Provoz

Moderátor: peta.smolik

radek.s
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 419
Registrován: 02 zář 2007, 17:14
Bydliště: Praha

Příspěvek od radek.s »

Hele a při tom vaření nebouchnou ty výpary, co tam zbyly z benzínu? :shock: Já bych do toho teda nešel. Navíc u mě tohle není řešení, nádrž mě rezne zevnitř ven a byla by to oprava na chvíli, než by to časem začlo prolínat zase jinde. :(
Panda 1.2 r.2018
Seicento S 1.1MPI r.2000 ...už jen ve vzpomínkách
Reklama
 

anonyme
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 303
Registrován: 26 dub 2006, 23:18
Bydliště: PRAHA 12

Příspěvek od anonyme »

Už víš kolik stojí belgická nádrž a kde se dá koupit?
radek.s
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 419
Registrován: 02 zář 2007, 17:14
Bydliště: Praha

Příspěvek od radek.s »

Má jí v katalogu Auto Štangl, ale není tam cena a asi jí nemají ani na skladě. Poslal jsem tam ve čtvrtek mailem dotaz na cenu, ale zatím mě neodpověděli.

Ještě info o servisech: Tu zbytečnou výměnu cívky a následnou reklamaci a výměnu řídící jednotky jsem absolvoval u Dojáčka. Před třemi lety u Vavřince (dnes Autotyp) mě ztratili pružinu vzduchvýho fitru, přes měsíc jsem jí z nich dostával, pořád nějaké výmluvy, pak že se to dodává jen s filtrem atd. Ale v katalogu jsem zjistil, že se to dodává samstatně asi za 40 Kč, kdybych to každý týden nepoptával, snad by to uhráli i do ztracena. V Autotypu před rokem mě při výměně svíček vytrhli z plastu závitovou vložku šroubu, co drží vzduchovej filtr. Už jsem jim to zpět nedal, opravil jsem si to sám zalepením. Tak takové jsou moje zkušenosti z autorizovanými servisy. V Imofě jsem ještě nebyl a pokud to nebude nutné, nepojedu tam. K Dojáčkovi jsem jel jenom z důvodu, že byla nutná diagnostika(která byla v prvním kole stejně naprd), jinak bych tam nejel. Jestli víte o nějakým neautorizovným servisu v Praze, který má diagnostiku na Fiaty a opravuje je, sem s ním.
Panda 1.2 r.2018
Seicento S 1.1MPI r.2000 ...už jen ve vzpomínkách
autoholik
Fiaťák
Příspěvky: 171
Registrován: 13 zář 2005, 17:05
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od autoholik »

s nadrzou je to tak, ako pise radek.
hrdzavie zvnutra smerom von, takze je blbost ju zvarovat, ci inak upchavat. Je to konstrukcny problem nadrze, nakolko benzin je o "trochu" agresivnejsi ako voda a navyse pri zatazeni benzinom jednoducho tu spodnu polku nadrze tlaci smerom dole...zvar casom povoli a problem je na svete.
Mne to tiez najprv zacalo smrdievat. Myslel som, ze som len oblial karoseriu pri tankovani...az jedneho dna som sa v garazi pozrel pod auto a mal som uz paradne potecenu a rozleptanu nadrz-teda jeden z rohov.
Belgicka nadrz naozaj existuje, na slovensku ju ma v ponuke napriklad: http://www.vehax.net/part.php?model=FISEI&part=1601081 ..je to vyrobca VAN WEZEL a udajne su teda tieto diely z Belgicka. Kedze je to rovnaka konstrukcia, nema to podla mna vobec ziadny vyznam a bez spekulovania by som siel za najlacnejsou NOVOU nadrzou a co najskor dal auto do poriadku.
Paradne, modre, krasne Seicento 0.9 ... 150ooo km, 1999/5 :)

http://www.milan.konzum.sk
stifmajstrABARTH
Znalec
Příspěvky: 725
Registrován: 09 led 2007, 18:35

Příspěvek od stifmajstrABARTH »

radek.s píše:Hele a při tom vaření nebouchnou ty výpary, co tam zbyly z benzínu? :shock: Já bych do toho teda nešel. Navíc u mě tohle není řešení, nádrž mě rezne zevnitř ven a byla by to oprava na chvíli, než by to časem začlo prolínat zase jinde. :(
byl to naftak :roll: .. :wink:
Cinquecento 1.1 Sporting ABARTH-červéný:-D a Multipla fanda:)
anonyme
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 303
Registrován: 26 dub 2006, 23:18
Bydliště: PRAHA 12

Příspěvek od anonyme »

Za kolik se dá koupit a kde levně ta nádrž? V katalogu ePer číslo dílu 51733839 - PALIVOVÁ NÁDRŽ stojí 6896,-Kč. Kdo nemá katalog, tak viz diskuze Multipla. Je tam ke stažení na všechny Italské káry.
radek.s
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 419
Registrován: 02 zář 2007, 17:14
Bydliště: Praha

Příspěvek od radek.s »

Ano je to tak, katalog ePer už taky mám. Ceny dílů jsou nyní u autorizovaných servisů většinou vyšší, možná proto, že tento ePer je z roku 2005. Tato nádrž v Autotypu i u Dojáčka (poptal jsem to) nyní stojí jak už jsem psal těch 9210 Kč :!: To je docela dost a je to zbytečný.

