Graun píše:Omouvam se, ze tady vpadam do diskuze o rychlosti, ale rad bych reagoval na puvodni dotaz.
Jak se Ti to projevuje ta "disfunkce toho zahrabani"? Jako, ze se to trosku zadusi a pak to jede? Nebo je to spise, ze se zvysuji otacky a pak nic?
Ja mel neco podobneho na Tipu a u mne to prave bylo to, ze se mi to jakoby zadusilo a pak to vystrelilo. Tam byl problem s dodavkou paliva, resp. spatne nastaveny tlak na vstrikovac (byl tam system s jednim centralnim vstrikovacem SPI...u Punta je MPI). Jinak doporucuji Ti vymenit palivovy filtr, jestli si to nemenila, je to vhodne (zminujes se o problemech s jizdou s malym mnozstvim paliva).
Preji hodne stesti.
Nene spíš,že otáčky (dle zvuku,nemám otáčkoměr) vyletí a nic,vystřelí,ale nezahrabe.Myslím,že problém bude ve spojce,nebo ve mě.Ikdyž to zkoušelo už více lidí a také nezahrabalo,spíš předpokládám spojku.
Jinak s tím filtrem díkes za typ,páč po výplatě zajdeme k doktorovy,vyměnit olej,svíčky,vzduch.filtr,ol.filtr atd.Mám to auto čtvrt roku a co jsem u něj dělala byli čepy na řízení
