sem si radsi rovnou koupil HGT. Pro me byla ale primarni mala pojistka a nizka spotreba.
PS: to neni diagnostika myho auta, ale bude moc se to lisit nebude.
 Kdybych mel HGT, tak s tim budu jezdit tak za 15l
 Kdybych mel HGT, tak s tim budu jezdit tak za 15l 

 me to papa dost mam tezkou nohu a radsi to ani neresim
 me to papa dost mam tezkou nohu a radsi to ani neresim