Takže jsem zjistil, že v Praze je nádrž k mání u:
Auto štangl, 3778 Kč, dodavatel NOR, výrobce KLOKKERHOLM
ELIT, 3669 Kč, výrobce KLOKKERHOLM
aci.cz, 3668 Kč, dodavatel VAN WEZEL, výrobce KLOKKERHOLM

Všechny ceny jsou včetně DPH.
Není co řešit, ani jedna z těch tří by neměla být z Polska.
Koupit, vyměnit a jezdit.
Zdravím, Radek
Naposledy upravil(a) radek.s dne 29 úno 2008, 21:31, celkem upraveno 1 x.
Panda 1.2 r.2018
Seicento S 1.1MPI r.2000 ...už jen ve vzpomínkách
autoholik
Fiaťák
Příspěvky: 171
Registrován: 13 zář 2005, 17:05
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od autoholik »

stojim si za svojim, ze problemom je zla konstrukcia samotnej nadrze. jednoducho zvar v polovici a smerom von od nadrze....ved to je ako idealny priklad na prehrdzavenie. Si pozrite,ako su riesene ine nadrze. myslim,ze aj brava a ine Fiaty maju plastove a bez spajania v polovici!
PS: prave tu Klokenhorm som kupil ja z Elitu a vyzera na chlp rovnako ako stara. navyse nemala na sebe ziadnu ochrannu vrstvu,takze som ju musel este natriet ochrannou farbou.
Paradne, modre, krasne Seicento 0.9 ... 150ooo km, 1999/5 :)

http://www.milan.konzum.sk
velechovský václav
Fiaťák
Příspěvky: 137
Registrován: 11 srp 2006, 16:00

Příspěvek od velechovský václav »

Malá poznámka.
Výfukové potrubí pod nádrží není izolované.
Tedy zejména při zastavení v létě musí docházet v nádrži ke zvýšení teploty, vyššímu odpařování benzinu a enormnímu nárustu tlaku.
Zvýšení tlaku se potom časem může projevít roztržením sváru nádrže.
Kdyby se přetlak v nádrži odpouštěl např.víčkem nádrže bylo by to cítit.
anonyme
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 303
Registrován: 26 dub 2006, 23:18
Bydliště: PRAHA 12

Příspěvek od anonyme »

Já teda na ten vejfuk nešahal, jak je horkej, ale vzhledem k tomu, že motor je vepředu a nádrž v zadu, neměl by ten vejfuk už v zadu tolik topit, že by to mělo vadit nádrži. Nebo to tak neni? Pak ho tedy zabalit do izolace?
velechovský václav
Fiaťák
Příspěvky: 137
Registrován: 11 srp 2006, 16:00

Příspěvek od velechovský václav »

Není nic jednoduššího než na výfukové potrubí sáhnout.
Pokud ho neudržíte v ruce a spálíte se je ohřáto na teplotu 60st.C a více.
Boris
Fiaťák
Příspěvky: 67
Registrován: 27 úno 2008, 19:15

Re: Provoz

Příspěvek od Boris »

Ahoj,
nevíte někdo, kde bych mohl sehnat nějaké měkčí (vycpané) podpěrky hlavy? Mám jen ty původní, tvrdé gumové, na opírání hlavy to moc není :( (1,1 r.v. 1999)
Díky.
P.S. Nenašel jsem vhodnější sekci a zakládat nové téma kvůli opěrkám mi připadá zbytečné.
velechovský václav
Fiaťák
Příspěvky: 137
Registrován: 11 srp 2006, 16:00

Re: Provoz

Příspěvek od velechovský václav »

Opěrku hlavy na sedadle řidiče jsem vyřešil molitanem tl. 5cm zašitým do textilního pouzdra. Dva "pytlíky" sešité dohromady ,v jednom molitan,ve druhém plast opěrky. Na tom mám natažený potah opěrky hlavy . Ten pochází z potahů sedadel koupených cca před pěti lety v Tescu za 550Kč. Obsahovalo to dva potahy na přední sedačky plus opěrky a nedělený potah sedadla a opěradla zadní sedačky.
Boris
Fiaťák
Příspěvky: 67
Registrován: 27 úno 2008, 19:15

Re: Provoz

Příspěvek od Boris »

Dobrá myšlenka, díky. Vyzkouším.
r-omeo
Začátečník
Příspěvky: 7
Registrován: 07 říj 2010, 19:06
Bydliště: Znojmo
Kontaktovat uživatele:

Re: Provoz

Příspěvek od r-omeo »

jestli mohu doporučit, tak semrkněte na nádrže na aukro.cz. Prodávaj tam nádrže okolo 1300 ,-
Odpovědět

Zpět na „Seicento“